Ben bu kızı unutmaya çalışıyorum 3 aydır görüşmedik ve üniversitemiz açıldı.Ben bayramda tamam artık sen istemiyorsan bende istemiyorum fazla uzatmanın manaası yok dedim ve arkadaş olarak kalalım dedim buda tamam zaten doğrusuda bu dedi.Biraz mesajlaştık falan sonra benim işlerimden dolayı araya yine mesafe girdi.Üniversite başladı selam veririm almaz oldu,benim oldğum yerden uzaklaşır oldu.Yine ne yaptım ki ben buna böyle trip atıyor anlamadım.
Arkadaş olarak gördüğünüz kişinin sevgiliniz olma ihtimali var mıdır?
Ben bu kızı unutmaya çalışıyorum 3 aydır görüşmedik ve üniversitemiz açıldı.Ben bayramda tamam artık sen istemiyorsan bende istemiyorum fazla uzatmanın manaası yok dedim ve arkadaş olarak kalalım dedim buda tamam zaten doğrusuda bu dedi.Biraz mesajlaştık falan sonra benim işlerimden dolayı araya yine mesafe girdi.Üniversite başladı selam veririm almaz oldu,benim oldğum yerden uzaklaşır oldu.Yine ne yaptım ki ben buna böyle trip atıyor anlamadım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar