Pitbullarım var diye çok tepki yiyorum sizce neden bu kadar ön yargılılar?

Selam arkadaşlar benim pitbullarım var ailem felan alışkın ama dışarıya çıkarttığım zaman insanlar baya kızıyor bana yani nedir bu ön yargılık saldırgan diye ön yargılılar ama saldırmıyorlar dediklerimde bile tersliyorlar
Pitbullarım var diye çok tepki yiyorum sizce neden bu kadar ön yargılılar?
Cevapla