Bence babam yüzünden doğru erkeği bulamıyorum?

Arkadaşlar babam küçüklüğümden beri bana ve anneme hiç güzel aile babası ve eşi olamamış biri. Sadece dışarda çalışıp eve para getirmek dışında hiçbir şey yapmadı. Ne bizle tatile gitti ne aynı sofrada yemek yedi bi şey. Evi otel gibi kullanır bize de ev arkadaşı gibi davranırdı. Benimle hiç vakit geçirmez derdimi sevincimi paylaşmazdı. Sadece parayla okul ve kurslara yollar tamam ben her şeyi yapıyorum işte kapa çeneni otur derdi. Bi de inanılmaz küfürbaz agresif öfkeli biriydi. Ben uslu ve iyi bir çocuk olsam da en ufak şeylere bile kavga çıkarır üstüne yürür bağırır çağırırdı bana ve anneme. Neyse bence benim bu nedenle hiç düzgün bir ilişkim olmadı ve olamıyor erkeklerle. Hep kısa süreli hoşlanmalar yaşıyorum ama hiç tam hayat arkadaşlığı kuracağım bir ilişki yakalayamıyorum. 25 yaşındayım.
Bence babam yüzünden doğru erkeği bulamıyorum?
Cevapla