Kendi halinde kibar anlayışlı. Sapık değil. Empati kuruyor. Ön yargılı değil. Ev işlerini yapmasını bile seviyormuş öyle duydum.
Ama geçmiş ilişkilerinde hep kötü kişiler denk gelmiş bu yüzden artık istemiyormuş kimseyi 7 yıldır kimseyle çıkmamış hatta.
Bir kaç kez göz göze geldik ama çocuk yaşama sevinci gitmiş hayattan bezmiş gibi duruyor. Kaçırmakta istemiyorum araştırdım çocuğu çünkü kimse hakkında kötü tek bir şey bile demedi. Etkileme şansım olur mu olursa nasıl yapmalıyım?
Ama geçmiş ilişkilerinde hep kötü kişiler denk gelmiş bu yüzden artık istemiyormuş kimseyi 7 yıldır kimseyle çıkmamış hatta.
Bir kaç kez göz göze geldik ama çocuk yaşama sevinci gitmiş hayattan bezmiş gibi duruyor. Kaçırmakta istemiyorum araştırdım çocuğu çünkü kimse hakkında kötü tek bir şey bile demedi. Etkileme şansım olur mu olursa nasıl yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer