Valla ayrılırım. Arkadaşlarının bu şekilde konuşmalarına müsade etmesi direkt ayrılma sebebi.
Bu tatlı fotoğrafı sinir kat sayısını arttıracak soruyla birleştirip ruh halinizi dengeledim hadi yine iyisiniz

Valla ayrılırım. Arkadaşlarının bu şekilde konuşmalarına müsade etmesi direkt ayrılma sebebi.
Bu tatlı fotoğrafı sinir kat sayısını arttıracak soruyla birleştirip ruh halinizi dengeledim hadi yine iyisiniz

Karşı cinsin sevgilime bu kadar yakın olmasına izin vermem. İlk olarak çok itici tabirler ve haddini bilmeden, sınırını aşarak böyle konuşan bir insanı sevgilimle aynı ortamda bulundurmam bile. Ha sevgilim bunu normal karşılıyordur beni ilgilendirmez o zaman der aradan çekilirim birlikte aşkolu maşkolu konuşsunlar birbirleriyle.
Karşı cins iş arkadaşı mahalle okul arkadaşı vss olabilir fakat bu şekilde yağbali bir ilişkisi olması beni rahatsız eder o mesafeyi koruması gerekiyor aynı şekilde benim içinde geçerli
Cevap
21Cevap
Hayır tabi ki de edemez. bırak aşko kuşko demesini zaten samimi bile konuşamazlar. ama kız arkadaşları eder tabi ki de ona bir şey demem. ki sevgilim de demezdi
Tamam o ya*şağı anladık, sevgilim ne cevap vermiş mesela, ben yoktum o an diyelim..
Sonra ya ikisi ya da duruma göre ikisinden biri bir daha aşko diyebilecek uzva sahip olamayacak maalesef..
Söyleyenin bile sevgilisi vardır mesela.. Var öyle nefsini çiftleştirdiklerim..
Arkadaşı olduğuna göre hep bu şekilde hitap ediyor ve sevgili tarafı sorun etmiyor demekkisi🙄
o da ona “efendiimm kuzuum” diyor olabilir ahajsjs
Öteye kaç, kusacam.. 😏
Ayy yapma benim de midemi bulandıraxaksın
Hâlâ bulanmadıysa miden yoktur.. 😕
Doğru yok🙄
Tabi canım edebilir.. Aa onunda lafımı olur canım aşk olsun ya.. Krize girmeme sebep kim neden ne için benim sevgilime bu kelimeleri kullanıyor kullanabilir.. Ay şu an da sinirlendim gerildim.. 😄 Mümkünatı olmayan bir durum.. Artık benim hiç bir şeyim olamaz öyle bir insan..
Edebilir buna takılmam, sevgilimin ne tepki verdiği önemlidir benim için. Doğal olarak hitaplardan rahatsız olup bir daha o kişiyi muhatap almaması gerektiğini düşünüyorum. Ha rahatsız olmuyorsa, üstüne bir de normal bir şey olduğunu düşünüyorsa ilişkimiz orada yüksek olasılıkla biter
abi sorunu erkek arkadaşta aramasın kimse. önce kız kendine hakim olacak. benim de oldu erkek yakın arkadaşım dertleşirsin ama öyle ne bileyim boynuna sarılmam ya da asko demem yani. eğer sen kız arkadaşına güvenirsen (kıx güvenilecek biriyse) o zaman ayar vermesini de bilir yanş
Elbette edemez. Ben sevmiyorum böyle gereksiz samimi olmaları öyle hitapları falan. Canım bile diyemez ona ben derim sadece ona öyle kelimeleri. Ona benden başka hiç kimse öyle samimi kelimeler falan kullanamaz. Ben istemiyorum çok kıskanç bir insanım sevgilime asla karşı cinsten bir kız böyle kelimeler kullanamaz hoşuma gitmez hiç benim.
