Bazı restoranların konsept olarak çocuk kabul etmemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sosyal medyada tartışma konusu olan ve insanları ikiye bölen bir konuyla geldik bugün.
Bir grup bu uygulamayı mantıklı bulduğunu ve kafa dinlemek için çocuksuz mekanların da olması gerektiğini savunurken, bazı çocuklu anneler ise kendilerinin de çocuklarla birlikte soyutlanmak zorunda bırakıldıklarını söylüyor.

KScanlar bu konuda ne düşünüyor merak ediyoruz. Restoranların konsept olarak çocuk kabul etmemesi doğru mu? Görüşlerinizi bekliyoruz. 🍜
Restoranlar çocuk kabul etmeli mi?
Restoranlar çocuk kabul etmeli mi?
Konsept restoranlar olmalı. Çocuksuz restoranları destekliyorum.
Çocuklarla birlikte anneler de soyutlanıyor. Kesinlikle yanlış buluyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bazı restoranların konsept olarak çocuk kabul etmemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla