Erkeklere 30 yaşından sonra evde kalmış diyorum. Haklı mıyım?

Amca oluyorlar o yaştan sonra. Kart adamı kimse istemez
Güncellemeler
+1 yıl
Kartuşlar gene online
Erkeklere 30 yaşından sonra evde kalmış diyorum. Haklı mıyım?
Cevapla