Tam aradığım erkeği buldum diyordum çocukta kimseyi istemiyormuş etkileme şansım yok mu hiç 🥺?

Kendi halinde kibar anlayışlı. Sapık değil. Empati kuruyor. Ön yargılı değil. Ev işlerini yapmasını bile seviyormuş öyle duydum.
Ama geçmiş ilişkilerinde hep kötü kişiler denk gelmiş bu yüzden artık istemiyormuş kimseyi 7 yıldır kimseyle çıkmamış hatta.
Bir kaç kez göz göze geldik ama çocuk yaşama sevinci gitmiş hayattan bezmiş gibi duruyor. Kaçırmakta istemiyorum araştırdım çocuğu çünkü kimse hakkında kötü tek bir şey bile demedi. Etkileme şansım olur mu olursa nasıl yapmalıyım?
Tam aradığım erkeği buldum diyordum çocukta kimseyi istemiyormuş etkileme şansım yok mu hiç 🥺?
Cevapla