Evet zaten öyle fikir alışverişi bu, umarım fikrin değişmez ama benim de senin de böyle birini bulman bir ömür imkansız gibi😅 hele bizim aptl kızlar çocuk diye yanıp tutuşur
Ben evlilik falan düşünmüyorum dostum var dalgama bakıyorum. Bu hayatı kendime zehir edemem. Lakin senin yaşından ötürü kendine yoldaş bulman lazım ama genç birini bulman daha iyi olur senin adına.
Zor çok zor ve bu yüzden çocuk istemiyorum dese bile ona inanman zor olur
1
4 Yorumla
Soran
1 yıl
İnanmam zaten bu yüzden sözleşme şart. Çocuk olursa boşanma sebebi ya da çocuğu alır bakar benden bekleyemez hiçbir şey. Uykusuz kalamam çocuk peşinde ömür çürütemem
ne çok "çirkinim" ne de çok "yakışıklı" sadece iyi bi auram olduğu için kızlar evet ya bende isterim diyor yahut bende istemem diyor.. yeni tanıştığım kızlar ben ne dersem onu taklit ediyor.. çocuk istemiyoruma okeyler sonra evlilik ve çocuk istiyorlar hemen.
bakması dert değil doğru düzgün yetişrimek ciddi bir emek.. böyle vaktin var mı geleceği için endişeleniyor musun gibi yaklaşımlarına bakarım karşımdakinin.. üslup kimliğindir.. haliyle direkt elenir böyle biri gözümde.. çok kızla görüştüm konuştum , Olaya bu açıdan bakan çok az.. çünkü analık hormonları aktive olmuşsa tutamıyorlar..
Tamam da sordum. Söylersin sonra genel şeyler konuşulur. Sonra da görürüz. Mesela gördük diyelim tamam beğendik. Sonra nerelisin dedim falanca yer dedin. Gelmem sen gel dedin. Nolcak? Yani şu kafayı anlamak mümkün değil. Sıfır olgunluk. Neyse
Bendeki gerçekler ile kimse boy ölçüsemedi ama bana bile egolu dediler seni görmüş olamazlar ama dediğim gibi uğraşilmaz seninle vakit kaybı ne olursan ol
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Belgeyle olmaz bu birinle konuşursun güven verirse olur
Bugün evet diyen yarın fikir değiştirir olmaz o iş. Sözleşme şart
Peki neden çoçuk istemiyorsun
İstemiyorum sadece bu saatten sonra çocuk bakamam bir ömür boyu uğraşamam
Yanlış anlama bence bu saaten sonra kocaya da alışamasın yanlızlığa alışmışın biriyle evi hayatı paylaşmak çok zordur
Evet öyle zaten evlilik derdim de yok
Hayatını yaşa kafa dengin çıkarsa evlenirsin yoksada rahatını bozma hiç
Bozamam zaten bu keyfi bırakacak değilim bu yüzden şartlı olmalı bişey olacaksa da
Hayırlısı olsun
12 yıldır kız arkadaşımla konuşuyorduk bu husustan ayrıldık. Bu hayata çocuk getirilmez
Yaş doğru mu. O kız aptalmis
Doğru 96 doğumluyum
Senin yaşın daha küçük fikrin değişebilir ki bana uygun değil yaş
Ben sana talip olmadım bebeğim 😀 sadece aynı fikirde olduğumuz için beyanda bulundum.
Evet zaten öyle fikir alışverişi bu, umarım fikrin değişmez ama benim de senin de böyle birini bulman bir ömür imkansız gibi😅 hele bizim aptl kızlar çocuk diye yanıp tutuşur
Ben evlilik falan düşünmüyorum dostum var dalgama bakıyorum. Bu hayatı kendime zehir edemem. Lakin senin yaşından ötürü kendine yoldaş bulman lazım ama genç birini bulman daha iyi olur senin adına.
