Gençler annemin babamın suçunu mu çekiyoruz?

Şimdi babam emekli maaşıyla evi geçindiriyor. 6 kardeşiz 2 evlendi kardeşimin biri yanımızda memur biri okuyor diğeri üni mezunu işsiz ben de aynı
Eve para yetiştiremiyor annem hep bizi suçluyor çok şey istemeyin diye bende o zaman bakmak zorunuza gidiyorsa nefsinize hakim olsaydınız biz olmazdık diyorum kondm kullansalar daha mantıklıydı onların yüzüne bişey yapamıyorum işde yok kafamda normal değil o nların şeyini çekiyorum müsriflik değil mi 6 çocuk bakamsyacapınıxı biliyorsunuz niye şey yapıyonuz
Gençler annemin babamın suçunu mu çekiyoruz?
Cevapla