Arkadaş ortamında her zaman dışlanıyorum. Sebebi ne sizce?

Yıllardır yaşadığım sorundan dolayı şikayetçiyim artık. Bir arkadaş ortamında ben yokmusum gibi oluyor her zaman bugün mesela voleybol da oynuyorum yıllardır iki kişi takım kaptanı oldu kendi takımlarını seçtiler herkes arkadaşını seçti bu sefer yedekte beklemek zorunda kaldım iyi veya kötü oynamakla alakası yok dış görünüşten dolayı mı diye düşünmeye başladım bu durumdan nasıl kurtulucam her ortamda yaşamaya başladım zaten çok ortamım da yok
Arkadaş ortamında her zaman dışlanıyorum. Sebebi ne sizce?
Cevapla