Aile evinde yaşamak istemiyorum ama kiralar çok yüksek ne yapabilirim?

Ciddi anlamda hemen hemen herkesten tepkiler alıyorum. Dava açsam hakim hemen yaş küçültmesini kabul eder o derece. Artık bu tepkilerden yıldım, beni yıpratıyor. Yöneticiyim, kuruma gelen rektör beni lise öğrencisi sandı. Sabrım taşıp yanlış tepkiler vermekten korkuyorum artık.

Güncellemeler
+1 yıl
Soru başlığı taslakta kalan başlık. Sorum bu değil bu nasıl oldu KS yönetimi?
Soru başlığım: Yaşından çok küçük gösteren biri yaşını küçültmeli mi?
Sorum buydu!!!
Aile evinde yaşamak istemiyorum ama kiralar çok yüksek ne yapabilirim?
Cevapla