Babam 4 yıl sonra mesaj atmış, çocukluğumda da hiç destek olmadı. Sizce cevap vereyim mi?

Hiç arayıp sormuyodu destek olmuyodu onun yuzunden okuluma gidemedim okulum uzadı çalışmak zorunda kaldım öncesinde de öyleydi çocukluğumdan beri çalışıyorum nerdeyse şimdi mesaj atmıs siz olsanız cevap verir miydiniz? Keşke hiç yazmasaydı şu an daha cok uzgunum
Babam 4 yıl sonra mesaj atmış, çocukluğumda da hiç destek olmadı. Sizce cevap vereyim mi?
Cevapla