ya ben yurtda kalmak istemiyorum yakin arkadasim da yok benimle yakin yerde uni kazanan tek tutucam ama ucuz evlerde de kalamam 1+1 rezidans tutmak istiyorum ama cok mu pahaliya gelir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)1 yılkafa dengi ortak yönleri olacak arkadaşları birleştirip ev kiralatabilecek bi uygulama yapsam sence tutar mı bu iş için? kira yükünü 3 veya 4 e bölebilecek. hatta burç ve doğum haritalarına göre seninle uyumlu, en az tartışma çıkaracak insanları eşleştirebilecek bi uygulama düşün.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılBu devirde öğrenci olup evde kalmak için ciddi zengin olmak lazım. İyi bir maaş alıyorum 1+1 evde tek yaşıyorum ama inan masrafı çok fazla. Yarı özel kykda kalmıştım çok mutluydum. Şimdi yine kal deseler koşa koşa giderim. Bence ev yerine farklı seçeneklerini değerlendir. Veya ev istiyorsan İstanbul’da arkadaşım oda kiralamıştı 3+1 evde 4 kişi kalıyorlardı. Ama sıkıntılı bir durum. Yurtta en azından oda değiştiriyorsun.
00 Yorumla
1 yıleğer bulunduğun şehirde önceden bildiğin bir tanıdığın arkadaşın varsa onunla çıkabilirsin , ya da yurtta en az yarım dönem ya da 1 sene kalırsan hem çevren genişler hem de kim iyi kim kötü ayırt etme şansın olur , tabi insanlar aynı evi paylaştığında değişebiliyorlar bunu da dikkate al
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılPahalıya gelir, iyi bir kız arkadaşı bulursan eğer rezidansa vereceğin parayı özel yurda ver sonuçta öğrenci kimliği adı altında olduğunuz için rezidansa vereceğiniz paraya göre kazıklanmazsınız.
04 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAma eklemeyi unuttum, yarı özel yani yarı devlet yarı özel yurt bulmalısınız. İstanbul'da öyle var ama siz neredesiniz şimdi ne desem yalan olur.
Soran1 yılistanbuldayim ben de
Cevap sahibi1 yılPulya'ya bir bakın derim veya Sabiha hanıma, iyi yerlerdir.
Cevap sahibi1 yılTabi Sabiha hanım daha iyi ama pulya biraz daha ₺ açısından daha düşüktür diye söyledim.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
25Cevap
1 yılpahalıya gelir ev temizliği yapmak zorundasın yemek yapmak zorundasın elektiriği kendin ödemek zorundasın evine intternet taktırmak zorundasın okul için bide buzdolabını doldurmak zorundasın aç kalmamak için evin kirasıda ciddi paradır
10 YorumlaTavsiyem ev yerine tek kisilik oda tut hem imkanlari daha iyi oluyor sosyallesirsin spor salonu oyun salonu vs hem de tek kalmamis olursun hem de yemegin onune gelir
05 Yorumla
Soran1 yılonlarin da giris cikis saati ve misafir sorunu var ya
- 1 yıl
Ailen izin verirse giris cikis saatini sikinti yapmazlar zaten gece gece napacaksin ki misafir tek kisilik odaya alabiliyorsun zaten hem guvenli olur bence tek kisilik oda cunku yemek inanilmaz sikinti oluyor ben mesela useniyordum disardan istet istet nereye kadar bu videodaki sondaki yurt muhtesem yatdimci olur belki sana
https://youtu.be/ob20IvBZ5JI?si=s-tOcEdpUpbm9y77
Soran1 yılcook tesekkur ederimm tek kisilik odanin fiyatina baktim da aylik 57bin biraz pahali heldi
1 yılEvet minumum esyası falan ayda 20bin ben tek yasıyorum 18 yasında kuzenimin kızı İstanbul da kazandı yanımda kalıcak sende aile akraba falan bul birini
07 Yorumla
Soran1 yılhangi semt
- 1 yıl
Üsküdar
Soran1 yılo kadar ucuz rezidans var mi ya uskudarda
- 1 yıl
Hım rezidans aidatı bu fiyat nskfmxmw kiraları sen dusun
Soran1 yılyuh yaa
Soran1 yılmax 40 verebilirim ben ya 40a bulunur mu uskudarda
- 1 yıl
Ev bulursun ancak
1 yılBende öyle yapıcam ama tek oda da yeter. Eşyasız olur büyük ihtimalle ben alırım üç beş bir şey yeter
134 Yorumla
Soran1 yılesyali olunca daha mi pahali oluyo
- 1 yıl
E tabi daha pahalı oluyor ama eşya sorunun olmuyor
- 1 yıl
Ayrıca para nereden gelecek rezidans falan zor iş
Soran1 yılnormal apart da yasamak istemiyorumm 🥹
- 1 yıl
E tamam da soru şu paran var mı? Ayrıca istsnbulsa zaten az buz tutmaz ki. Bak ben tek oda böyle mşnnak bir daire yeter diyorum ki İstanbul da değil
Soran1 yıl25e bulsam iyidir bulabilir miyim ki
- 1 yıl
Yok yok senin işin var mı şu an? Birikmiş paran var mı ya da ?
Soran1 yılbabama kitlencek para ya ben de yari zamanli bi ise girerim yapicak bi sey yok
- 1 yıl
Babana mı kitlenecek? Off bir şey demiyorum adama yazık ya az vicdan yav. Adam zenginse falan okey de yoksa adama yazık yav saçma sapan iş yapma böyle. Ayrıca sen yarı zamanlı da çalışsan onun yarısına anca yeter. Ki evin daha bir sürü ayrı ihtiyaçları da var
Soran1 yıltek cocuguyum ama luks sekilde okutsun bi zahmet 🥹
- 1 yıl
Ya tamam da adamın mesleği ne? Fabrikatör mü veya zengin iş adamı falan mı ya da memur mu? Gidip asgari ücretle çalışan adamdan istiyorsan vicdansızsın kusura bakma. Ha memur adamdan falan da istiyorsan öyle de yoksa fabrikatör falansa gitsin 100 bin de versin koymaz. Yapma be baban o da senin ya
Soran1 yılmimar ya 60k falan aliyo ama ben simarigim biraz duramam oyle kotu yerlerde
- 1 yıl
O şımarıklık kısmı belli. İşte belki şey gelebilir sana ama çocuğum olursa tam tersine senin gibi olmaması için çabalicam. Bilmiyorum bana göre yanlış yetiştirme neyse. Yaşa yaşa da sen yapamazsın sanmıyorum ben
Soran1 yılniye ki ya
Soran1 yılsimarik olmak kotu bi sey mi
- 1 yıl
Ya yanlış anlama ama ha iyi kalplisindir falan belki eyvallah da ben şımarık insanlara oldu bitti sinir oluyorum
- 1 yıl
Ya bana göre kötü evet. Bilmiyorum hoşuma gitmiyor
Soran1 yılneden ki babama simariyorum sadece genel bi simariklik degil bu
- 1 yıl
İşte oda babanın suçu. O seni el bebek gül bebek büyütmüş ve büyük ihtimalle ne dediysen he demiş hayatın boyunca.
