Annem neden böyle davranıyor anlamıyorum. Ne yapacağım?

Biraz uzun olabilir lütfen kusura bakmayın.31 yaşında evli 2 çocuk annesiyim. Annem ile problemler kardeşim evlenmeye karar verdikten sonra başladı. Kardeşim uzun süren ilişkisi bitince bir anda beni evlendir diye anneme istekte bulundu. Hemen yakın akrabamızın kızıyla söz, nişan, düğün yapıldı. Bu arada gelinin beşik kertmesi varmış sonradan haberimiz oldu.2019’da evlendiler. Ben 6 aylık hamileydim. Kardeşim evlendikten sonra hemen karşı dairesine taşındım maalesef bunları tek başıma ev topladım taşıdım yerleştirdim. annem yan apartmanımda olmasına rağmen sadece telefon ile dikkat et kayma düşme diye nasihatte bulundu. Gelinimizi annem çok seviyor. Benim suratıma ben kız çocuklarını sevmem diyip onun ile çok iyi anlaşıyor. Gelinimiz köye gitti dönmesine 1 gün kala evini temizlerdi. Mevlüt yapıcam gelinini alır kıyafetler almaya giderdi beni neden çağırmıyorsunuz dediğimde ise senin çocuğun küçük derdi. Sürekli beni kırıcak şekilde konuşuyor ben alıngan biriyim tepkimi ağlayarak veriyorum maalesef. Sevgisini asla hissedemiyorum. Tabi bu olaylar olurken kardeşim eşinden ayrılmak istediğini yemek yapmayı beceremediğini kendisiyle konuşmadığını evde sessizce durduklarını söyledi ancak ailem akraba olduğu için kesinlikle izin vermediler. Kardeşim sürekli yeniledi bu isteğini eşinin konuşmadığını muhabbet etmediğini ayrılmak istediğini yine kabul etmediler. En sonunda kardeşim 25 yaşında 48 kiloyla intihar etti. Maalesef annem bu olayı bile bana bağladı senin yüzünden siz kötü davrandınız diye oldu sorumlusu sensin. Ama kim kardeşiyle kavga etmiyor? Ama kavgalarımızda 5 dakika 10 dakika sonra unuturduk. Daha sonra babamı suçlamaya başladı senin yüzünden çocuğu yurt dışına okusun diye gönderdin orda kötü sigaralara bulaştı diye. Kardeşim ile aramız iyiydi sebep olduğumu asla düşünmüyorum içim o konuda rahat. Gelinimiz hala bizde, maalesef çocukları yok. Bilmiyorum bu kıskançlıkmı başka bişey mi ama olanları kabul edemiyorum. Onun ile gezmelere gidip iyi vakit geçiriliyor. Geçirsinler lafım yok ama ben neyim benim çocuklarım ney? Kardeşimden sonra hayatım alt üst oldu. Çocuklarım dayılarının ölümünden etkilenmesin diye kurulu düzenimi dağıttım. Onlar geliniyle mutlu mesut bana gelince hep eksik yanlarım hep kardeşimle kavga anında dediğim şeyler. Bir olay olur sen kardeşine şunu demiştin. Kendisi annesiyle bile küs birisi. Yoruldum sürekli kırılmaktan sevgisizliğinden. Ne yapmalıyım sizce?
Annem neden böyle davranıyor anlamıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla