Abisi olan kızlar neden abinizin değerini bilmiyorsunuz?

Ben abim olsaydı keşke diye kendimi yıpratırken abisi olan kızları görüyorum ve onlar da "ıyyy keşke abim olmasaydı" diyorlar. Allah size o kadar güzel bi hediye vermiş, siz neden bunun değerini bilmiyorsunuz kızlar? Abisi olupta bi tane bile şükreden kız görmedim. Keşke benim olsaydı, ben abime değer verirdim, onun varlığından destek alırdım, sizin gibi hiç keşke olmasaydı demezdim
Abisi olan kızlar neden abinizin değerini bilmiyorsunuz?
Cevapla