Soran1 yıloyle olmasi lazim degil mi zaten
Soran1 yılcocuguyum sonucta
- 1 yıl
Hayır tabi. İşte böyle yetişirsen sen yarın bir gün Allah korusun babanı kaybetsen veya baban iflas etse borca girse falan bitersin. Bu hayatta hayır demeyi de yokluğu da görmen lazım
- 1 yıl
Hayır denilmesini*
Soran1 yılzengin koca bulmak gerek oyle olursa
- 1 yıl
Ohooo işte bak üzgünüm ama sen bu zihniyetle hayatta kalamazsın. Yat kalk banana dua et bence
Soran1 yılniye oyle dedin ki 🥹
- 1 yıl
Gerçekleri söylüyorum üzgünüm. Sana daha önce birileri böyle dememiş büyük ihtimalle. Ben sana olanları diyorum sadece
- 1 yıl
Çocuk hakli bayaği
- 1 yıl
Kim ben mi? Teşekkürler
- 1 yıl
Evet tabiki
- 1 yıl
orada da dediğim gibi babasına bol bol teşekkür etmeli. El bebek gül bebek büyütmüş bu beni alakadar etmez ki bana göre yanlış ama işte ya babasının başına bir şey gelse iflas etse falan bu kız yani biter gerçek anlamda
- 1 yıl
Evet öyle kesinlikle paranin değerini bilmeyen şimarik büyütülmüş tiplerden 🥱
- 1 yıl
Şımarık falan demek haddim mi bilmiyorum ama evet gerçekten de öyle. Bu aile ile alakalı öyle yetiştirmişler. 25 bin e işte rezidans tutacakmış ee bu hanımefendinin yemek parası giderleri falan da desen 45-50 bine gelir. Babası nasıl karşılasın? Sadece buna çalışır herhalde. Üzgünüm ama bu böyle yaşayamaz zaten kendini kandırıyor sadece. Ha gider çalışırsa bir ihtimal ama hiç öyle bir enerji alamadım kendisinden
1 yılBaşta ilk ay pahalıya gelir sadece diğer aylar dengelenir 4 arkadaş çıkın eve tek kalırsan çok zarar olur ama 4 kişi kalırsanız daha uyguna gelir
01 Yorumla
Soran1 yıl4 tane kisiyi bulmak sıkıntı iste
1 yılEvet 7.000 den assagi değil maddi durumunu bilmiyorum ama bunun eşyası elektirik şu doğalgazı var ne okuycaksin?
02 Yorumla
Soran1 yılhukuk okicam
- 1 yıl
O zamana kesin eve gec
Ya şöyle söyleyeyim Gerçekten sana yardımcı olmak isterim hani Kira konusunda
12 Yorumla
Soran1 yılnasil
1 yılRezidans mı? Öğrenci dediğin ütüde tost yer, makarna ile karnını doyurur, rezidans ne :)
13 Yorumla
Soran1 yılben oyle seylere gelemem ya hiccc alisik degilim ☹️ uni de burslu zaten babama da cok yuk olmak istemiyorum ama yapicak bi sey yok
- 1 yıl
İstanbul'da normal bir apartmanda bile kiralar minimum 10-15k dan başlıyor iken 1+1 Rezidansta kiralar herhalde minimum 25-30 civarındadır. Hadi evi tuttun diyelim, işe girsen en fazla Asgari ücret Alırsın 17k bu zaten direkt kiraya gider ama sen rezidans istiyorsun yetmeyebilir bile, bunun yemesi içmesi gezmesi Tozması var, tek başına 1+1 Rezidansta kirada yaşayabilmen için bana göre bir insanın minimum 40-50k geliri olması lazım.
Soran1 yılev arkadasi bulmam lazim mecbur o zaman her seyime babam yetisemez masrafliyim da cunku biraz
tutarsın ya. İstanbul'da 40-45 ten başlar minimum. ama daha küçük şehirlerde uyguna da bulunabilir.
00 Yorumla
1 yılSen tutacağın evde hangi özelliklerin olmasını istiyorsun ki? Ayrıca bütçen ne kadar?
07 Yorumla
Soran1 yılyani 35i gecmese iyi olur pek de bi ozellik beklentim yok 1+1 rezidans olsun yeter
- 1 yıl
35e güzel bir 2+1 bile bulursun. Bence 1+1 yerine 2+1 eve çık derim.
Soran1 yıl2+1i 35e bulabilir miyim ki ya
- 1 yıl
Bence İstanbul dışında arıyorsan bulursun ya. Hangi şehirde aradığına bağlı
Soran1 yılİstanbul'da ya
- 1 yıl
Lüks semtlerde aramadığın sürece İstanbul'da da bulursun. Hangi semtte veya ilçede arıyorsun ki
Soran1 yılanadolu yakasinda ya ilce cok onemli degil
Gizli Üye(45 üstü)1 yılYapay zeka da iyice çakal olmuş. Çocuk diyor param yok, nasıl ev tutacağım. Onun derdi pilipis ilentrüklü zpürge satmak. Yazıklar olsun, düşene bir tekme de sen at yapay zeka.
