Tek başına boşanma sebebi olmaz tabi bi gidişler başka sıkıntılar çıkarır evdeki sorumlulukları kocası ve çocuklarına karşı olanlar bunlar ihmal etme derecesine dayanırsa o zaman boşanma sebebi olabilir...
Bu annesinin nasıl biri olduğuna göre değişir. Anne iç işlerine müdahale için evladının inançsal değerlerini kullanıyorsa, elbette gitmemeli... Aksi halde gidilebilir, hatta birlikte de gidilsin o kadar sık gidince, hep sorun çıkar... Laf lafı, sonra laf popoyu açar derler... Ne gerek var hem... Hem neden her gün gidiyor ki? Her şey tadında güzeldir. Artık evlendi, ve kendi eşi ve çocukları olmalı. Yaşamın düzeni böyle. Annesini kapı dışarı etsin demiyorum ama. Aksi türlü annenle evlenseydin denir... Bana kalırsa her şey tadında güzeldir... Anne de, eş te... Denge önemli.
. . . #Neşeliadam '' Hayat ciddiye almak için çok kısa... ''
Anne anneni skm, derdim. Bu ne oturup konuşamıyoruz. Ananla konuş, dök içini. Ananla sorunu çöz, ananla sorun yaşa. Biz ne konuşuyoruz halen, gel otur, anan öğrenmeden bana söyle, derdimiz ne. Derdim. Bir olayda.
Ya bu ne ki benim arkadaşin kayinvalidesi anahtarla eve girip minik oğluşunun çamasirlarini alip gidiyordu😂😂daha ne emsal kararlar cikar bizim memleketten. Yani 5-10 dk ugramasin sorun etmezdim
Selam Bu benim için boşanma sebebi değil. Gitsin annesini görsün gelsin sıkıntı yok. Hatta bende gideyim eşimle birlikte. Büyüklerin faydası olur zararı olmaz. Tabiki saygı sevgi karşılıklı ise...
Ne alaka arkadaş ülkede tecavüz tacize ceza yok annenin evine gitmiş boşanma bunların çıkardığı da böyle cins cins kanunular arkadaş bırakın kim kimin annesinin babasının evine giderse gitsin aile sonuçta yani.
Hergün orda kalsın sorun yokta. Anne me diye müşteri ile ilişki ye gidip aldatıyor evli kadın lar müşteri de iken tel uçak modu unda annesini aradgınız zaman tembigli gelir birazdan az işi var ayakları
Boşanma sebebi biraz fazla olmuş ama insanın hayatında sınırlar olmalı hergün aileye gidilmez bu konuda hak veriyorum boşanma sebebi değil ama bencede huzursuzluk sebebi
Kararı mantıklı bulmuyorum. İnsanın anne babasına önem vermesini doğru buluyorum. Ayrıca, insan yaşı büyüdükçe anne-babasının değerini daha iyi anlıyor
Gidebilir.. Kuzenim bu yüzden evini taşıdı ama bence çok mantıksız çünkü o onun bir parçası.. Hergün gidebilir ama abim mesela hergün gelmiyor çünkü yengem çok kıskanıyor ama ben öyle değilim. Hiç anneden kıskanılır mk