Kapalı bir bireyim, açılmak istiyorum ama aileme söylesem çok kötü tepki yerim. Ne yapmalıyım?

10. Sınıfta kapanmıştım. Şu an bana hiç iç açıcı gelmiyor. Ne yapmalıyım ailem de istemiyor. Ama onların günahlar da boyu aşar. Siz bu konuda ne yapardınız?
Kapalı bir bireyim, açılmak istiyorum ama aileme söylesem çok kötü tepki yerim. Ne yapmalıyım?
Cevapla