10 Yorumla
1 yılMax 40 falan diyosunda.. anadolu yakasinda 20 25 bine daire bulursun
00 Yorumla1 yıllık yurt masrafın 1 ay anca yeter. Belki yetmez bile
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl1+1 rezidans mi hahahaa komiksin 😂sen ögrencisin kendine gel bursun veya kredin 400 tl senin rezidans kiralaman icin 5. bin tl uzeri gelirin olması gerekir gerçekten komiksin
01 Yorumla- 1 yıl
5 bin tl uzeri hadi 10 bin geliri olsun o fiyatlarada tutamaz.. siz hangi senede kaldiniz.. ayrica 35 bin butcesi var ona bile suphe ediyo siz 5 bin 10 bin diyosunuz bes alti sene onceki fiyatlara gittiniz heralde
Gizli Üye(30-35)1 yılTek başına eve çıkamayacaksan ev sorumluluğuna girme. Baska insanların sorunlarıyla uğraşır durursun. Ha eğer Tek çıkma gücün varsa çık. Yoksa da yurt.
00 YorumlaBence daha pahalıya gelir. Elektrikti suyuydu vs derken.
00 Yorumla
1 yılValla bence de yurtta kalma çünkü çok değişik karılar mevcut bazen dersin katil olmayayim
00 YorumlaE herhalde bu devirde artik evlerin hepsi pahaliya satiliyo
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılYurt hem güzel hemde sapık dolu:)) bizde tek kızlar vardı ama aralarında lez de vardı lalala ben duşa girince meğer beni dikizlıyormuş:((
010 Yorumla
Soran1 yılay cok korkunc
Cevap sahibi1 yılVallah:/
Soran1 yılben yurtta yapamam ya
Cevap sahibi1 yılYapma canım
Gizli Üye(25-29)1 yılYurtta kalmak istememenin nedeni şey mi tuvalet mi benim kesinlikle öyle çünkü de
02 Yorumla
Soran1 yılya hem tuvalet hem de giris cikis saati sorun oluyo misafir sorunu oluyo kizlarin da illa ki sorunlu tipleri vardir oyle tek olayim rahat olayim
Cevap sahibi1 yılAy dimi aynı mantık ya benimde cidden ya tek böyle içinde tuvalette olucak tek giriş çıkış izni sıkıntı olsa hiç sıkıntı olmaz aslında
Gizli Üye(25-29)1 yılSivasi dökük boyası pis bir 1+1 eski bir eve Adana’da 11000₺ istemişlerdi 🫠
02 Yorumla
Soran1 yılyuh
Cevap sahibi1 yılAdamlar işine gelirse diyor en kötü ev 3m ₺ olmuş. Bedava mı vereyim diyorlar
Gizli Üye(25-29)1 yılBana da paranın enerjisini verir misin? Ben de zengin olmak istiyorum 😄☘️
00 Yorumla
1 yıl😂 mq aileni biraz düşün. Masraflıysa yurta kal sen okumak için gidiyorsun oraya
01 Yorumla
Soran1 yılyok ben vazgecemem keyfimden
1 yılMaalesef öğrenciye dahada pahalı söylüyorlar
00 Yorumla
1 yıl- bu gençler ne ara modalı oldu yaw
00 Yorumla
1 yılHele bak bak bak rezidans bıde abooo
01 Yorumla
Soran1 yılnolmus ki
1 yılhangı sehır? neden kyk değil?
05 Yorumla
Soran1 yılİstanbul
- 1 yıl
temızlık dahıl rezıdanslar var evden daha makul olan varsa ok, ama kyk ogrencı ıcın daha konforlu sanki, temızlık yemek bunlarla öğrencıyken ugrasmak zaman kaybı önermem
Soran1 yılyurtlarda cok kisi ayni yerde kaliyo ben kalamam oyle kucucuk oda kizlarla belki anlasamam sorunlu tip vardir illa ve giris cikis saati sorun oluyo misafir sorunu falan da var
Soran1 yılonun icin hic yurtta kalmak istemiyorum ya
- 1 yıl
ıstanbul mesafe önemli tabıkı, ulaısm acısından avantajlı bır rezıdans olabılır, esya derdınde olmaz. spor salonu havuzu vs avantajları, temızlık dahıl ya da dahıl edılebılecek durumda olanları olabılır, tek basına ev tut esya temızlık yemek yok bunlara gırme
- Para & Ekonomi konusunda 361 cevap paylaştı.
