Kapalıyım ve açılmak istiyorum ama ailem istemiyor veçok kararsızım. Ya bir hata yaparsam?

1 yıl önce ailemin zoruyla kapandım ve şu an hala kapalıyım ama kapalı olmak istemiyorum. Ama açılmak da istemiyorum. Bu kararsızlık beni mutsuzlaştırıyor. Kapalı olmak istemiyorum. Beni mutsuz ediyor. Kendimi çok çirkin hissediyorum. Eksik hissediyorum. Kısıtlanmış hissediyorum. Ama açılmak da istemiyorum. Ailemin vereceği tepkileri tahmin edebiliyorum. Eğer açılırsam ailemi karşıma alırım ve bunun geri dönüşü olmaz. Ama kapalıyken de mutsuzum. Çok kararsızım ne yapacağımı bilmiyorum :(
Kapalıyım ve açılmak istiyorum ama ailem istemiyor veçok kararsızım. Ya bir hata yaparsam?
Cevapla