Yok ben evlilik insanı değilim zaten de kendimden küçük biri de olmaz
Fikrini değiştirecek biri vardır yavrum da neyse 😀
Yok ben çok kararlı biriyim bu konularda dediğim dediktir ne olsa değiştiremez
Değiştiririm ben
Sen öyle san🤣 beni tanımıyorsun
Sen de beni tanımıyorsun seni mahvederim ben
He he bulursan tabii🤣
Seni aramam çünkü kaybeden sensin
Benden küçük birini kim olursa olsun kaybetmeliyim
Yanlış düşünüyorsun hormonların aklına engel oluyor
Beğenmiş yorumu bak ağzını yediğim 😀😀😀😘
Bebeğim olmaz öyle ama güncelleme ile
Zor çok zor ve bu yüzden çocuk istemiyorum dese bile ona inanman zor olur
İnanmam zaten bu yüzden sözleşme şart. Çocuk olursa boşanma sebebi ya da çocuğu alır bakar benden bekleyemez hiçbir şey. Uykusuz kalamam çocuk peşinde ömür çürütemem
Bu isteği kabul edecek kişi kontratı kabul eder zaten
Hiç sanmıyorum bu kadar kolay değil
Kolay demedim ki zor tabi ki
Yeminle çok komiksin ya evlilik yaşın geçmiş çocuğun olmayacak bunu başka bahaneyle evlenmeyi istiyorsun sen bi önce koca bul da
Ahaha sen öyle san🤣
Sen aramaya başla ancak bulursun
Bulunuyor kolay da millet evlilik çocuk delisi. Ayrılmış çocuğu olan bile ortak çocuk diyor mnyk bunlar
Boş ver milleti herks herşeyi ister
Umarım bulursun
Dedim ya belgeli şartlı biri bulunmuyor millet çocuk delisi bana uymaz
Boş ver zaten ömrün 4/3 gitmiş evlenip ne yapacan
Ne evliliği 🤣
Kızım ne istiyorsun takılmalık mı
Günlük değil ama ömürlük sadık güvenilir vs vs
Sana kolay gelsin
Arayan bulur bence 😂😂
Ablam yanlış anlama ama o yaş grubu doğruysa seninle ilgilenen otomatikman istememiş oluyo zaten.
Yok ya hiç öyle değil keşke öyle olsa
biri beni arıyorr... ahahahaha ama söyliyeyim beni gören kızlar genelde fikrini değiştiriyor.
Çok mu çirkinsin
ne çok "çirkinim" ne de çok "yakışıklı" sadece iyi bi auram olduğu için kızlar evet ya bende isterim diyor yahut bende istemem diyor.. yeni tanıştığım kızlar ben ne dersem onu taklit ediyor.. çocuk istemiyoruma okeyler sonra evlilik ve çocuk istiyorlar hemen.
Onlar aptl çünkü, bizim erkekler de çocuk diye ölüyor tabi kendileri de bakmayacağı için bu normal🤣
bakması dert değil doğru düzgün yetişrimek ciddi bir emek.. böyle vaktin var mı geleceği için endişeleniyor musun gibi yaklaşımlarına bakarım karşımdakinin.. üslup kimliğindir.. haliyle direkt elenir böyle biri gözümde.. çok kızla görüştüm konuştum , Olaya bu açıdan bakan çok az.. çünkü analık hormonları aktive olmuşsa tutamıyorlar..
Yok ben baştan olmamalı diyenim bakacak gelecek düşünemem
Bunun belgesi olmaz. Hadi belge istedi sonra çocuk oldu ne olacak?
Evli ise boşanma, çocuğu yapan alır bakar ben değil
evli bir insanla beraber olma zaten.
Amacın evlenmeden birliktelik yaşamaksa bunu tedbirini alabilirsin.
Çocuk tek başına yapılmıyor. İki kişi karar verir ve iki kişi bakar.
