Şimdi babam emekli maaşıyla evi geçindiriyor. 6 kardeşiz 2 evlendi kardeşimin biri yanımızda memur biri okuyor diğeri üni mezunu işsiz ben de aynı
Eve para yetiştiremiyor annem hep bizi suçluyor çok şey istemeyin diye bende o zaman bakmak zorunuza gidiyorsa nefsinize hakim olsaydınız biz olmazdık diyorum kondm kullansalar daha mantıklıydı onların yüzüne bişey yapamıyorum işde yok kafamda normal değil o nların şeyini çekiyorum müsriflik değil mi 6 çocuk bakamsyacapınıxı biliyorsunuz niye şey yapıyonuz
Eve para yetiştiremiyor annem hep bizi suçluyor çok şey istemeyin diye bende o zaman bakmak zorunuza gidiyorsa nefsinize hakim olsaydınız biz olmazdık diyorum kondm kullansalar daha mantıklıydı onların yüzüne bişey yapamıyorum işde yok kafamda normal değil o nların şeyini çekiyorum müsriflik değil mi 6 çocuk bakamsyacapınıxı biliyorsunuz niye şey yapıyonuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer