Karşı cins yakın arkadaşınıza "aşkım" der misiniz?

Çoğu kişiye çok uçuk gelse de bana göre normal bir durum. Sonuçta sevgilim anlamında demiyoruz. Ama bugün iş arkadaşım en yakın erkek arkadaşımla aşkımlı konuştuğumuzu öğrenince hayli şaşırdı.
Ben linç is coming diyorum ama yine de sorayım. Siz ne düşünüyorsunuz?
Veya sevgiliniz yakın arkadaşıyla böyle konuşsa tepkiniz ne olur? Şahsen ben bir şey demem.

Bu arada rica edicem kendi görüşünüzü söyleyin benim kendi arkadaşımla aramdaki diyalog bize kalmış bir şey sonuçta :)
Karşı cins yakın arkadaşınıza "aşkım" der misiniz?
Cevapla