Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı. bu şekilde dekolte giyen bir kadının olayı zaten dikkat çekmektir.. göğüslerini havalandırmak değildir.. kimse kimseyi kandırmaya çalışmasın yani.. böyle dekolte giydikten sonra kimsenin bakmamasını beklemek de aptallıktır.. yani evet , çatalı açık açık gözler önüne serenler bu bakışları göze alıyor demektir.. diğer kadınlar bile bakıyor bu ne giymiş böyle diye.. erkekleri zaten tanıyorsunuz, erkekler kadınlara ve ortada bırakılmış kadınsal hatlara çok düşkündür.. tabi ki bütün gözler kayacak.. yani bunun olacağı belli... ne bekliyor ki dekolteyi giyen kadın? üfff bakmayın yeaaa... yok öyle bir dünya.. bakaacaklar , bu belli..
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılDekolte her ne kadar giyim de bir terim olsa da teşhirin isim bulmuş halidir, teşhircilik de psikolojik bir rahatsızlıktır ve özgüven eksikliğini ortadan kaldırmaya çalışır hastamız. Siz gösterirseniz, teşhir ederseniz mutlaka seyşrci bulursunuz ve yavuz hırsız ev sahibini bastırır misali size bajanları sapıklıkla suçlarsınız. Tedavinin ilk şartı hastalığı kabul etmektir. Yok burada erjekker bakıyor yok şöyke demeyin, kaç defa teşhşrci olan bu insanlar panam vb havayollarında uçaktan indirildiler. Lütfen acil tedavi olun
10 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Vardır tabi. Dekolte giyinen kadın bunu göze alıyor. Ama bu onlar için çok zor olsa da sanırım alıştılar. Ülkemiz aslında çağdaş bir ülke, insanlarımız da bir çok ülkeden daha özgür ve daha anlayışlı. Yine de rahatsız edşvş bakışlar olacaktır. Bu yüzden neyi nerede ve ne kadar dekolteli giymek gerektiğine iyi karar vermeli. Her şey yerinde, zamanında ve dozunda güzel öyle değilmi… Keyifli günler diliyorum tüm KS dostlarıma ve arkadaşlarıma…😎
20 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 594 cevap paylaştı. Birşeyi kimse görmesin istediğimde depoya kaldırıyorum herkesin görmesini istediğimi vitrine koyuyorum.
Birşeye ilgi çekmek istiyorsan iki yöntem vardır.
1. göz önünde açıkta bırakırsın. Bakılır. Beğeniliyorsa seyredilir. Beğenilmiyorsa bakılıp geçilir.
2. göz önünde fakat üzerini abartı ile örtersin. Herkes görmek için can atar.
İnsanın ve satışın doğasunda olan şeydir bu.10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
+1 yılDekolte giyenler hayır çünkü kaliteli bir dekolte mal beyanı demek değildir, sınırı vardır.
kendini teşhir edenler ve ilgi içşn yapanlar evet bir zahmet katlanacaklar. Resimdeki teşhir mesela dekolte değil20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 313 cevap paylaştı.
+1 yılDekolte giymesekte maruz kaliyoruz 🙄 o yuzden umursamiyorum. Ucan kusa yuruyen erkekler oldugu icin mesele dekolte degilde erkek zihniyeti gibi duruyor.
80 Yorumla Kafanıza göre takılın bayanlar..
Ben "karaçarşaf fetişim var" diyen gördüm burada. Yani tesettür de kurtarmıyor yobazlıktan.
Erkek beyniyle hareket eden dünyanın binlerce yıldır çektiği ortada.. Ufacık beyinlerini tek bir şey için çalıştıran bir ton erkekçiğe göre yaşamayın derim10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılDekolta giyip farklı hem karşı cinsinden hemde kendi hemcinsinden rahatsız edici bakışlar altında kalan kadınlar çoğunlukta.
