Bu Z kuşağı mı ülkenin geleceği olabilir mi?

Hiç sanmıyorum geneli kitap okumaz dergi okumaz gazete aboneliği vs yoktur elinde telefon 7-24 sevgili peşinde ya da paylaşım yapıp beğeni peşinde gezerler kültürünü bilmez daha sorsan kültür ne diye sana sorar ana babayla çatışır arkadaşlıklar dostluklar sanal alemde çoğunun tek derdi para bu neslin ve bundan sonra gelecek nesillerin daha da kötü olacağını düşünüyorum internet ve teknolojiyi daha çok kötüye kullanır bu çocukların içinde iyilerde var ama kötülerin daha baskın olduğu kanaatindeyim bunlar benim kendi görüşlerim saygı çerçevesinde yorum yapın sizde
Bu Z kuşağı mı ülkenin geleceği olabilir mi?
Cevapla