Aile & Toplum Milletvekilleri, valiler, kaymakamlar lüks arabalara binmek zorunda mı? Elif9559 Takip Et Bilge Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Gerek var mı bu kadar lüKS arabalara binmeye? Güncellemeler+1 yıl Yabancı ülkelerde de böyle mi? Hiç araştırmadım aslında da aklıma geldi 🤔 Milletvekilleri, valiler, kaymakamlar lüks arabalara binmek zorunda mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
KesmeTahtası Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Adı üzerinde lüks, yani ihtiyacın ötesinde gereksiz demek ama tabii g*tümüz incinir korkusuyla makul olana göz ucuyla bile bakmazlar. 1 0 Yorumla
sedomania Takip Et Master Yaş: 26 , eic 55% +1 yıl milletin kendisi binmiyor ya da binemiyorsa onların da binmemesi gerekir. 0 1 Yorumla Elif9559 +1 yıl 👏👏👏👏 Yorumla
Dns53 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl senin elinde de o kadar para olsa sende kıyafet değiştirir gibi araba değiştirirsin merak etne 0 1 Yorumla Elif9559 +1 yıl İşte bende diyorum ne gerek var? Önüne gecseler tasarrfu etseler 🤔🙄 Yorumla
gezgin_34566 Takip Et Bilge Yaş: 44 , eic 98% +1 yıl Lüzumsuz masraf başka bir şey değil nasılsa parası bizden çıkıyor onlara göre bir şey yok 0 3 Yorumla Elif9559 +1 yıl Evet ya 🙄 asgarî ucret alicaz diye 12 saat çalışıyoruz. Yarisida vergi gidiyor elde var 0 🤔 Yorumla gezgin_34566 +1 yıl Paralı kölelik bu başka bir şey değil Yorumla Elif9559 +1 yıl Kesinlikle Yorumla
Submissivé1isi Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Tabii ki de at arabasi dururken neden eşeğe binsinler parasini esek veriyor sonucta 0 1 Yorumla Elif9559 +1 yıl 👏👏👏 Yorumla
UluGökKurt Takip Et Master Yaş: 31 , eic 31% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Devletin, yetimin parası nasıl çar çur edilecek yoksa? Soru mu bu. 0 1 Yorumla Elif9559 +1 yıl 👏👏👏👏 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Olmaz çünkü beyefendilerin g.. tleri rahat etmesi gerekir. Koskoca cumhurbaşkanın bile 2 tane sarayı var... 0 5 Yorumla Elif9559 +1 yıl En çokta israftan bahsedenler en çok israf yapanlar 🙄🙄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tabi misal emine Erdoğan ne demişti porsiyonlarınızı küçültün Yorumla Elif9559 +1 yıl Valla zaten kucultuyoruz mecburen yani 🙁 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O zaman 1 ekmek 2 litre suya geçiş yapacaksın Yorumla Elif9559 +1 yıl Hı hı 👍 Yorumla
SertSevimliAdam Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 94% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 787 cevap paylaştı. o soruyu sorarız yıllardır. cevap yok ama 1 2 Yorumla Elif9559 +1 yıl Bu bizim doğal hakkımız aslında oralarda olmasını sağlayan da biziz ezilen de yine biziz. Yorumla SertSevimliAdam +1 yıl belli bir kitle var bunu anlamıyor. malesef çoğunluktalar. Yorumla
MATRAXCA Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 31% +1 yıl Binmezlerse bir yerleri rahat edemez çok yazik... 1 0 Yorumla
üyeismidetayda Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Ülkemizde sorunda. 😊 0 8 Yorumla Elif9559 +1 yıl Bunun önüne gecseler tasarruf etseler daha yaşanabilir olmaz mı 🤔 Yorumla üyeismidetayda +1 yıl Çok haklısın. Yorumla Elif9559 +1 yıl Her hafta bebek bezine zam geliyor o da en ucuzu mecbur alıyoruz ama bazı şeyleri kısa kısa keşke bunu devlet büyüklerimiz de yapsa 🙄 Yorumla üyeismidetayda +1 yıl Onun için isyan çıkaralım haklıyız. Yorumla Elif9559 +1 yıl Bence şimdiden içeri atarlar.🙄 Yorumla üyeismidetayda +1 yıl Atmazlar yeter ki insan olsun, birlik olalım. Yorumla Elif9559 +1 yıl Keşke ne iyi olur 🙏 Yorumla üyeismidetayda +1 yıl Yalnız değilsin. 😊 Yorumla
ᴡiɴᴄʜᴇssᴛᴇʀ Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 96% +1 yıl Zorunda 0 5 Yorumla Elif9559 +1 yıl Neden? Normal bı arabaya da binebilirler. Yorumla ᴡiɴᴄʜᴇssᴛᴇʀ +1 yıl Çünkü millete cool gözükmesi lazım Yorumla Elif9559 +1 yıl Valla az önce milletin derdini dinleyeme gelmiş birisi arabaları gördüm vay be dedim mağdurun halinden anlar mı acaba diye düşünmedim değil 🙄 Yorumla ᴡiɴᴄʜᴇssᴛᴇʀ +1 yıl Değişmeyecek şeyler için tartışmak saçma Yorumla Elif9559 +1 yıl Öyle haklısınız 👍 Yorumla
SosyalEnginar Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Boyle bir millete mubah 0 1 Yorumla Elif9559 +1 yıl 👏👏👏 Yorumla
boncuk3455 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl bemde biniyom ;) 0 1 Yorumla Elif9559 +1 yıl 👍👍 Yorumla
Lavia223 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Sende ol bin aşko 0 1 Yorumla Elif9559 +1 yıl Dayım yok ki olam Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Adı üzerinde lüks, yani ihtiyacın ötesinde gereksiz demek ama tabii g*tümüz incinir korkusuyla makul olana göz ucuyla bile bakmazlar.
milletin kendisi binmiyor ya da binemiyorsa onların da binmemesi gerekir.
👏👏👏👏
senin elinde de o kadar para olsa sende kıyafet değiştirir gibi araba değiştirirsin merak etne
İşte bende diyorum ne gerek var? Önüne gecseler tasarrfu etseler 🤔🙄
Lüzumsuz masraf başka bir şey değil nasılsa parası bizden çıkıyor onlara göre bir şey yok
Evet ya 🙄 asgarî ucret alicaz diye 12 saat çalışıyoruz. Yarisida vergi gidiyor elde var 0 🤔
Paralı kölelik bu başka bir şey değil
Kesinlikle
Tabii ki de at arabasi dururken neden eşeğe binsinler parasini esek veriyor sonucta
👏👏👏
Devletin, yetimin parası nasıl çar çur edilecek yoksa? Soru mu bu.
👏👏👏👏
Olmaz çünkü beyefendilerin g.. tleri rahat etmesi gerekir. Koskoca cumhurbaşkanın bile 2 tane sarayı var...
En çokta israftan bahsedenler en çok israf yapanlar 🙄🙄
Tabi misal emine Erdoğan ne demişti porsiyonlarınızı küçültün
Valla zaten kucultuyoruz mecburen yani 🙁
O zaman 1 ekmek 2 litre suya geçiş yapacaksın
Hı hı 👍
o soruyu sorarız yıllardır. cevap yok ama
Bu bizim doğal hakkımız aslında oralarda olmasını sağlayan da biziz ezilen de yine biziz.
belli bir kitle var bunu anlamıyor. malesef çoğunluktalar.
Binmezlerse bir yerleri rahat edemez çok yazik...
Degil bizden çalıyorlar görgüsüzler
Ülkemizde sorunda. 😊
Bunun önüne gecseler tasarruf etseler daha yaşanabilir olmaz mı 🤔
Çok haklısın.
Her hafta bebek bezine zam geliyor o da en ucuzu mecbur alıyoruz ama bazı şeyleri kısa kısa keşke bunu devlet büyüklerimiz de yapsa 🙄
Onun için isyan çıkaralım haklıyız.
Bence şimdiden içeri atarlar.🙄
Atmazlar yeter ki insan olsun, birlik olalım.
Keşke ne iyi olur 🙏
Yalnız değilsin. 😊
Zorunda
Neden? Normal bı arabaya da binebilirler.
Çünkü millete cool gözükmesi lazım
Valla az önce milletin derdini dinleyeme gelmiş birisi arabaları gördüm vay be dedim mağdurun halinden anlar mı acaba diye düşünmedim değil 🙄
Değişmeyecek şeyler için tartışmak saçma
Öyle haklısınız 👍
Boyle bir millete mubah
👏👏👏
Gerek yok
👏👏
bemde biniyom ;)
👍👍
Sende ol bin aşko
Dayım yok ki olam