Sürekli ağlayan bir tek ben miyim sizde de böyle mi geçiyor benim hayatım bitti hayatım yok artık?

Çünkü sürekli ağlıyorum dün gece geç saatlerde ağladım çok ağladım çok üzülüyorum ama herkes kalbimi kırıyor ya herkesle arkadaş oluyorum tüm arkadaşlarım bana soğuk davranıyorlar, beni sürekli dışlıyorlar, Kardeşim bana vurunca hiç birşey demiyor kızıyor ama ben kardeşime kızıyorum dövüp vurunca annem sürekli olarak bana kızıyor bende ölmeleri için beddua ediyorum tutuyor artık yeter ya sonsuza kadar yurtdışına çıkasım gelir ben çok mutsuz bir türlü mutlu olamıyorum babamda üvey abime çok para veriyor üvey abim çok kumar oynuyor şimdi ikinci bebek geliyor babam çok seviyor galiba beni sevmiyor dün gece geç saatlerde çok ağladım gözlerim çok şişti annem benim ağladığımı biliyor offfff benim ağladığımı nereden biliyor ya ben bıktım artık bu arada ben 18 yaşındayım zaten daha kovid 19 aşısını vurdurmadım çünkü kovidden hala şüphem var biraz da iğne korkum var ne yapacagım eğer ben ölürsem ailem göbek atarak sevinir bence öyle değil mi? Daha 19 yaşıma gireceğim daha var şu an ağlıyorum kamp gençlik için arkadaşım var onlar farklı yerlerde yaşıyor onlarında çok özledim ben kendi mesleğimi hemşire olarak okuyorum ama ailem seçiyor offf ben şimdi ölmek için kendime çok beddua ediyorum kardeşim benim kıymetimi bilmiyor musun? Abim benim hayatımı mahvetti artık kendime güvenip de hemşire bölümü yapamayacağım herşey bitti hayatım bitti. Sizde mutlu musun? Yoksa benim gibi mutsuz musun? Lütfen acil yardım edin bana cevap verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim...😭😭😭😠🤐😱😱😱 Be şaka yapmıyorum şu an çok ciddiyim...
Sürekli ağlayan bir tek ben miyim sizde de böyle mi geçiyor benim hayatım bitti hayatım yok artık?
Cevapla