Sıkıntılarımı dışarı yansıtmamak için ne yapmalıyım?

Her saat ağlıyorum ve dayanamıyorum insanlarla konuşup onlarıda kendim gibi karamsar yapıyorum ailemede yansıtıyorum zavallı ailem benim psikolojik sorunlarım yüzünden çok çektiler benim gibi evlatları olduğu için ben üzülüyorum elin oğlu kızı başarıdan başarıya koşar hep mutlu ailesini hep sevindirir ben ise yanlız üzüyorum benden bıktılar biliyorum ben bu dertlerden kurtulamam ama bari onları üzmeyeyim sizce tımarhaneye mi yatsam
Sıkıntılarımı dışarı yansıtmamak için ne yapmalıyım?
Cevapla