İnsanların bana karşı bu ön yargısı sizce neden olabilir?

Bugün yeni işe başladığım devlet kurumunda yeni yeni muhabbet ettiğimiz erkek bir arkadaşla erkek muhabbeti yaparken dışardan bana baktığında kızların asla bana güvenmemesi gerektiğini aldatma potansiyelimin çok yüksek olduğunu hiç tanışmadığım kişilere sert baktığımı katı durduğumu ve tuhaf olanıda yakışıklı olduğumu ama kızların boyumdan ve cüssemden korkabileceklerini söyledi boyum 1.88 kg 85 çok şaşırdım böyle diyince öz güvenim zedelendi daha önce bi kaç kız arkadaşımla konuştuğumuzda bana böyle şeyler söylemeselerde ilişki konusunda çok hızlı olduğumu söylemişlerdi ama 19 20 yaşlarındayken şimdi 22 yaşındayım şuandada 7-8 ayda bir ilişkim oluyo kızlara düşkün de değilim neden böyle bi önyargı var bana karşı kafama taktım

İnsanların bana karşı bu ön yargısı sizce neden olabilir?
Cevapla