1 yılhangi şehir ve ilçede olacak?
09 Yorumla
Soran1 yılİstanbul ilce cok farketmez ama anadolu yakasinda olucak
- 1 yıl
20 bine olur eşyalı yazdığın gibi 1+1 karşılayabilirmisin?
Soran1 yıl20 iyi baya
Soran1 yıl20ye rezidans yok ki
- 1 yıl
anadoluda var bazı bölgelerde
- 1 yıl
atarım sana link
Soran1 yılolur
Soran1 yılattim takip
- 1 yıl
yolladım canım
1 yılNeden kalamiyomussun
01 Yorumla
Soran1 yılkalamiyorum iste
1 yılEvet pahalıya gelir yurt her türlü avantaj
00 Yorumla
1 yıldaha ucuza gelir
00 Yorumla
1 yılNeden yurtta kalmak istemiyorsun peki
00 YorumlaEv tutmak pahalı ama imkan varsa ev tutulmalı.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHer türlü KYK dan pahalı
016 Yorumla
Soran1 yılya evet de kyk istemiyorum kii
Cevap sahibi1 yılEv pahalı 2 3 kişi çık derim
Soran1 yılyakin arkadaslarim eve cikmicak ki ya
Cevap sahibi1 yılSnei çok zorlar bende düşündüm de baya pahalı kışın yakıt falan da koyunca uçuyor
Soran1 yıloff 🥹 masraf cok olucak babama napalim care yok
Cevap sahibi1 yılOule KYK dan neden bıktın
Soran1 yılbikmadim da cok kisiyle ayni yerde durmak falan ben hepsine katlanamam ki ve yurda giris cikis saati rahat davranamama falan hep eksi ozel yurtlarda da ayni para zaten eve cikmakla o yuzden daha mantik
Cevap sahibi1 yılO KYK ya bağlı bizim saatler yok gibi bir şey oda 3 kişi ztn hani evet çok rahat değil ama idare eder işte
Soran1 yılerkek yurduyla kiz yurdu farkli oluyo ya saatler konusunda
Cevap sahibi1 yılYani orası öyle rahat edemiyorsan çık da maliyeti yorar seni
Soran1 yılminimum kaca bulunur ya
Cevap sahibi1 yılİstanbul da ne kadar ki evler en kötü 20 bulursun orada hadi 15 olsun kira sadece
Soran1 yılrezidansi 20ye bulursam sukredicem ya
Cevap sahibi1 yılGider ot bok derken 30 kusure anca çıkarsın birde kendi harcaman var
Soran1 yılbabama kitlenicek mevbur ya ben de yari zamanla is bulurum anca
Cevap sahibi1 yılOrası sana. kalmis reisim
1 yılNerde okuyacaksın İstanbul umarım
02 Yorumla
Soran1 yılİstanbul evet
- 1 yıl
Bende ordayım
Aylık 50k tutar masrafın
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 308 cevap paylaştı.
1 yılPahalı knk
01 Yorumla
Soran1 yıl35kya bulunur mu knk
Gizli Üye(25-29)1 yılŞöyle kyk ucuz ve sıcaktır
Hangi il bölüm ne03 Yorumla
Soran1 yılkyk istemiyorum kii
Soran1 yılİstanbul hukuk
Cevap sahibi1 yılBölüm ne
Gizli Üye(18-24)1 yılşehre de baglı
03 Yorumla
Soran1 yılİstanbul
Cevap sahibi1 yılpahalı olur bunun yemesi içmesi de var yurtta önüne geliyor her gün iyi de kötü de olsa
Soran1 yılyeme icmeyi de katinca cok masrafli oluyo da yurtta da kalamam ki ben of
Gizli Üye(18-24)1 yılÖzelde kal
00 YorumlaŞehir
01 Yorumla
Soran1 yılİstanbul
1 yılEvet şimdilik öyle
00 Yorumla
Devamını Gör(27)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Yurtta kalmak istemiyorum, ev tutmak istiyorum çok pahalıya mı gelir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer