Evden hiç cikmayan bi insanım. Hiç sevgilim vs olmadı. Herkese saygılı bir insanım. Sırf namaz kilmiyorum diye bana az önce yine vurdu. Yoldan çıkmış bu zaten diye bağırdı. Bende senin yüzünden bile olsa kilmicam diye bağırdım. Arkamı dönüp gidecekken boynuma sertçe vurdu hala ağrım var. Napcam ben artık çok yoruldum. Babam diye bana vuracak sövecek mi yani
Güncellemeler
+1 yıl
Namazdan nefret eden birisi değilim güzelce dese kilardim. Sırf zorladığı için kılmak istemiyorum
Babam bana yoldan çıkmişsin deyip duruyor ne yapicam?
Ya ben anlamıyorum madem dinci bi insansın niye o zaman vuruyosun küfür ediyosun hakaret ediyosun. İyi biri olması gerekmez mi. Nazik olması gerekmez mi. Ben seni dovebilirim babanım hakkım var diyor. Dinde döverek namaza zorlayabilinirmiş.
Tahminimce kendisi namaz kılıyor, dinine bağlı kendince. Ama onun dışında sana vurmanın günah olduğunu bilmiyor, dinde zorlama olduğunu bilmiyor. Böyle insanlara acımak bile suç. İflah olmazlar gerçekten. Sonuçta baban, biraz sabretmen gerekiyor ne yazık ki... Umarım biran önce kurtulursun...
Hak edip etmeyeceğine ben karar veremem. Eğer sana haksız yere vuruyorsa bu da onun günahı. Sana attığı her dayaktan dokunduğu her parmağından sorumlu, ceza gerekiyorsa Rabbim yakar o parmakları kendi takdiri.
Sen kılıyor musun? sorusunu hiç beğenmedim. Benim kılıp kılmıyorsam senin günahından mı eksilecek? Övünmek değil ama sırf sorduğun için söylüyorum, elhamdülillah kılıyorum. Ailemin dövmesine gerek kalmıyor, çünkü onlar dövecek korkusuyla değil Allah korkusuyla kılıyorum ve bana karışmıyorlar o yüzden.
"Güzelce dese kılardım. Namazdan nefret etmiyorum da işte vaktim yok. Ya kılacağım da vakit ayıramıyorum. Aslında kılmak istiyorum da babam beni zorluyor ondan korkuyorum" bla bla bla... Şu insandaki nefis olmasa her şey daha kolay olurdu değil mi? Başında bu bahaneleri uyduracak bir şeytan olmasa, her şey daha kolay olurdu. Umarım bir gün babanın seni dövmesine hiç gerek kalmadan su imanını oturtursun yüreğine ve namazını kılarsın hakkıyla.
Hiç birşey bilmeden konuşuyorsun. Daha öncesinde kılıyordum. Regl hastalıklarım başladı birkaç günde bir kanamam oluyordu. Bende hastaneye götür beni ilaç aldıktan sonra düzgünce başliyim dedim götürcem dedi sürekli götürmedi. Ben kendim de gidemezdim geri kafalı insanlar markete bile zor izin veriyorlar. Daha sonrasında hastalığım geçince bu şekilde davrandı ve ben kılma isteğim herşeyim gitti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kabul edilemez bir faşistlik sen müslümanda olsan hristiyanda olsan satanistte olsan ateistte olsan sana şiddet uygulayamaz...
Ya ben anlamıyorum madem dinci bi insansın niye o zaman vuruyosun küfür ediyosun hakaret ediyosun. İyi biri olması gerekmez mi. Nazik olması gerekmez mi. Ben seni dovebilirim babanım hakkım var diyor. Dinde döverek namaza zorlayabilinirmiş.
Normalde namaz kılarım benimde kalbimde var ama sırf o mecbur ediyo diye kılmak istemiyorum çünkü kılarsam o istediği için kılmış olucam
Faşitsliğin kelime anlamı nedir?
@oluroluryeriz kendisiyle aynı düşünceye sahip olmayan kişilere hasar vermek faşistliktir
Anlıyorum :)
Hani müslümanlıkta zorlama yoktu boşversene insanoğlunun hepsi ayni.
Öyle
Böyle bir insana yıllarca nasıl dayandın hayret ediyorum gerçekten...
Hala da dayanmak zorundayım
Tahminimce kendisi namaz kılıyor, dinine bağlı kendince. Ama onun dışında sana vurmanın günah olduğunu bilmiyor, dinde zorlama olduğunu bilmiyor. Böyle insanlara acımak bile suç. İflah olmazlar gerçekten. Sonuçta baban, biraz sabretmen gerekiyor ne yazık ki... Umarım biran önce kurtulursun...
Özelden yazar misin bi
Yazdım
Biraz daha sabret. Senin iflah olmayacağını anlayınca bırakır peşini.
Ne alakası var allah aşkına bugüne kadar namussuzluk terbiyesizlik yapmadım namaz kılmadim diye dayak yemeyi hak mi ettim?
Sen kiliyor musun 5 vakit namazını hem ya da kilmazsan dayak yemeli misin
Hak edip etmeyeceğine ben karar veremem. Eğer sana haksız yere vuruyorsa bu da onun günahı. Sana attığı her dayaktan dokunduğu her parmağından sorumlu, ceza gerekiyorsa Rabbim yakar o parmakları kendi takdiri.
O zaman neden öyle yazdin
Sen kılıyor musun? sorusunu hiç beğenmedim. Benim kılıp kılmıyorsam senin günahından mı eksilecek? Övünmek değil ama sırf sorduğun için söylüyorum, elhamdülillah kılıyorum. Ailemin dövmesine gerek kalmıyor, çünkü onlar dövecek korkusuyla değil Allah korkusuyla kılıyorum ve bana karışmıyorlar o yüzden.
Doğruları söyledim. Kılmıyorsan biraz daha yaşın ilerleyince bırakacak peşini iflah olmuyorsan bunun nesi kötü? Ben kötü bir şey söylemedim.
"Güzelce dese kılardım. Namazdan nefret etmiyorum da işte vaktim yok. Ya kılacağım da vakit ayıramıyorum. Aslında kılmak istiyorum da babam beni zorluyor ondan korkuyorum" bla bla bla... Şu insandaki nefis olmasa her şey daha kolay olurdu değil mi? Başında bu bahaneleri uyduracak bir şeytan olmasa, her şey daha kolay olurdu. Umarım bir gün babanın seni dövmesine hiç gerek kalmadan su imanını oturtursun yüreğine ve namazını kılarsın hakkıyla.
Hiç birşey bilmeden konuşuyorsun. Daha öncesinde kılıyordum. Regl hastalıklarım başladı birkaç günde bir kanamam oluyordu. Bende hastaneye götür beni ilaç aldıktan sonra düzgünce başliyim dedim götürcem dedi sürekli götürmedi. Ben kendim de gidemezdim geri kafalı insanlar markete bile zor izin veriyorlar. Daha sonrasında hastalığım geçince bu şekilde davrandı ve ben kılma isteğim herşeyim gitti
Olabilir kardeş bir şey demedim. Allah kolaylık versin hepimize namaz kılmadan, kendine iyi bak 👋
Namaz kılmakta kolaylık versin *
yol dediği namaz kılmamandır.. yoksa ahlaksızlık değildir...
Sor bakıyım sevabı günahı ona mı yazılıyormuş
Maalesef.
Babanın alkıl sorunu var kafasında
Çok yoruldum artık
Tartismaya girmemeye çalış