Açıldım ama ailem tovbe edip tekrar kapanmam gerektiği söylüyor yardım eder misiniz?

Arkadaşlar kısaca özet geçeceğim ben 6 yıldır kapalıydım kendi isteğimle kapanmıştım ama 2 yıldır açılmak için fırsat kolluyordum geçenlerde kuzenlerime gidince birden kafama esti ve tesettürü çıkarıp gittim sonra eve gelip aileme bu durumu anlattım çox büyük tepki vermediler ama bu yoldan dönmem için psikolojimi bozucak türde kelimeler ettiler aldırmadım ve sabah olunca okula açık gittim eve gelince ailem yine anlayışla karşıladı ama baya kızmışlardı sonra yine sabah okula açık gittim babam okulda görüntülü aradı akşam eve gelince hiç konuşmadık annem yine bana psikolojik şiddet uyguladı kalbimin atışı düzensizleşti ayaklarım her gece esiyor kendime gelemiyorum bu durumdan da nasıl çıkacağını bilmiyorum sabah olunca babam gelip eğer okula gidersen neler olacağını tahmin edemezsin falan dedi ben tam gidicekken bı şekil mahallede beni beklediğini öğrendim ve gitmedim evde bissuru kavgalar oldu bana şiddet uygulandı en son isyan edip gittim bab ağladı annem ağladı eve gelince hiç bir şey olmamış gibi davranıldı o günün üzerinden 1 gün geçti ama annem o konunun kapandığını tövbe etmem gerektiğini falan söylüyor ama herkes beni açık gördü ben biraha kapanmam kapanmayacağım sadece ailem konuşarak anlamıyor kabullenemiyorlar sizce napmaliyim bana yardım edin lütfen.
Açıldım ama ailem tovbe edip tekrar kapanmam gerektiği söylüyor yardım eder misiniz?
Cevapla