Bugün yeni işe başladığım devlet kurumunda yeni yeni muhabbet ettiğimiz erkek bir arkadaşla erkek muhabbeti yaparken dışardan bana baktığında kızların asla bana güvenmemesi gerektiğini aldatma potansiyelimin çok yüksek olduğunu hiç tanışmadığım kişilere sert baktığımı katı durduğumu ve tuhaf olanıda yakışıklı olduğumu ama kızların boyumdan ve cüssemden korkabileceklerini söyledi boyum 1.88 kg 85 çok şaşırdım böyle diyince öz güvenim zedelendi daha önce bi kaç kız arkadaşımla konuştuğumuzda bana böyle şeyler söylemeselerde ilişki konusunda çok hızlı olduğumu söylemişlerdi ama 19 20 yaşlarındayken şimdi 22 yaşındayım şuandada 7-8 ayda bir ilişkim oluyo kızlara düşkün de değilim neden böyle bi önyargı var bana karşı kafama taktım
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
aldatmanin, korkutmanin cusseyle alakasi ne anlamadim bosa konusmus arkadas. ama gercekten disarida cok kati bir sekilde durursan önyargı ile yaklasiyorlar. insanlar hep guler yuzlu insan istiyor sanirim
Bencede boş konuştu ama tanımadığım insanlara karşı katı ve sert bir insanım tanıştıktan sonra ise hiç ama hiç öyle değilim yapım bu olgun bir insan olduğumu düşünüyorum herşeyin yerinde ve dozunda olanını seviyorum
Bu arada yorumun için teşekkür ederim kardeşim
rica ederim. gorunen o ki seni cekememis olgun bir insan olmani olabilir.
Seni kıskanmışşşşş
Allahın yarattığını kötülemek gibi olmasın ama kendisi cüce gibi kolum kadar boyu var 20 kg bişey özellikle canımı sıkan şey bu zaten neden insanlar kendine bakmadan karşısındakini hem fiziksel hemde karakter olarak kötüler ki seninde dediğin gibi kıskançlıktan yapar başka bişeydem yapmaz
Maalesef ki bizim toplumuzda her birey ailesi, arkadaşları ya da akrabaları tarafından hep hor görüldükleri için bunların normal olduğunu zannediyor. Bir insan ile bu şekilde konuşmak onlara normal geliyor belki de hâlâ neden bu şekilde konuştuğunun farkında olmayabilir. Sen kendini seviyorsun eğer başkalarının ne dediğini umursamamalısın. Şimdi belki yargılanabilirim ama bence bir insanın iş arkadaşı ile çok samimi olmaması lazım çünkü insanlar da nefis var bu yüzden de hep rekabet içinde olacaklar o yüzden hiçbir şekilde yapıcı olmazlar öyle görünürler sadece. Benim de çok tanıdığım vardı böyle içleri fesat ve kötü. Ben kendimi övmekten hoşlanmam ama kendimi her zaman severim. Bu bile bazı insanların dikkatini çekiyor ve sinirlerini bozuyor. Dediğim gibi sevgi görmeyen kişiler hep sevgisiz büyüyeceklerini düşünüyorlar halbuki gerçek sevgi kendini sevmek. Ama ne olursa olsun başka kişinin fiziksel özelliklerinden şikayet etmek bizim gibi insanlara yakışmaz. Biz sadece karakterlerini eleştirmeliyiz. Kendimizi biz seçemeyiz ama karakterimizi kendimiz belirleriz.
Şöyle söyliyim iş yerinde dışarıda tatilde kampta spor yaparken yalnızlığı seven kendisiyle vakit geçirmekten keyif alan ve kendine yetebilen bir insanım bu sayedede insanların ister istemez odak noktası oluyorum çünki beni tanımıyorlar merak ediyorlar ve ortada olmayı sevmiyorum bunun içinde ilk zamanlardan insanlarla sohbet muhabbet edeyim ki göze batmiyayım diyorum ama denk gele gele hep böylelerine denk geliyorum neyse artık kendim gibi davranıcam iş yerindede samimiyeti korumaya çalışıcam çünki insanların kalpleri kararmış kimse kimsenin iyiliğini istemiyor. Bu arada Kesinlikle çok haklısın eleştirilmesi gereken fiziksel durumu değil karakteri ama bugün biraz moralim bozuktu o yüzden böyle agresif konuştum
Kesinlikle size katılıyorum. Benim kuzenim beni hiç sevmiyor ve nedenini hiçbir zaman anlamıyordum. Bir gün babam benim yanıma gelip dedi ki o seni kıskanıyor. Halbuki kıskanılacak bir şeyim olduğunu düşünmüyordum takii şunu fark edene kadar. Bende senin gibiyim kendime gerebiliyorum, bu zamana kadar hiçbir insanı kırmadım bunda da hem fikirim ve bu yüzden benden nefret ettiğini düşündüm ve haklı da çıktım. Gerçekten başka insanlar için yaşanmamalı her zaman kendimiz için yaşamalıyız. Sonuçta toprağa bile tek gireceğiz, bu kitabın ana karakteri de kendimiziz.
gerebiliyorum yazmışım. Yetebiliyorum demek istemiştim.
İşte bu kıskanılma mevzusunun arkadaş akraba hiç farketmiyo ne yazık ki insanların zikride fikride kötü olduğu sürece herkes bu duruma maruz kalabiliyo benim yerimde banada dediği gibi korkulacak bir insan olmuş olsaydı onu yere sermişti ama aksine anlamaya çalıştım niye böyle dedi felan diye baktım hâla devam ediyor aramıza sınırı çizdim ve artık herkese karşı bu sınırı çizicem gibi çünkü iyi niyetin suistimal edilmesine hiç tahammülüm yok allah herkesi bu tür insanlardan korusun en tehlikeli tip bunlar
Anladım, anladım 😄 kendine yetebilmene çok sevindim her insanın başaramadığı tecrübelerle yaşanmışlıklarla elde edebileceğin çok önemli kazanımlardan birtanesi.
Aynen öyle bence de hahahaha bakalım hayat daha neler insanlar çıkartacak karşımıza önemli olan her zaman kendimiz sevmemiz
İsmini tavuklu pilav ve ayran koyduğuna göre kendinden bi tık daha çok seviyorsun gibime geldi tavuklu pilav ve ayranı hahahaahah 😄
Ahhahahhhahaha evet severim gerçekten kendi ismimi kabul etmedi bende sevdiğim bir şey koyayım dedim 😅
😂 İyi yapmışsın gayet yaratıcı güzel bir isim tavuklu pilav çok fazla sevmesemde seni sevdim nadirende olsa bazı insanlar senin gibi samimi olabiliyor o yüzden güzel muhabbetin için teşekkür ederim 😊
yaa çok teşekkür ederim beni mutlu ettin sana iyi bir izlenim verdiysem ne mutlu. Zevk meselesi tabii ki bende çiğköfte sevmem ama arkadaşlarım bayılıyor 😅 bende teşekkür ederimmm
😊🙏🏼
boş yapmiss
Evet boş yaptı ama kafama çok takan bir insanım