Merhabalar arkadaşlar, gerçekten soruyorum nette araştırdım bir şey bulamadım konuyla ilgili ama kendime o kadar şaşırıyorum ki.. ciddi ciddi canım çıkana kadar ağlayacağım şeylere boş boş bakıyorum sadece tepki veremiyorum. Aglayamıyorum, o konuya üzülemiyorum. İşin tuhaf kısmı düşünmüyorum da ya. Günlerce aklımdan çıkmayacak şey aklıma gelmiyor.
İyi değilim depresyondayım ama bu tepkisizlik depresyon değil.
Psikologa gidecek maddiyatim yok maalesef.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Artık beynin ve ruhun durumu uyum sağladığı için tepki veremiyorsun. Bir süre sonra bir duyarsızlık oluşuyor
Sağlıklı bir durum olmamasından korkuyorum sadece. Sonradan bir şeyden patlak verir mi diye. Örneğin sağlığımla ilgili bir şey yaşamaktan..
Bende de oluyor bu. Seni çok iyi anlıyorum ama ciddi zararı olmaz
Olur öyle, ben artık bunları aştım düşüncesi mi? Yoksa aşırı duygu yüklenmesinden dolayı tepkisizlik mi?
Beyin sana sinyal veriyor kafaya takma gamsız ol diye , bırak umursama hiçbir şeyi, hiçbir şey insan sağlığının dışında önemli değil ve ona göre hareket et , biri sana yanlışmış yaptı yapsın banane
Şimdi geri dönerim tekrardan Oo oturdugun koltuğun fiyatına sorarım 🤨
🤔
Tepkisizlik sebebi artık alışmandan kaynaklı
Hep böyle mi devam edecek peki
Yani tepki versen de değişen biseyler olmayacagina kanaat getirdiğin konular bence
O yüzden artık susmayı tercih etmiş beynin
Teşekkür ederim gerçekten bu güzel bi tespitti
Bazı durumlarda beyin artık vücudun kendini üzüp zarar vermemesi için ona göre önlem alır sizin durumda bundan kaynaklı
Psikolojik destek VS almayın. İlaç verirler hiç bir şekilde kullanmayin
Tek Yapmanız gereken olabildiğince kendinizi düşünün. Kendinizi mutlu etmeye çaba harcayın
Elalem ne diyecek diye düşünmeden
İnanın el alem umrumda değil ama cook uzun süredir bir depresyon halı kurtulamıyorum. Geziyorum eğleniyorum akşam evime dönüp yatağıma yatınca her şey sil baştan başlıyor sanki.. ilaç zaten asla kullanmam ama belki bir profesyonel gözün bakması iyi gelir diye umuyorum
Takma
teşekkür
Konu ne peki yardımcı olmak isterim
Nasıl yardımcı olabilirsiniz ki
Anlat sen bi bakalım yapacak bir şey var mı
Ailevi konular, pek yapılabilecek bir şey olduğunu düşünmüyorum
En azından bir yol gösterebilirim fikir verebilirim
Ama anlatamak istemez seniz siz bilirsiniz
İnanın o kadar uzun ve yorucu ki hangi birini anlatayım
Rahatlayacak san anlat diyorum
Çok yoruldum be
Aşırı
Konuşsak mı senle belki iyi geliriz
Olur
Nasil yapalım ikimizde gizliyiz😊
Bilmiyorum ki
Mesaj atma imkanın var mı senin
Gizli olduğunuz için atamıyorum
tamam atarim
Açtım
Yazdim
Cevap verdim😁