35 yaşında aile kuramamış olmak başarısızlık mı?

Brn hiç evlenmedim
Daha doğrusu öyle aman aman kız Arkadaşım da olmadı
Bir çay davetine bir düşünmeleri gereken tipler ile karşılaştım.
İnsanların ikinci çocukları oldu...
Kolay iş buluyorum.
Dil biliyorum mühendisim
Ama kendimi çok yetersiz hissediyorum

Başarısızlık mı bu?
35 yaşında aile kuramamış olmak başarısızlık mı?
Cevapla