Yeni evlendim, hiç mutlu değilim. Ne yapacağım ben?

Yeni evlendim 1 ay oluyor ama hiç mutlu değilim. Her seferinde bu iliskiye birşeyler düzelir diye şans vermiştim ama olmuyor. Memleketlerimiz çok uzak ailemden ilk defa ayrı kaldım. Ben bir öğretmenim henüz tayin olmadım görev yerim aileme yakın bir yer ve evlilikten dolayı atama isteyeceğim yer aileme uzak. Tek cocugum Annem babam bana cok söyledi. Uzak sen yapamazsin diye ama dinlemedim cok pişmanım. Bi anlık bi şeye geldim. Çünkü bakıyorum bütün arkadaslarim evlendi nerdeyse 3 kişi falan kaldı psikolojim bozulmuştu. Bana kalsa ben hiç evlenm3zdim ama toplum ister istemez evliliğe sürüklüyor. Evlenmesen birilerini bulmaya çalışıyorlar. Biz hiç ama hiç anlaşamıyoruz aslında evlenmeden önce bu belliydi keşke evlenmeseydik. Simdi ayrılsam akrabalar hepsi arkamdan konuşacak. Yakin çevreden beni isteyip de evlenmediklerim oh oldu ona diyecek. Bizim toplumda zaten evlenmiş boşanmış kadına kötü gözle bakılıyor. Çok ama çok çaresizim, sadece ölmeyi düşünüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Biz henüz cinsel beraberlik bile yaşamadık. Çünkü hiç bana gore değil ve yapamıyorum. Çünkü zamanında bana davrandığı kötü davranışlar aklıma gelince onunla uyumak bile istemiyorum
Yeni evlendim, hiç mutlu değilim. Ne yapacağım ben?
Cevapla