Ailemden uzakta yaşamak istemiyorum. Evimizin bahçesine tinyhouse yaptırma fikri saçma mı?

Açıkçası ben anne babamdan da kardeşlerimden de uzak yaşamayı hiç istemeyen biriyim. Ablam ve abim evlenip bize çok yakın yerlerde ev tuttular sık sık görüşüyoruz (hemen hemen her haftasonu)
Evde çoğu işi annemle ortaklaşa yapıyoruz ben ütü falan bilmem yemekte iyiyimdir temizlikte eh. Kendi başıma bir eve çıkıp o evin hem ekonomik idaresini hem de gündelik çekip çevirme işini yapabileceğimi de sanmıyorum. Yine de bazen özerk hissetme isteğim tavan yapıyor. Kabuğuma çekilmek için odam yeterli gelmemeye başladı. 750 metrekarelik bir bahçemiz var. Oraya 15-20 metrekare civarı ahşap bir tinyhouse kondursam bu kendiselleşme hissimi bastırmaya yeter mi sizce?
Merak edenler için tinyhouse örnek fotoları da ekliyorum.
Ailemden uzakta yaşamak istemiyorum. Evimizin bahçesine tinyhouse yaptırma fikri saçma mı?
Ailemden uzakta yaşamak istemiyorum. Evimizin bahçesine tinyhouse yaptırma fikri saçma mı?
Ailemden uzakta yaşamak istemiyorum. Evimizin bahçesine tinyhouse yaptırma fikri saçma mı?
Ailemden uzakta yaşamak istemiyorum. Evimizin bahçesine tinyhouse yaptırma fikri saçma mı?
Ailemden uzakta yaşamak istemiyorum. Evimizin bahçesine tinyhouse yaptırma fikri saçma mı?
Cevapla