Lgbt bireylerini destekliyor musunuz?

Lgbt bireylerini destekliyor musunuz?
Ben destekliyorum, bu bir yönelim sonuçta ve bu bireylere hor davranılması, ötekeleştirmeleri beni çok üzüyor gerçekten. O da bir insan onunki de can topluma gayette karışabilirler toplum düzenini bozmuyorlar ve onları çok seviyorum❤ kötü davranmasınlar bnce yazık olur 😕
Güncellemeler
+1 yıl
Herkesin düşüncesine saygı duyuyorum..
Lgbt bireylerini destekliyor musunuz?
Cevapla