Hani çok sevseniz falan...
Not: Sorunun benimle ALAKASI YOK. Can sıkıntısından yazdım... :)
Not: Sorunun benimle ALAKASI YOK. Can sıkıntısından yazdım... :)
Hiç arzulu olmadığınız bir an düşünün. Hiç beğenmediiğiniz bir erkek düşünün. Hiç temiz olmayan bir erkek düşünün. Özetle kötü mü kötü kokan bir erkek düşünün.
Bir kadın bunları düşünüyor ama 100 TL için etini o adama zevk mezesi yapıyor.
Allah yardımcısı olsun, sevdiği ve temiz kokan bir adamla uyusun o kadında. Bunun hayalini kuran hayat kadınlarına acıyorum. Bu erkeklerin suçu.
hani bakireliğe önem vermeyenleri görelim namusu 2 bacak arasında aramayanlara yönelik muazzam bir soru
kocaman bir HAYIR EVLENMEM
Bir erkek olsa idim, kızın bakire olmasını şart koşmazdım, ancak fahişe ile de evlenmem.
Cevap
43Cevap
Böyle sempatik bir nicke,
böyle bekaret takıntılı bir soru, hiç olmamış...
Sorunun altında, bekaret iması var bence.
Hayır ya öylesine sordum. İstediğimi sorarım. Sanane?
Böğrek sevdiğin kadar küstahsın da... :)
Tabii ki herkes istediğini sorabilir, aksini hiçbir zaman savunmadım, savunmam.
Bu ne şiddet, ne celal, sakin ol şampuan... :)
https://youtu.be/Oo4OnQpwjkc
Insan buyuk konusmamali asik olunca goz kor olur gecmisde ne yaptigi umrunda olmaz kimse bir fahiseye asik olayim demez ama oluncada kendine engel olamaz.
Belki onunla evlenmem ama onun akıl yoldaşı olurum. Bu hayatta birilerinin mutluluğu birilerinin üzüntüsü olmamalı. Eminim oda böyle bir hayatı tercih etmezdi, kısaca ona değer veren ve seven arkadaşı olurdum.
Bırak fahişelik yapmış birisiyle evlenmeyi, başkasıyla yatmış kalkmış birisiyle bile evlenmeyi düşünmüyorum.
Öyle birisini hakediyor musun peki?
Hakettiğimi düşünmesem istemem herhalde.
İsteyen şerefsizler var. Belki sen de onlardansın diye sordum. Bir dövmediğin kaldı zaten.
İsteyen istediğini ister kime ne? Kimseye zorla birisiyle evlen demiyorlar. Adam laik değildir ama ister karşıdaki de bunu kabul ederse evlenir.. Bu hayatta kimse denk değil zaten :)
evlenen varmıdır bilmiyorum ama bir insan ne kadar çok severse sevsin aynı yatağa girdiği zman aklından sürekli aynı sorulaı düşünür acaba kaç erkek karımla yatağa girdi diye
Hiç bir zaman büyük konuşmamak lazım sevgi insana neler yaptırıyor o neden olmasın.
Illa sevmeye gerek yok bir daha yapmayacaksa neden olmasin pisman olmasi yeterli zaten bu sevdirir onur
Tabii ki hayır. Ayrıca açıklamaya gerek yoktu kimse sana hayvanlık yapacağını sanmam Bögrek.
Ooo whovian alırım bir dal
Bazı aptallar o fahişe sensin biliyorum diye mesaj atmış yine de. Düşün artık...
Senin gibi piskopattansa o daha cazip geldi bak. Nasil bir can sıkıntısı bu hocam
Psikopatım var mı?
ot bok meselesi nereye konarsa kimsenin geçmişi kimseyi ilgilendirmez
benim için sorun olmaz gerçekten mutluysam onunla dün işi bırakmış olsada mühim değil benim için :)
valla aşk mı dersiniz başka bir şey mi bilmem ama böyle birini tanıyorum. Mahallemde oturuyorlar. Aile mutlu. Bize ne demek düşer ki..
sevdiysem geçmişini benimle silmeyi kabul ediyosa evlenirdim.
Kalbinin temizligine inanirsam evet kerhaneden bile cikartirim. ama bekaretini veren bir kizla evlenmezdim
olurda bende pebenk olurum ozman olmaz ya bos ver :D
Allah böyle bişi ile imtihan etmesin zor bir durum
Her malın bir alıcısı vardır..
Bir jigoloyla evlenmek ister misin:)))
Evlenme niyetiyle kandırırım :D
Onun bile alıcısı vardır, fakat ben almam
yaşın kaç ve bu soru nereden aklına geldi
büyük konuşmamak gerektiğini öğretiyor hayat
Erkek olsam bende evlenmem..
Kaldıramam sanırım bundan dolayı istemem.
hayatta olmaz turnike olmustur o :D
kesinlikle olmaz ileride sıkışınca yine yapar :)
Buyuk konusmayim ama.. nicccc
Evlenirim eger aşıksam gerçekten..
Ben evlenirim, Güzel para kazanıyorlar.
Yani şerefsizim diyosun
eğer seviyosam evlenirim
öyle birini sevmem sevemem ki zaten
evlenmem böğrekçi kız :)
Şu an önemli benim için
.
Yok gülüm ya kaldırmaz bu yürek :)
Evlenir bedavaya getiriim ;-) haha
bir gece takılırsın :)
imkanı yok.
evlenmem
Evlenmem
En istediğim şey <3
Hayır
Neden istiyom ki?
istemem
Kalbim isterse evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar