Mevcut milletvekillerinin 2 aracının, eski milletvekillerinin de bir aracının trafik cezasından muaf tutulacağı yeni bir uygulamanın onaya sunulduğu iddia edildi.
Milletvekilinin özel aracı bile olmamalı işe kendi aracıyla gitmeli memur ile aynı standartlara sahip olmalı halktan üstün olamaz adı üstünde milletvekili milletin tayin ettiği vekil ama ne yazıkki benim oyumla gelen adam bana posta koyuyor tehdit ediyor benden aldığu yetkiyi bana koz olarak kullanıyor benden üstün oluyor polisten üstün adaletten üstün oluyor ben sürünürken o benim ödediğim vergiyle bana hizmet etmek yerine keyif çatıyor ülkenin kaymağını yiyip posasını bana veriyor bu ülkede böyle maalesef böyle kendi çıkarını gözeten yöneticinin olduğu bir ortamda sorgulamayan bir toplum her daim sağılmaya ve bu toplumun var olduğu ülke çökmeye mahkumdur. Padişahım çok yaşa cüluslar dağıtıldımı
Çoğunluk hayır demiş ama her 4 yılda bir sandığa koşup oy kullanan bir toplum var kimsenin oyunu kullanmaması gerek bu ortamda sandıklar açıldığında tek bir zarf olmaması lazımki bu düzen değişsin, Herkes bir süre iki üç ay et yemese yumurta vs almasa fiyatlarını düt düt aşağı çekerler kimse 1 yıl otomobil almasa fiyatlarını aşağı çekerler oy kullanmasa oyunu almak için yarışa girerler haksızlığa uğrayan sandıkta tepkisini koysa almanyadan norveçten farkımız kalmaz hatta çok daha iyi olmaz fakat maalesef Herkes kendi menfaatine göre hareket ediyor işte bu en alt tabakadan başlıyor yukarıda güçlenip bütün topluma virüs gibi yayılıyor bu bozuk hastalıklı yapı adım adım ilerledi ve sonunda akp gibi bir oluşum meydana geldi
Kesinlikle muaf tutulması.. Bizler onlar için varız.. Seçilmiş insanlara kural adalet hukuk her şey serbest olmalı.. Çünkü onlar üst insan.. Bizden farklilar tabi ki her türlü şeyi hak ediyorlar.. Hemen emekli olmalı cezalardan muaf olmalilar hatta lokantalar hammlar oteller istedikleri arsalar her şey onların olmalı... :))
Çok net bir şekilde söylüyorum ki, milletvekillerinin hiçbir ayrıcalığı olmamalı. O araba da uyuşturucu, silâh, kara para, bomba taşımayacağı ne malûm? Sevkiyatı gerçekleştirmek için mi muaf tutulmasını istiyorlar? Böyle bir rezil teklifi kim sundu meclise? Milletvekillerinin halktan ayrıcalığı nedir?
Ne münasebet, bunlar bizi temsil ediyorlar yani kanun önünde devlet memuru hepsi Tanrı yerine koymak ancak Ortadoğu ülkelerinde olur ve ne yazık ki biz de Ortadoğu ülkesiyiz
Selam, eğer bu haber doğruysa yazıklar olsun. Trafik kuralları ve diğer kurallar tüm yurttaşlar için var. Üstelik trafik kuralları önemli bir konu, her yıl binlerce vatandaşımız trafik kazalarında hayatını kaybediyor ya da engelli kalıyor. Çoğu kazaysa kurallara uyulmadığı için gerçekleşiyor. Üstelik yıllardır vekillerin aldıkları maaşlar, dokunulmazlıklar ve diğer ayrıcalıklar tartışma konusu olmuş durumda. Meclis lokantasında çok ucuza kebap yemekle milletvekilliği olmaz! Üstüne üstük bir de emeklilikleri var, neyse sakin olamadım.
Hayır. Asla ayrıcalık çarpılmamalı. Türkiye’de kast sistemi getirilmek isteniyor. Ben, eşitlikten yanayım. Son ihaleleri sürekli alan inşaat müteahhitlerinin ödemeleri gereken vergilerinin affedilmesi de yanlış, buna da karşıyım. Enflasyonun altındaki maaş artışlarına da karşıyım. Yok öyle şey, ama cidden çok ciddi şekilde mutsuz düşük gelire sahip çoğunluğu eze eze mutlu azınlığı daha da zenginleştirme çabadı hissediyorum ki bu böyle devam ederse ülke çoğunluğu olarak sonumuz daha da kötü olacak. 😤
Millet vekillerine asgari ücret vereceksin. Millet vekilliği yaomaya baslamadna önce tüm. esrafinin mal varlığını çıkartıp millet vekilliği bittiğinde ki mal varlığı ile kiyaslayacaksin falzalik oldugunda sciklanmadiginda el koyacaksın. Ne muafi millete vekillik yapacaklar ise kendileri eşi dostu eşrafı için değil millti vatanı sevdikleri için yapacaklar ne öyle ayrımcılık
Dokunulmazlıkları ve daha sayamayacağım ayrıcalıkları var. Ama bunlar bu ülke vatandaşı ya da insan olmadığı anlamına gelmez. Bu ülkenin vatandaşı ise siyasi kimlikten önce kurallara uymalı. İnsan olsun bizden ne farkı var? Kanları altın, gümüş gibi değerli metallerden biri de biz mi bilmiyoruz? Kurallara uymaları gerek.
Rezalet. Yani halkın ensesinde boza pişiren Mehmet Şimşek biraz da meclise baksa iyi olur. Mevcut milletvekillerinin yeme, içme, sağlık, gezi... masraflarını çektiğimiz yetmiyormuş gibi bir de emekli olanların da saltanatını devam ettirmeye çalışıyorlar. Nu ankete evet diyen 15 tane de insan var aramızda, sorunun gerçeğini özetliyor; öyle başa böyle tarak...
hadi bakan vs olsa bir yere yetisiyordur derim ama milletvekilinin trafik kurallarina uymama hakki elde etmesinin hukuki dayanagi nedir? gercekten cok merak ediyorum idari islemlerde oncelikli amac kamu yararini saglamaktir, trafik cezasindan muaf tutmak idari islem degil belki ama amac yine de kamu yararı olmalı degil mi? yemin ederim bizimle afedersiniz t. ssak geciyorlar
Hayır tabikide onların yaptığı hatadan dolayı kazaya sebebiyet verdikleri zaman sonucu vatandaşı etkileyecek onlara bir şey olmayacak , birde plakalarına kesilecek cezaları TBMM ödeyecekmiş niye biz ödüyoruz onların cezalarını
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Hayır bazı siyasetçiler mesela kendi partisinden belediye kazanmadı ise onu şeyine bile takmıyor milletin haklarını savuncagina boş boş işler ile uğraşıyorlar trafik cezası da almalı
Çoğu konuşmayı bile bilmiyor halkı savunuyor milletvekili olmak için hukuk fakültesi veya siyaset bölümü okumak şart olmalı muz Cumhuriyetinde bu mümkün değil ama
Hayır tutulmamalı. Sonuçta onların da yaptığı hatalar sonucu bir çok can yanıyor. Aslında hiç milletvekili olmasa daha iyi olur. Boş boş oturup el kaldırıyorlar neyi onayladıklarını bilmeden.
Millet tarafından seçilen kişiler niye vatandaştan ayrım oluyor bunu sormak lazım onlara vatandaşını temsil eden devlet yetkilileri dâhi normal vatandaş nasıl trafik de muamele görüyorsa onlarda aynı muamele görmeli Avrupa birçok vekil ve devlet görevlisi metro ile eve gidiyor bizimkiler ise son model en kötüsünün 2 makam aracı var onlari da sırayla binip eve ve meclise seyahat ediyor. 😔
Vekil ceza ödemez, zengin vergi ödemez ama asgari kazanan adamın ciğerini sökerler vergi ala ala püüüğğğ allah bildiği gibi yapsın dicem daha çok zengin yapacak bunları diye onuda diyemiyorum
adam 200 bin maas aliyor 5 yilda emekli olup 120 bin emekli ayligi baglaniyor. tartistigimiz seylere bak.. gundemi sacmaliklar ile mesgul etmeyelim. asil konulari unuttururlar boyle
Zaten muaf tutuluyor diye biliyorum ama hakla bir ceza yazılıyorsa onlara 5 yazılmalı milleti temsil eden birinin kurallara daha fazla rivayet etmesi gerekiyor örnek olması açısından
Trafik kurallari gibi herkes icin gecerli olan ve guvenlik oncelikli bi konuda cezalardan muaf tutulmak nedir. Ustelik 2 araba nedir abi zorunlu mu bi milletvekiline 2 araba, yok artik
Milleti düdükle vekilini her şeyden uzak tut. Hiçbir mantığı yok.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Bir turda sırayla bizi s*ksinler bu kabul edilebilir bir şey mi biz daha aldıkları maaşı sindiremezken bunlar böyle dolaylı gelirler ile maaşlarının 2-3 katı avantaja sahipler onun için trafik cezası zammı vergi artışlarına böyle kolay evet diyorlar çünkü onlara dokunmuyor ben bu olaydan sonra merak ettim mutfak yakıt kıyafet kuaför tatil kira çocukların okul burs v. b. masraflarını da biz mi karşılıyoruz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Mevcuta yazılmıyor
emekliye yazılıyor zaten
adamlar kendilerini güvene alıyo
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Hep üstün tutuluyorlardı zaten şimdi mi gündem oldu
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Doğru bir karar. Gecis üstünlükleri olmalı katılıyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
Evet diyenleri trafikte yatırıp sevmek te serbest olsun.
Niye kendileri kusursuz sürücü ya da birine çarpınca ölmemesi için yemin mı etmişler her hangi makamda olursa olsun eşek gibi kurallara uyacaklar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Hiçbir b;Ka yaradiklari yok milletin verigisini yiyorlar bunların yerinde robot olsa daha iyi savunur 2028 de yapay zeka veya robot milletvekili olsun 😂 vala daha iyi yonetmese burada ne olayım