Hç kimse tercihleri nedeniyle rahatsız edilmeyi haketmez. Dileyen dilediği şekilde giyinebilir. Biz giyimlerle bile insanları etiketleyip sınıflandırdığımız iiçin bu konudada maalesef insanlık olarak sınıfta kalıyoruz.10 Yorumla Kimse zorunlu diye dekolte giymiyor. Kendi vücutlarını beğendiği için ve tabiri caizse başkalarının da beğenmesi için giyiyor. O yüzden hele dekolte derinliği vs gibi şeylere kendi kaldıracağınız kadar karar vermeniz gerek. Ha benim umrumda olmaz o ayrı bi mesele ama Türkiye şartlarında özellikle yangına körükle gitmek gibi bir şey. Maalesef ki böyle
10 YorumlaYahu insan bir erkek bir dişi cins. Haliyle kimyasal ve fiziksel olarak birbirinden etkileniyor. Bu etkilenmeler sonucu hormonları harekete geçiyor. Napsın? Kadın ya da erkek olmasının bir önemi yok. Sen kendini karşındakinin gözlerinden sakınmaz isen, karşındaki ne yapsın? Hormonlarını mı baskılasın? Henüz öyle bir teknoloji yok yani !!
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa şimdi düşünüyorum ben zengin varlıklı bir insan olsam elit bir semtte otursam kendi aracim ya da şoförüm olsa istediğim gibi derin dekolteler giyerim istediğim mekanlarda ışıl ışıl parlarım çünkü bulunduğum semt belli. Ama simdi ben fakir oldugum kendime ait bir aracim olmadığı ve oyle daha modern yerlere gidemeyeceğim icin dekolte giyemem bulunduğum çevreye konuma insanlarin görüşüne güvenemem yolun yarısina gelmeden taciz ve küfüre maruz kalirim. Bu nedenle diyecek baska yorumum yok
31 Yorumla- +1 yıl
En mantıklı cevap
+1 yılzaten dekoltenin amaci gostermek niye rahatsiz olsun ki
90 YorumlaMesele açık kapalı olmasının bir önemi yok. Bu maalesef her ülkede var. Hollanda da var Belçika da da var.
Ha bizim ülkedekiler biraz öküzdür orası ayrı.51 Yorumla- +1 yıl
Bencede😀😀
+1 yılBiz dekolte giymesekte sığırlar bakar onlar için pek fark etmiyor
30 YorumlaÜlkemizin abaza dolu oldupunu düşününce dekolte giyen bakılacağını bilir. Tatile gidersin otelde herkes bikinili. Göz doyar. Akşam dekolte giysende umursamaz. Yani ne zaman dekolte giymeyeceğini bilmeyen kadın bakışlara maruz kalacağını bilmeli
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılÇok var.
Kimileri gözde olmak, dikkat çekmek ve albeni yaratmak için bunu tercih ediyor. Kimisinin de böyle rahat takılmak tarzı.10 Yorumla
+1 yılBen özellikle onlar için giyiniyorum rahatsız etmeyi severim🙂
77 Yorumla- +1 yıl
Ablacım senden geçmiş, artıkemeklilik yaşındasın😅😅😅
- +1 yıl
Sen hayatinda bir kadınla oldun mu acaba ya da bamyanla onu memnun edebildin mi? ? Zavallı kompleksli arkadaşım gelip buralara yorum yapıyorsun 🙃
- +1 yıl
Boşalt içini rahatkarsın teyzem, üç aylıklar yattımı dedem soruyor😅😅😅😅
- +1 yıl
Komiksin ne diyeyim hatta trajikomik😂
- +1 yıl
Gül o zanan ağkanacak haline teyzemmmmm😅😉
- +1 yıl
@oryantalhanim içi geçmişler iyi cevap :)
- +1 yıl
Takdir edilesi özgüven 😍
Gizli Üye(25-29)+1 yılUla sabah bi kadın gördüm kilotlu çorap gitmiş bir cekmis götüü full belli 😂. Ona bakıyor herkes oda sanki zorla giydirmişler gibi hızlı hızlı yürüterekjızloca uzaklaşıyor gittiğimyere hızlıca geçip gidiyor 😂 parmaklayası geliyor insanın hekres bakıyor 😂 geçen de gördüm BÖyle giyinen ne anlıyor öyle giyiniyor kendi de rahatsız hemen eve gidecek gibi hızlıca yürüyüp gitti
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadın, güzelliğimi sere serpe sergileyim ama kimse bakmasın, laf atmasın ve rahatsız etmesin kafasındaysa çok yanılır. Çeşit çeşit insan var ve kimisinin umrunda olmaz fakat kimisi tecavüz eder bırakır kimisi ise öldürür. Kadın cinayetlerinin azalması için dekolte olayının azalması gerekiyor. Maalesef ülkemiz cinselliğin Afrika'sı o yüzden bir kadın sere serpe dekolte giymemeli ;) giyerse yanında bir erkek olmalı yoksa başına geleceklere hazırlıklı olmak zorunda.