Ben bakmam o kesin
Çocuk istemiyorsan konuşursun yapmazsınız. Ama bunu belgesi olmaz. Konuşarak anlaşmalın
Konuşma ile herkes köprüyü geçene kadar, bu kadar basit değil üç gün sonra herkesin fikri değişir
Yazılı olsa da değişir. Güven üzerine inşaa etmelisin
Nereye değişiyor kanuni şey. Öyle yazdım bitti kağıda değil resmi belge olacak
Güven konusu tabiki her anlamda lazım ama bu konu belgelemeliyiz
Burada mevcut arkadaşlar var
Kimmiş mesela, yorumlar tırt. Hepsi laf
Geçen biri yazıyordu belki gelir yoruma 😎
Yoruma gelenler çok da sonuç tırt dediğim gibi
Ergenlerin olduğu bir evrende pek bir şey beklemeyin 😎
Bulduğun kişinin önceden çocuğu varsa peki 😁
Bunun cevabını verdim birine. Yanında değilse olur çocuk bakamam ve ortak çocuk diye tutturmayacak ama bunu da lafla değil belgeleyecek
Tüm yorumları okumadığım için kusura bakma görmedim
Sebebi nedir ya merak ettim
Sebebi yok istemiyorum
Kalbınıze göre çıkar umarım
Çıkmaz da yine de sordum. Bizim millet çocuk hastası kafayı yemiş
Bu devir için çocuk çok düşünmemek gerek aslında
Lafta herkes öyle diyor ama çocuk diye de yanıyor bu millet kafayi yemiş
bir şey diyemiyorum herkezın düşüncesi hayat bakışı farklı
Öncelikle yaşını merak ettim
Gördüğün yaş aralığı
Fikir alışverişi yapalım mı?
Soruda herkesle yapıyoruz şu an amaç bu
Haklısınız da gizlisiniz herkesle olan beni bağlamıyor , saygılar
Nerdensin?
🤔
Bayıltır yine koyar o çocuğu içine kaçamazsın çocuk doğurmaktan
İşte bu yüzden belge şart
Getir kurana el basacağım 🤣
Olmaz belge lazım
Böyle bir belge mi var :)
Sözleşme mesela çocuk olursa boşanma sebebi ya da su kadar tazminat ile ayrılık gibi
Sanırım bir travman var bu konu ile ilgili benimde var ondan sordum.
Hiç yok sadece çocuk istemiyorum
Mantıklı karar :)
Belgeleyecek kadar ne var 😄
Garanti olmalı
Kısır birini bul, olsun bitsin.
Nerede satılıyor bu ülke de yok denecek kadar azdır🤣 doğurgan bir milletiz
bir ömür güvenemezsin
Bu yüzden lafla olmaz işte belge sözleşme şart
Evet böyle bi dünyaya çocuk getirmek bencede mantıksız ama ya yanlışlıkla döllenirsen 🙄🤔
İşte bu yüzden belge sözleşme şart bedelini öder çocuk yapan
Yani dediğim gibi ben de istemem ama kaçar illaki 🤭☺️🙈
Bu arada ben 35 yaşındayım ve bakirim, Aşırı utanıyorum o çocuk yapılırken yapılan şeyden ☺️
Bu iyi bir şey, utandığına göre yapamazsın sadece sevgi belirtileri daha iyi, lazım olan da bu
kısır birini bulursan belgelemiş olur :)
Böyle biri bu ülkede zor bulunur. Millet doğurgan🤣
yok be artık gıdalardan dolayı sağlam insan yok
O yüzden millet üreyip duruyor🤣
Kısır bir erkekle olur
Senin çocuğun yoksa olabilir…
Nasıl belgelesin
Sözleşme ile mesela çocuk olursa boşanma sebebi ya da evlilik yoksa çocuk olursa büyük bir tazminat gibi gibi
Sence buna kim okey der bir düşün 😊
İşte bunu konuşuyoruz, ama başka türlü de lafla olacak şey değil
Kendince haklısın
Yaşın kaç
Görünen aralık
Aralığı napalım. Yaşın net değil mi?
Ülkede senle aynı yaşta yüzbinlerce kadın var. Korkacak ne var?
Senin kaç
Korku değil ki bu
Ya cevaplamadan soru soruyor 😅 tel numaranı istemedim senin. İstersen diğer yerden yaz
Görmeden bilmeden kim olduğunu yazmam hiçbir yerden
Ya yaşını bilmeden ne diye göstereyim kendimi? İyi misin?
Seninkini de bilmiyoruz
Tamam da sordum. Söylersin sonra genel şeyler konuşulur. Sonra da görürüz. Mesela gördük diyelim tamam beğendik. Sonra nerelisin dedim falanca yer dedin. Gelmem sen gel dedin. Nolcak? Yani şu kafayı anlamak mümkün değil. Sıfır olgunluk. Neyse
İnsan söylemediği şeyi sormaz gizli üye kim olduğunu bilmeden neden neye göre cevap vereyim
Peki sustum. Git kendi kafandan birini bul.
En doğrusu iyi yaptın
Liseli trol. İşine bak hadi
He he ikile ergen
Yaşını söylemekten aciz ama erkek arıyor. He he
Senin gibisi eksik kalsın zaten
Benim gibisini yemin ederim bulamazsın. Zaman kaybı olmayacağını bilsem 2 hafta tanışır konuşurdum. Ne kaybettiğini anlardın.
He he öyledir eminim
Şu sitede arkadaş olarak tanışıp da 2 haftadan fazla arkadaş kaldığım olmadı. Hepsi ilişkiye dökmek istedi
2 gun bile katlanılmaz sana. Daha ağzından kelime çıkmadan herşeyi sorguluyor karşısında ki sorunca da suç, devam et sen. Senin gibisine katlanılmaz
40 gün zemzemle yikansan benim gibisini bulamazsın 😉
Eminim öyledir ben kendimi çok iyi biliyorum da sendeki bu ego zaten çekilmez şah olsan ne fayda istemez
Boş bir ego değil. Gerçekler 😉
Bendeki gerçekler ile kimse boy ölçüsemedi ama bana bile egolu dediler seni görmüş olamazlar ama dediğim gibi uğraşilmaz seninle vakit kaybı ne olursan ol
Sendeki gerçekler mi. Şu sitede bunu diyen 50 kişiyle görüştüm. Yemin ederim biri etkileyemedi ama en son iki gün önce biri delirdi resmen
Yav he he
Benimle konuşup da benden etkilenmeyen görmedim burada ama o şansı kimseye vermem kolay kolay. Sonra görmeden bile aşık oluyorlar uğraşamiyorum artık
Leonardo Dicaprio çocuk istemiyor mesela
Türk olmalı😅 ona zaten ulaşılmaz
Önceden çocuğu olsa olur mu :)
Olur tabi ama yanında olmamalı. Ben çocuk bakamam birde çocuğu olan bile ortak çocuk diyor bu millet kafayi yemiş
Ben demem 😂😅
Ama kağıt üstünde evlilik de dememeli
Evlilik değil zaten konu ama ben demem ile lafla olmaz sözleşme şart
Yatak ayırmasın gerisi işime bile gelir şahsen :)
Yatak neden ayrılsın bir sorun yoksa
Öyle diyen de var. Sadece kağıt üstüne evlilik olacak çocuk beraberlik yok diyen.
Onu yabancılar oturum vatandaşlık için yapar Türk milleti neden istesin bunu saçmalık
90 li mısın
Evet
Yok küçük olur bu yaş uymaz
Sen kaçsın da
Sonuçta 90 olmaz
Tamam ✅
O zaman evlenmenin anlamı yik
zor gibi
Neden
kısır birini bul
Nerede satılıyor 3 harfli marketlere gelir mi sence
Hasta haneye jinekolog ya da ürolojiye git kısır erkeklerin listesini sana veririler
He he güzel bilgi, aynı senin gibi saçmalık
Ne yapalım saçma soru sorana saçma adam akıllı soru sorana adam akıllı cevap veriyoruz
Merhaba yaşın kac
Gördüğün aralık
Dm gelebilir misin
İnst yaz oradan olur
Instagram kapatali 3 yıl oluyor🤣
Buradan o zaman profilde görmem şart önce
TK et beni
Önce görmem lazım
burada profil resmi yapmam
Zaten profilde çocuk resmi olan birinden bu konuda ne beklenebilir ki boş ver
Olay bildiğin gibi değil gel anlatam
İnst bul fake de olur oradan görürüm. ya da seni beklemiyor kimse bir an koy geri kaldır görünce
İstemiyorum.
Laf ile olmaz
Niyeki