Fırında tezgahtarlık yapacağım 2 gün sonra başlıyorum sizce zor olur mu? Biraz heyecanlıyım ve ilk defa bir işte çalışacağım cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kendi firinimiz var ve mütemadiyen tezgahta duruyorum. İnsanlara karşı duyduğum nefretin temelini oluşturan iş bu
Dayanabilir miyim sizce? Aylık 2.250 vereceklerini söylediler yeterli mi acaba
Asgari ücretin altında bir ücret alacaksın. Üç kuruş verip aldıkları ekmekle seni satın almış gibi davrananlar olacak... Çok çeşitli insanlarla ugrasacaksin... Ben o kadar tiksindim ki işten ekmek bile yemiyorum artık. Kendi işletmemiz olmasa bırak çalışmayı hiç bir fırının önünden bile geçmem
Çok çeşitli derken nasıl insanlar geliyor anlatır mısın? ya da en kötü anın ne fırında biraz bilgi olarak yardımcı olsan çok sevinirim hayatımda hiç çalışmadım ilk işim olacak
İlk iş için yıpratıcı olabilir. Çeşit çeşit kısmını nasıl anlatılır bilmiyorum. 20 yıldan uzun bir süredir uğraşıyorum ben insanlarla ve geldiğim hâl bu. Buradan sen pay biç
Zor mu sizce
Her iş kendince zordur... Belki sen benim gibi hissetmezsin rahat bir işin olur.
İstediklerini verip geçeceksin, tık tık iki güne iyice alışırsın zaten rahat olur
Anladım teşekkür ederim öyle düşünüyorum
Rica ederim
Bilmedigim bir sektor ama her is gibi zorluklari vardir, hizli ve pratik olmalisin. Hesabini para tutarini vs hatasiz yapmalisin. Firinin vitrini oluyorsun, guler tuzlu sempatik olmalisin vs vs
Anladım teşekkür ederim yapabilir miyim sizce bir arkadaşım dayamazsın çıkarsın 2 güne dedi
Sizi tanimadigim icin size uygun bir is mi bilemem ama bence herkes kendini bilmeli ve kapasitesine tarzina uygun iste calismali mumkunse tabi, mumkun degilse uyum saglamak zor degil, pozitif yonlerine bakmalisiniz, surekli hareketli bir is, her gün yeni insanlar goruyorsunuz, muhtemelen ortamda rahat bir yer olmali
Anladım doğru dediniz teşekkür ederim peki sizce aylık 2.250 yeterli midir maaş? Tezgahtarlık için
Olmaz bence ama aşırı sıcak olur o sıkıntı 🥵
Evet sıcak
yok ya çok sıcak oluyo
Havalar da sıcak
Çalış iyi olur ama sıcak olur haberin olsun
Evet sıcak havalar birde fırında çalışmak daha sıcak olur sanırım
Aynen öyle haberin olsun pisiceksin inşallah klima vardır satış yapacağın yer üretim yerinden ayrıdır
Mahalle fırını ama büyük yer diyebilirim
Şimdiden haberin olsun sıcak olur
basit
Teşekkür ederim yorum için
hayirli olsun yeni isin
Teşekkür ederim 🙏🙏🙏
Kasadamisin
Evet kasadayım
Hic daha once calismadinmi firinda