Yırtarım dağları enginlere sığmam taşarım 🙄
Tabi ya edebilir niye edemesin bir etsin yumruğum ile yüzü beraber sarılır
Ciddi değilsin herhalde sende?
Benim adam kendine baştan beri bu hitap tarzını uygun görmüşse.. öyle adamı ne yapayım.. karşıdakinde kabahat görmem bile.. benimkinde bir pasiflik hata ararım..
İyice bku çıktı yanii artık arkadaşlık bile nereye gidiyor bi sınır olmalı kızla erkek arasında arkadaşlıkta sınır olmalı
Tabi Efendim
Benim sevdiğim adam bir kizla yakın arkadaş olamaz
çok itici ve kaba böyle bir hitap tarzı kabul edilemez
Bence de müsaade etmemeli. Sevgilim olmayan biri bana bir sevgilinin söyleyeceği şeyleri söyleyemez.
Bu tarz seylerı anlayışla karsılayan bır yapım yok..
Hayatımda gevşek davranan erkek sevmem. Muhtemelen uyarmasını söylerim.
Hayır… buna izin vermesi hoşuma gitmez.. ağırbaşlı nerde nasıl davranır bilip bana saygısı olmalı…
O ne ya... O kadinin o guzel kafasini alir duvara optururum.
Yok daha neler, o kadar geniş olamadım daha : ))
Hadi o etsin benim ki tepki veriyor mu? Vermiyorsa geçmiş olsun.
Edemez. Ben istemem. Sevgilime söylerim o da arkadaşına der.
Diyemez ne alaka? Biraz kendinize çeki düzen verin lakayt lakça laubali hitapları da hiç sevmem
Sevgiliniz onu uyarmıyorsa bu saçma ilgi hoşuna gidiyordur
Nası yani bide erkek arkadaşımı olucak öyle bir kızla olmam
Benim sevgilim olacak insan adam zaten kendini ve haddini bilir.. Y.. şak sevmiyorum..
Etsin gitsin ya.. 3 günlük dünya.. Fazla ciddiye alıyorsunuz..
Hiç güleceğim yoktu 😂 sorun o fırsatı tanıyandadır bence kıskansanda bir şey değişmez
Kesinlikle edemez. Karşı cins arkadaşlığı yaşaması bile saçma
Edebilir sıkıntı yok
Diyosuuun
Evet aşko😂
Ansjs pekiii
diyemez derse parcalarim onu benim sevgilim de karsilik verirse kii yapmaz benim bebegim eminim AMA OLUR DW YAPWRSQ İKİSİNİ DE PWRCALARİM DİYEMEZ YANİ ASKO NE GİT SEVGİLİNE falan DE BENİM SEVGİLİME NİYE DİYOSUN
Onu yerle yeksan ederim.
sevgilimizin karşı cins arkadaşı olamaz
Desinde noluyorr görelim hadi 🤨
Aşko kadar saçma bir kelime yok ya
Edemez. Saçlarını yolarım
Ben taş yerinde ağırdır diyeyim en iyisi
Sevgilimin karşı cins arkadaşı olmasın mümkünse😅
Hayır yok artık
lezbiyen değilse asla😂
Hayır izin vermem
Sevgilim kız arkadaşı olamaz
Hayır tabikide
Bu tarz Aşko - Kuşko kızları sevmiyorum.
Diyemez benim hosuma gitmez rahatsiz eder sevgilime solerim devam ederse yollarimiz ayrilir
Yok öyle az olur gelsin yerime geçsin isterse
güzel kardeşim oldugum gun edebilir
Ağzını burnunu kırarım diyemez
Edemez zaten öyle hitap eden benim sevgilim olamaz
Eski sevgilim olur
Edemez. Mesafe sorunu varsa düzeltirim.
Edemez Yaa olur mu böyle 😒😒
Kaos yükleniyor... 😂😂😂
döverim direk
Aşko çok itici geliyor bana.
Hayır tabiki
Edemez
Edemez
Hayır
Hayır ağzına ederim
Gebertirim
edemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?