çok önyargılıyım ve insanlara kin duyuyorum nerdeyse hepsine bir bakın...?

arkadaşlar suriyede o kadar insan ölürken insanların bazılarını nbuna sessiz kalması umursamamasına cok sinirleniyorum bazen ön yargılı oluyorum insanlara kin duyuyorum bu huyumdan vazgeçmek istesemde yapamıyorum... ne yapam lazım?
çok önyargılıyım ve insanlara kin duyuyorum nerdeyse hepsine bir bakın...?
Cevapla