Annem babamı öldürdü. yıllar önce 7 yıl yatti cikti. biz kardeslerimle yıllarca akrabalar tarafindan zulme ugradık. okulumuzuzu bıraktık. cocuklugumuzu yasayamadık. Yillar sonra dayim aradı. annen timarhanede dedi gittim kadin aklini kaybetmis eski annemle alakasi olmayan bi kadin buldum karsimda. ben sinir krizi gecirdim ağladim agladim. kardeslerimin hic biri onu kabul etmedi telefeonda bile konusmak istemediler. Timarhaneden cikardikEngelli Maasini cikardim. Yengelerim onu kabul etmedigi icinKiralik bi eve girmiş annem yanliz. Hic bir akrabasi onu ziyaret etmiyorHepsi nefret ediyorlar ondanSanki benim babami degildi onlarin babasi öldürmüşBabam anneme zulum ederdiYani ikisinden birinin öleceği kesindi. Durum. annem simdi şizofren yanliz kalinca Hayalinde olan 3 dusmani var onlarla konusuyo. aklini kaybetmiş. Dostlar şaştim kaldim hayatimi mahveden kadına bakmam bana bir yandan aci veriyorBir yandanda ne de olsa annen diyorum Sonra da bu kadinin çöcuklugumdaki annemle hic bir alakası yok diyorum. Aklini kaybetmişKendi kardesleri bile onu atmis. kardeslerimin hic biri onu gormek bile istemiyorSadece ben onunla ilgileniyorumBazen diyorum aceba onlar dogrusunumu yapiyorBen mi yanlisimDurum bu sizin dusuncelerinizi merak ediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Babam cok iyiydi bizim için cok severdik onu ama annemle babam gorucu usulu evlenmisler annem onu sevmiyormuş
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kendi sorun ve güncellemen de çelişiyorsun arkadaşım. Soruda babam anneme Zulüm ederdi diyorsun güncellemede çok iyiydi hangisi doğru?
Babam bize karsi cok iyiydi. anneme karsi kotuydu nedenini iki defa yazdim soruda
annen hayatınızı mahvetmemiş ki, hayatınız mahvolmasın diye kendi hayatını mahvetmiş. yanlış yaptığın bi şey yok umarım şifasını bulur.
Benim babam çok iyi biriydi onu cok severdik
annene zulmeden size de bi süre sonra ederdi diye düşünüyorum
Annem dugun gecesi baska bir adamla kaciyor. babamda 20 yillik kavgalarinin nedeni buydu
haa anladım, ön yargılı olmamak gerektiğini yine öğrenmiş oldum. ☺️ sen yine de evlatlık görevini yap bence.
Saol yorumladigin icin
Bakım evine koyman daha iyi olur kendine zarar verirse yaninda olsaydm bunu yapmazdi diye pisman olma sonra orda onunla ilgilencek birileri olur en azindan
Kendine zarar verecek derecede degil. namazini kiliyor. sadece hayali arkadaslari var
Namazini kılmasi birsey degistirmez herkes sırt donmus yanlisliktan bunalima girer napcagi belli olmaz onu gectm duser bir yere carpar tek basina evde bisey olur cok genc degildir diye tahmin ediyorum sonra yaninda kalip ona baksaydim diye dusunursun
Sürekli dengesini kaybediyo 60 yasinda.
Gercekten üzüldüm annenin yasadiklarina ama babanin onu oldurmesindense kadinin canina tak etmis ailesi neden yuz cevirmis onu anlayamadim yasadiklarindan dolayi annene sefkat duyamayabilirsn onu bakamazsn icinden gelmez bakim evine koymak bence tek secenek
Düğun gecesi annem baska bir adamla kaciyor. polisler yakaliyo. komiser rüşvet verip annemi aliyorlar. dayilarim onu öldurmek istiyor babamda onu yine kabul ediyor.20 yil boyunca babam neden kactin , annem ise neden aldin. diye kavga etti. bunun yuzunden. aslinda babam bize karsı cok iyiydi. ickisi kumari yoktu. kendi halinde çalisan biriydi
Basindan saglam bi temeli yokmus evliligin ama eziyet siddet surekli laf soylenmesine annen dayanamamis ailesinin neden destek olmadigini anladim
Buda bize denk geldi napalim 😔 düşünceni yazdigin icin saol
Herkesin farkli bi derdi var iste senin annen dugun gunu baskasina kacmis benim annem 21 yildan sonra kacti babam ne bisey dedi ne sinirlendi coktan bitmis bi evlilikmis dedi bosandi gecti herkes anne ya da baba olamiyo iste dunyaya gelirken ailemizi de secemiyoruz
Nasil araba kullanmak icin ehliyet sinavina girmek gerekiyorsa çocuk yetistirmek icinde boyle bi sinava tabi tutulmasini isterdim insanlarin.. herkes anne baba olmamali
Allah elbet hakkınızı verir
Rezalet ülkeye bak sen, katil 7 yıl yatıp çıkıyor
Vicdanın nasıl rahat edecekse öyle yap
Asil sorun o iste vicdan
Annenle babam arasinda kalmak
Annen çok şey etmeden arada bakarsın o kadar sonuçta secemiyoz Annen babamızı
Bu da bizim payimiza düstü çok üzücü.. düşunceni yazdigin icin saol
Kolay değil imtihanın teşekkür ederim
Cennet annelerin ayakların altındaymış