Gizli Üye(36-45)+1 yılAçıköğretim işletme mezunuyum. Kendi pazarında lider (%80 pay) olan kurumsal bir firmada çalışıyorum maaşımda dediğinden yüksek. Sonuç olarak diplomamla değil çalışkanlığımla geldim bu konuma ve daha da yükselirim. Bu arada ingilizcem ortaokul lise yani başlangıç seviyesi :)
04 Yorumla
Soran+1 yılulan ne saçma bölüm la :D
Cevap sahibi+1 yılSaçmalığı nerede anlamadım?
Soran+1 yılbiri herşeyi yapıyor yüksek lisans bile yapıyor iş bulamyıyor biri açıköğretim iş buluyor :D
Cevap sahibi+1 yılKısmet ve çalışkanlık diyelim. Yüksek yapanlarında patronları lise, ilkokul mezunu olabiliyor. O farklı bir olgu ancak insanların zekası okuduğu okula göre ölçülmemeli. Çünkü ülkemizde eğitim sistemi maddi imkanlara dayanıyor.
Kendini gelistirmene bağlı. Bu zamanda cogu kişi üniversite mezunu.
08 Yorumla
Soran+1 yıl2 yıllık biyomedikal mi okusam :/
Soran+1 yıl5 tane bölüm arasında kaldım :( 2 yıllık ama
Soran+1 yılordasmınız?
Soran+1 yılbiyomedikal, elektornik haberleşme, mekatronik, kontrol ve ototmasyon, otomotiv bunlar 2 yıllık ona göre :)
Soran+1 yılözelde ama
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 978 cevap paylaştı. ODTÜ, Boğaziçi filan olmayacaksa hiç okuma boşa. İşletmede ingilizce bilmen şart, hatta ikinci dil bilmen lazım. İşletme mezunu çok, puanı mı düşük ben anlamadım herkes işletme mezunu :D
01 Yorumla
Soran+1 yılgeç o zaman :d
kendını gelıstır ıng harıc bır dıl daha ogren senı almayacak ıs yerının :)
03 Yorumla
Soran+1 yılsadece ing kurtarmazmı :D
Soran+1 yılgeç o zaman :d
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılne olursan ol asgari ücretle başlarsn. 1500 le ilk başlayamazsn bu ülkede imkansz
03 Yorumla
Soran+1 yılsonradan artmıyor mu?
Cevap sahibi+1 yıltabiki artar ama ilk 1 sene asgari ücretle çalışırsn mesleğin ne olursa olsun önemli değil
Soran+1 yılolur o zaman :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılİşi gücü olmayan herkes işletme okuyor ezik ezik :d
03 Yorumla
Soran+1 yılne yapsak :d
Cevap sahibi+1 yılGit başka bir iyi bölüm oku kardeşim
Soran+1 yıl2 yıllıklara gidebilitim :D
ingilizce işletme değilse evet işsizsin
01 Yorumla
Soran+1 yılvay be :D peki sağolun :D
Bogazicinde okursan kalmazsin
03 Yorumla
Soran+1 yılbaşka?
Soran+1 yılege, akdeniz olmazmı :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılKardeş okuma işsiz çok işletme mezunu :(
013 Yorumla
Soran+1 yıliş alanı geniş onun için dedim :D geliştirsek kendimizi?
Cevap sahibi+1 yılBizim burada belediye dağıtıyor işletme diplomasını :Dd
Soran+1 yıl2 yıllık teknik bölümler ile ilgili bir şey biliyormusun?
Cevap sahibi+1 yılTenik lise mezuyum 2 yıllık otomasyon okuyorum
Soran+1 yılbölümün nasıl?
Cevap sahibi+1 yılMükemmelde, işte meslek mezun değilsen dersler ağır gelir :))
Soran+1 yılelektrik okuyorm :D
Cevap sahibi+1 yılElektrik okuyorsan ne işin var işletmede a'mk mühendislik için uğraş
Soran+1 yılmat ile hayatta uğraşmam :D
Cevap sahibi+1 yılElektrik sayısal bölüm kanks :)) sen bilirsin :Dd
Soran+1 yıl2 yıllık bitiririm çalşırım ama 4 yıllık olmaz :D
Cevap sahibi+1 yılSenin tercihin kanks :Ddd
Soran+1 yıltamam :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılKalmazsin kalmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılharbimi :/
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar