Öz babam 25 sene sonra haber yollamış , mirasımdan çık diyor? Ne yapardınız? Tükürsem mi?

Babamı hiç görmedim sadece resimleri vardı birde şu an kullandığı sosyal medya hesaplarından gördüm. 25 sene boyunca aramadı sormadı. Arkadaşları ona kızını gör dediklerinde gerek yok istemiyorum diyen bir insan. Kaç kere söylemişler. Neyse olabilir babalık duygusu yok kendisinin. 21 yaşında bir kızı var benim kopyam diyebilirim (resimlerde gördüm). Biz aynı soyadındayız o yüzden miras hakkı talep edebiliyorum. Haber yollamış mirastan çıksın gerekirse belli bir miktar verilir diye. Bir kaba tükürüp onu mu yollasam? Benim parasında gözüm yok ama şerefsizliği canımı sıktı. Şeytan diyor inadına mirası talep et. 25 yaşına kadar ne içip ne yediğimi bile sormadı. O zaman neden çocuk yapıyorsun? Birde yüzsüz yani haber yollamasa aklıma gelmez hak talep etmek. O kızıyla da hiç bir resmi yok. Babası da onu terketmiş o da aynı şeyi çocuklarına yapıyor. Buarada bişey hissetmiyorum sonuçta tanımıyorum kendisini sadece insanların yüzsüz olmasına şaşırıyorum. Diğer kızının benden haberi bile olmadığına eminim.
Öz babam 25 sene sonra haber yollamış , mirasımdan çık diyor? Ne yapardınız? Tükürsem mi?
Cevapla