Etrafımda ki insanlar neden fazla kırıcı ve ön yargılilar?

26 yaşındayım iyi kötü bir üniversite okudum bir işim var bugüne kadar harama bulaşmadim. Evlilik yaşım geldi görücüler geliyor begenemiyorum isinamiyorum ya iyi mesleği var çirkin ya da çok yakışıklı olup bir işi yok bir ortası yok haliyle bende hayır diyorum etrafımda ki insanlar buna sinirleniyor ne bekliyorsun doktor mu? Bred brad Pitt mi? Oysa ben sadece benim yanıma yakışacak statü olarak benimle denk birini istiyorum.

Etrafımda ki insanlar neden fazla kırıcı ve ön yargılilar?
Cevapla