10 YorumlaBence toplumuzun anlamadığı bir konuda şu; insanlar başkaları baksın diye giyinmiyor. Kendisini nasıl daha güzel hissediyor, mutlu oluyorsa o yüzden giyiniyor.
30 YorumlaÜlkemizde şartlar belli ve zordur lakin mekanına ortamına göre dekolte kullanılırsa bir sorun teşkil etmez
E demi her şeyin bir yeri zamanı vardır
Yahudi mahallesinde salyangoz satmaya gerek yok 😃10 YorumlaSadece kuşlar görsün diye malı açıp giyiniyor lar erkek ler niye bakıyor ki bunlara. Önce Bi kendinizle çelişmryin kadın lar sırf erkek ler baksın diye bunu yapıyorsunuz sonra niye baktın hayatınızda hiç adalet yalansız bişey netlik yokmu
10 Yorumla
+1 yılBaşkasını memnun edelim diye giymiyorum bunları kendi zevkimiz için giyiyorum şahsen evet bakanlar oluyo görmemiş gibi hemde rahatsız ediyo tabi ki
40 Yorumla
+1 yılçook vardır ne yazikki öyle erkekleri görünce ben de rahatsiz oluyorum kadinlara bakislarindan
50 Yorumla
+1 yılYa rahatsız edici bakışlar diyorsun da onu giyerek bakılacağını bilmesi lazım kimse ona onu zorla giydirmiyor ve o elbiseyi giyen bakılsın diye giyiyor kendinizle çelişmeyin
10 YorumlaSeverim.. yerine göre giyerim.. fakat giymeden de o bakışlara maruz kalıyorum..🙂
415 Yorumla
+1 yılTürkiye'de yaşıyoruz yıllar geçti bir seviye atlayamadık.
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır çünkü benim memintolar küçük ama boyuma belime falan bakan çok oluyor bu sinir bozucu kimse kıyafetini birilerine göre seçmek zorunda değil azıcık medeni olmayı öğrenseler dağ ayısı gibi olmasalar da biz de rahatlasak
213 Yorumla- +1 yıl
oranı buranı açmak medeniyet mi oluyor
Cevap sahibi+1 yılOram buram dediğin de kolum ahahahsjs onu geçtim benim açık olmam medeniyet değil diyelim bunu kabul ettim diyelim bakanların dağ ayısı olduğunu da sen kabul edecek misin?
