Kardeşim o kızı hak etmiyorsun dedi?

ben kardeşimin arkadaşıyla çıkıyorum 3 ay oldu.2 gün önce kızın doğum günüydü biz de yemeğe çıktık çok güzeldi böyle cidden herkesin gözleri ondaydı (böyle hissetmedim cidden ondaydı) ben de kıskandım işte alt tarafı bi yemeğe çıktık ne gerek vardı böyle süslenmeye dedim gözleri falan doldu karnım ağrıyor eve gitmek istiyorum dedi gitti. dün kardeşim yanıma geldi cidden o kızı hak etmediğini o kadar belli ediyorsun ki falan dedi. ne alaka yani? evet biraz kalbi kırıldı ama ben bilerek üzmek istemedim. kızı geri kazanmak için ne yapabilirim?

Kardeşim o kızı hak etmiyorsun dedi?
Cevapla