Çok yalnız hissediyorum. sanki hiçbir amacım kalmamış gibi. ne olacak böyle?

22 yaşındayım ve üniversiteden yeni mezun oldum. daha öğrenciyken başladığım çok güzel bir işim var. ne hayal ettiysem hepsini gerçekleştirdim ama bir tek bu yalnızlığıma çözüm bulamadım. yeni bir şehre taşındım işimi buldum evimi kurdum her şey istediğim gibi ama o kadar yalnızım ki... hiçbir şeyden keyif almaz oldum yaptığım tek şey sıkılmak ve ağlamak. işim home office olduğu için ve pandemiden dolayı hiç arkadaş edinemiyorum da. bu 1 yıldır böyle ve her ne kadar diğer şehirlerdeki arkadaşlarımla iletişimde olsakta yanımda birileri olmasını istiyorum. zaten bir süre sonra onlarla da bağlar zayıflıyor hayat telaşesi yüzünden. ama aktivite yapmak istiyorum iletişimde olmak istiyorum. insanlarla konuşmayı unuttum resmen. gerçekten ne kadar daraldığımı anlatabilmemin mümkünatı yok. insanlar iş hayat vs düzen kurduktan sonra ilişkilerine bakıyorlar evlilik çocuk vs derken hayatları geçiyor. eskiden beri bunları istemeyen kariyer odaklı biri oldum ama artık her şeyi yaptıktan sonra hiçbir amacım kalmadı gibi hissediyorum. artık bi ilişki vs istesem bile yapamıyorum da. gerçekten bu şekilde bi hayat geçirebileceğimi sanmıyorum artık çok bıktım :( yapayalnız sadece pc başında iş yapıp bitikten sonra ağlamaktan başka bir şey yapamıyorum. dışarı çıkıyorum tek başıma yürüyorum yemek yiyorum sinemaya gidiyorum bir şeyler yapıyorum ama hiç keyfi yok ki. nefes alamıyorum yemek yiyemiyorum uyanmak istemiyorum resmen artık hiçbir şey yapmak istemez oldum... nasıl olacak böyle bilmiyorum. yaşamak istemez oldum. ne olacak böyle?
Çok yalnız hissediyorum. sanki hiçbir amacım kalmamış gibi. ne olacak böyle?
Cevapla