- +1 yıl
hayır etmem ben bir insanım tabi sizi bilemem
Cevap sahibi+1 yılSapık insansın o zaman ne diye bakıyorsun açık kola bacağa
- +1 yıl
ne yapalım yani gözümüzü bağlayalım , yok bacım ben bakarım kimse kusura bakmasın
Cevap sahibi+1 yılSapıksın o zaman :)
- +1 yıl
değilim , sen utanmadan öyle geziyorsan , bu benim sapkınlığımdan değil , senin utanmaz olman kaynaklı
Cevap sahibi+1 yılDaha farklı bir şekilde irşadda bulunsan belki bir kişiyi size göre doğru olan o yola çekeceksin ama siz bu dili kullandıkça insanlar doğrudan da gerçekten de nefret ediyor. Yobaz dilini kızın olunca aynısını biri kullansa neler olur acaba çok merak ediyorum sırf çocuğun kısa kollu giydi diye bu cümleleri kullanıp böyle davranan biri olsa mesela
- +1 yıl
benim ne kızım ne bacım o şekilde giyemez anladın mı
Cevap sahibi+1 yılBak bak cümlelere bak Muhammed peygamber sizi bu şekilde görse üzülür o hiç böyle konuşmamıştı ama onun ümmeti ondan üstünmüşçesine dil kullanıyor hmm ahir zaman dediği buymuş demek ki çok ileri görüşlü biriymiş
- +1 yıl
ben peygamber efendimizim dediği herşeye inanırım , burada yanlış ben değilim, siz istiyorsunuz ki biz istediğimiz yapalım kimse bize bir şey demesin , ama bu işler böyle gitmez , öyle açık gezmek falan marifet değil medeni olmuyorsunuz burada
Cevap sahibi+1 yılSanırım sadece sapık değil okuduğunu anlamakta da problem yaşayan birisin :)
- +1 yıl
yeter çok boş konuştun
+1 yılNefes alsa yeter zihniyetinde erkekler olduğu sürece dekolteli kadının rahatsız edilmesi çok sıradan oldu artık.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBurası türkiye burada maalesef bir kuruş seviye atlayamiyoruz Kimse. kimsenin giyimine karışamaz isteyen istediğini giyer. Bakan taciz edenin okuzlugu ayrı sorundur.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 7,4b cevap paylaştı. Adamın tipine bağlı. Mesela herif maymuna benziyordur ve bakınca rahatsız olurlar ama yakışıklı aslan gibi dalyan gibi (ben) delikanlılar bakınca hoşlarına gider
Tabi ben öyle yiyecek gibi bakmam asla öyle sabıkca huylarım yoktur12 YorumlaZaten bakıyorlar dekolte giyince daha fazla bakıyorlar 😅
60 Yorumla
+1 yılBen giyiyorum ve çevreyi de çok takmıyorum. Neyi istersem giyerim
30 Yorumla
+1 yılGöze almak zorunda değiliz erkekler kendi gözüne sahip çıksın
30 Yorumla
+1 yılEvet var tabiki mesela en basitinden V yaka giydiğimde herkes öyle dönüp bakıyor ki sanki hiç dekolte giyen kadın görmemişler
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Var tabii ki olmaz mı? Ben mümkün mertebe bakmamaya çalışırım ama bazen de ilk anda istemsiz bir tepki olmuyor değil. 🤷♀️
10 Yorumla
+1 yılDekolte giyen kadının amacı ilgi çekmek değilmi zaten taciz boyutuna geçmediği sürece (bu gözle tacizde olabilir) sorun olacağını düşünmüyorum
14 Yorumla- +1 yıl
@Şeyma0001 ben bu görüşün yanlış anlaşılacağını tahmin etmiştim ilgi çekmek derken kıvırtma anlamından bahsetmiyorum beğenilmek güzeldir o anlamda düşün dostum
- +1 yıl
@Kaderinsn her ota boka da cevap vermiş manyak
Gizli Üye(30-35)+1 yılvardır.. ben dekolteyi çok severim ama balık etli ya da bi tık üstü kadınlarda dekolte avam duruyo biraz. En azından sokakta yürümek için avam.
40 Yorumla
+1 yılDekolte giyip de bakışlara maruz kalmayan yoktur zaten
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bu bakışları göze alarak giyiyor zaten umrunda olmaması lazım
20 Yorumla
+1 yılDekolte giymetyip rahatsiz edici bakisa maruz kalan var ise dekolte giyince rahatsiz edici bakisa maruz kalan haydi haydi vardir😂
00 Yorumla
+1 yılKimse. kimsenin giyimine karışamaz isteyen istediğini giyer. Bakan taciz edenin okuzlugu ayrı sorundur.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Var tabi.
Kapalı giyinsen bile iğrenç bakışlar oluyor bu ülkede -ki düşünün.30 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Öküz gibi bakılmamalı. dekolte giydi diye rahatsız olmayacak diye bir kural yokk
10 Yorumla
+1 yılDekolteye değil ama güzel kadına bakarım. O da rahatsız edici olmamak kaydıyla.
10 YorumlaDüğün gibi özel günlerde giyiyorum yiyecek gibi bakanlar hariç sıkıntı yok 😄
10 YorumlaCinsel açlığın çok olduğu ülkemizde bu soruya hayır diyen kadın olamaz herhalde
10 Yorumla
+1 yılGöğüs dekoltesi giyip arada bir göz ucuyla çatalını kontrol eden kadınlar komik oluyor😀
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı. Dekoltenin temel amacını dürüstçe söyleyene elma şekeri 🍭 hediye benden...
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.
+1 yılTürkiye cinsel açlığın Afrika'sı olduğunu düşünürsek olmaması imkansız.
10 Yorumla
+1 yılGiymesin o zaman biliyor böyle olacağını ve yine giyiyorsa yapacak bişey yok
00 Yorumlamutlaka vardır ama bu kadınlar bunu göze almışlardır...
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 425 cevap paylaştı.
+1 yılVar evet ama kendi hataları bende giyerim az ama şekildeki gibi olmasa
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 376 cevap paylaştı.
+1 yılDamacanaya uçkur çözenlerin olduğu yerde rahatsız edici bakışların olması normal değil mi?
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılElbette var bir sonraki adım söz ya da hareketler ile taciz oluyor
00 Yorumla
+1 yılevet zorunda, eğer öyle giyiniyorlarsa rahatsız olmayacaklar
00 Yorumla
+1 yılDekolte giyilmese de kadınlar böyle bakışlara maruz kalıyorlar
00 YorumlaBen çok bakmam açıkta bir yerleri varsa bakılır normal
00 Yorumla
+1 yılVarlardır, fazla bakmam, detaylıca insanlara bakmayı baksam da sevmem, bazı konularda kendime bile kızarım, düzelmek, yenilenmek kafada başlar. 🤔
00 YorumlaDekolte giymesekte rahatsız edici bakışlar hep üzerimizde benim psikolojim bozuldu artık, en kapalı en bol ne varsa onu giyiyorum yine bakıyor pislikler bu ülkenin sapığı hiç biter mi
32 Yorumla- +1 yıl
@Kaderinsn ne alaka sorunlu musun? WQUQASACZA
+1 yılDekolteyle alakası yok bunun ben kapalı olduğum halde gözlerini dikip bakıyorlar. Yani mesele dekolte değil.
40 YorumlaAile & Toplum konusunda 7,2b cevap paylaştı. Dekolte niçin giyilir? Kadınlar ve siz bir kadın olarak bir cevap verin, dekolte giymekte amacınız nedir?
12 Yorumla- +1 yıl
@Şeyma0001 pislik sensin, terbiyeli ol.
Bence rahatsız edici bakışlara maruz kalmayan kadın var mıdır diye soruyu değiştirsek cevaplaması daha kolay olurdu.
Elbette o bakışlara maruz kalacaklar. Öyle var mı giyip de rahat rahat dolaşmak. Erkeğin radarından kaçamazlar. :D00 Yorumla
+1 yılBakıyor insanlar bu normal değil mi? Yer gibi bakmak tabi, hem sizlerin hemcinsleri de bakıyor çok dikkat çekince kişi.
00 Yorumla- Devamını Gör (87)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 