Çoğu kişiye çok uçuk gelse de bana göre normal bir durum. Sonuçta sevgilim anlamında demiyoruz. Ama bugün iş arkadaşım en yakın erkek arkadaşımla aşkımlı konuştuğumuzu öğrenince hayli şaşırdı.
Ben linç is coming diyorum ama yine de sorayım. Siz ne düşünüyorsunuz?
Veya sevgiliniz yakın arkadaşıyla böyle konuşsa tepkiniz ne olur? Şahsen ben bir şey demem.
Bu arada rica edicem kendi görüşünüzü söyleyin benim kendi arkadaşımla aramdaki diyalog bize kalmış bir şey sonuçta :)
Ben linç is coming diyorum ama yine de sorayım. Siz ne düşünüyorsunuz?
Veya sevgiliniz yakın arkadaşıyla böyle konuşsa tepkiniz ne olur? Şahsen ben bir şey demem.
Bu arada rica edicem kendi görüşünüzü söyleyin benim kendi arkadaşımla aramdaki diyalog bize kalmış bir şey sonuçta :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer