Güncellemeler
+1 yıl
Soru başlığı taslakta kalan başlık. Sorum bu değil bu nasıl oldu KS yönetimi?
Soru başlığım: Yaşından çok küçük gösteren biri yaşını küçültmeli mi?
Sorum buydu!!!
Soru başlığım: Yaşından çok küçük gösteren biri yaşını küçültmeli mi?
Sorum buydu!!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Merhaba Sanırım üniversite ortamında çalışıyorsun ev arkadaşı ile kiralaya bilirsin 🙂Günaydın bu arada
Soruyla detayın alakası bağlantısı var mı? Yoksa ben uyanamamışmıyım hala
KS yapmış. bu başlık taslakta kalan. başlığım bu olmadığı halde taslaktakini otomatik çekmiş. çok geri bir site.
düzelttirebiliyorsanız düzelttirebilir misniz?
Maalesef henüz o kadar söz sahibi değilim 😃
Admin madmin birilerine sorsanız?
Hayatım dert etme bu kadar kalsın bir şey olmaz 😃
Hayır bence yaşını küçültme böyle kalsın ve kimseyi umursama
Kolaymı tek başına her anlamda zor
En az 30 bin masrafın var. Yalnız yaşayan kadınım çok zorluk çekiyorum.
Soru bu değil! detayı okuyun. KS hatası
Dikkat et pişman olma
yaşımı küçültmeye mi, anlamadım neye?
Genel olarak
detayı okuyun
Buna göre kemik yaşına bakarlar görüntü önemli degildir
Kemik yaşına nasıl bakılıyor. Hekim mi verecek bu raporu?
Aynen hekim verir öyle kafana göre olmaz
Başkaları bu durumda memnun olabilir ama çocuk muamelesi görmekten şikayetçi olacağım insanlardan o derece. saygı göremiyorum. bu durum beni iyice sinirlendiryor.
O zaman o raporu insanların gözüne mi sokacağım?
Yasin kaç kaç gösterdiğine inanıyorsun
Benim inanıp inanmamam değilki, detayı okudunuz mu? kim görüyorsa mümkün değil inanmam diyor. moralim bozuluyor. 36 yaşım. En az 15 yaş küçültüyorlar. Lise öğrencisine benzetti mesela dünkü gelen. Boyum da uzun oysa.
Makyajla yüzümü bozmadım diye hata benim mi, fotokopi gibi herkes estetikli makyajlı diye ben niye yaşımı hak etmiyorum?
Herkes buna bayılır karakterinle büyüdüğünü göster melisin çünkü görüntü ilk intiba sadece
Öyleyim sadece. Ama sinir etmek için adeta çocuk muamelesi yapıyorlar.
Üzüldüm senin için ya aynı zamanda merak ettim seni
bu zamanda ayrı eve çıkmak çok zor
Yaş kaç 11 mi
yaş36
Yaş nedir?
Kaç gösteriyosun ki
yş36
20li gösterdiğimi söylüyorlar. hatta geçende bir öğrenci 15 dedi.
Yok daha neler o kadar imkansız
hayır ciddiyim, herkes aynı şeyi diyor, ağlayacağım artık. istisnasız beni gören herkes mümkün değil o yaşta olamazsın diyor. 3 kişi dese neyse.
Bakın siz de inanmıyorsunuz.
Görmek gerek
Siz beni engellemişsiniz.
Profilin ne ki baş harfini yaz bulayım
Tekrar kontrol etsene bi
dü
Engelli profil yok tekrar bak istersen bi
Eeee
Bence sen beni engelledin bir kontrol et istersen
Yok değil, size yazacakken gördüm zaten.
Engelleri kaldırdım ama ya
Tamam sakin.
Çık gel bana, dairemin 1 odası hazır sana