İşletme okusam gerçektende işsiz kalırmıyım?

geröetende işsiz kalan var mı burada okuyanlar? 1.5 dan başlyan maaş olması gerek? özelde çalışcam? nere olursa olsun :)
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
Güncellemeler
+1 yıl
güncelll
İşletme okusam gerçektende işsiz kalırmıyım?
Cevapla