Çok duygusuzum ağlayamıyorum hiçbirşeye üzülmüyorum?

Başlıktada söylediğim gibi çok duygusuzum hiçbirşey e ağlayamıyorum ya da üzülmüyorum... Mesela biri öldüğünde ya da birine bişey olduğunda herkes üzülür ya da en azından içinde bir burukluk olur bende o da olmuyor sizce neden
Çok duygusuzum ağlayamıyorum hiçbirşeye üzülmüyorum?
Cevapla