Evden kira fiyatı yüksek olduğu için gidemiyorum. Evdekilerden nefret ediyorum nasıl gidebilirim?

Çalışıyorum ama bulunduğum yerde taşınabileceğim bir fiyatta ev yok. Evlilik olayını hiç söylemeyin nefret durum hele bizimkileri gördükçe. Bu evden nasıl kurtulurum. Mantıklı tavsiye verin. Başka sehirlere mi yönelmem gerek. Kendi evim el evi gibi oldu giderek.

Evden kira fiyatı yüksek olduğu için gidemiyorum. Evdekilerden nefret ediyorum nasıl gidebilirim?
Cevapla