Finlandiya Başbakanı'nın Instagram'da paylaştığı fotoğraf herkesi ikiye böldü! Sizce uygunsuz mu yoksa normal bir poz mu?

Finlandiya Başbakanı kendi kişisel hesabında parkta otururken bir selfie paylaşmış. Koskoca ülkenin başbakanısın sen edalarıyla linç yemiş bir kesimden. Ama bence gayet normal yani hatta keşke bizim ülkemizde de takımlardan sıyrılsalar diye düşünüyorum. Sizce böyle bir durum uygunsuz mu yoksa normal bir durum mu? 🙄

Finlandiya Başbakanı'nın Instagram'da paylaştığı fotoğraf herkesi ikiye böldü! Sizce uygunsuz mu yoksa normal bir poz mu?
Cevapla