Kapalıyım açılmak istiyorum ailem sorun ne yapacağım?

10 yıldır kapalıyım. Çocuk yaşlar da kendi isteğimle kapanmıştım. Annem falan çok sevinmişti. Babam böyle konularda çok karışcak biri değil içi güzel olsun diyenlerden annem ise hem içi güzel olsun hem kapalı olsun diyenlerden. Şimdi ben bu yılın başından beri bir karar aldım ve kesinlikle açılmak istiyorum. Birkaç gün sonra da açılacağım zaten. 2gun sonra da anneme diyeceğim açılmadan ama tepkisinden çok çekiniyorum sadece annemin tepkisini düşünüyorum başka kimse umurumda değil ben tabiki ne olursa olsun kararımın arkasında hep olacağım. Ama nasıl desem nasıl tepki alcam diye düşünmeden edemiyorum. Açılmak istiyorum istiyorum çünkü böyle mutsuzum artık. Normalde kendimi çok sevip çok özgüvenli biri olmama rağmen kapalı oluşum iş konusunda atılgan olmamamı sağlıyor. Buda gerçekten bana göre bir yer varsa da onu kaybetmemi sağlıyor. Özgüven eksikliği yaşadığım tek konu kapalı olmam oluyor. Ben boyle kendımı beğenemıyorum da. Ve çocuk yaşta kapandığım için içimde bir ukte kaldı. Şimdi ki genç kızlar gibi süslenemedim her şey içimde kaldı. Bu durum beni çok mutsuz ediyor. Engelim en başta annem üzmemek istiyorum ama üzülecek belli o üzülmezse ben üzüleceğim oda belli. Nasıl konuya başlamalıyım? Bu konuda saygı duyacak biri değiş bence. Katıdır baya kapalılık konusunda. Bu hayat benım ve bu hayatı kendı istediğim gibi yaşamak istiyorum. Sizce ailelerin açıklık kapalılık konusunda laf söyleyip karışmaya hakkı var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
2 hafta önce açıldım. Babam hiçbir şey demedi. Anneme ilk telde demiştim annem de başta olmaz falan yaptı ama kararımdan dönmeyeceğimi bildiği için daha bir şey demedi oda düşündüğüm gibi tepki vermedi rahat oldu her şey.
Kapalıyım açılmak istiyorum ailem sorun ne yapacağım?
Cevapla