şu an üniversite okuyorum ama ailem de benimle
20yasindayim ve Ailemden uzaklaşmak istiyorum nasil yapabilirim?
şu an üniversite okuyorum ama ailem de benimle
20yasindayim ve Ailemden uzaklaşmak istiyorum nasil yapabilirim?
Yoiıllar önce 17 yaşımda ayrıldım ailemden çok zorluklar gördüm 4 yıl iletişimsiz 4 yılda ara sıra bazen gelip giderek 8 yıl yalnız yaşadım ama emin olun dışarısı öyle toz pembe değil çok pis ve tehlikeli heleki bi bayan için bu çok çok tehlikeli maddi durumunuzu bilmiyorum fakat ben bi paket siğara parasıyla ayrılmıştım ve çok şükür şansım yaver gitti bu günleri bula bildim
Neden kötü olsun ki
Ve bir kadın icin
Dışarıda o kadar aç insan varki inan bayan olmak zor
Bu ailemle olursam da aynı olucak
Öyle ama sizi sahipsiz görmüyorlar şu an ama ayrı yaşayınca sahipsiz görecekler yazdıklarım güzel şeyler değil ama bunlar gerçek
Ama bunu yapmazsam kendimi asla taniyamicam kendi gücümü ve bu hayati
Kardeşim inşallah yapar ve başarırsın fakat zor bi süreç
Evin elektriği, suyu, doğal gazı, kirası cartı curtu ve eve alacağın eşyaları düşününce zor. Hadi iki, üç kişi aynı eve çıksanız belki olabilir. En azından masraf ortak olur.
O zaman plan ertelendi)
Gerçek bir iş buluncaya kadar part time çalışmak bana birsey katar mi peki
Çalış istersen ama okurken hem ders hem iş zor olur.
Cevap
4Cevap
Bence iş bulun para biriktirin sonra da çıkabilirsiniz umarım
part time çalışarak bi ev tutamazsın
Hmm o zaman ne yapabilirim
Bilgisayar mühendisliği okuyorum mesela bu alanda belli bir seviyeye gelinceye kadar part time çalışmak bana birseyler katar mi
Aoovv birisi ona gerçeği söyleyebilir mi 😂😂
Ne
Yazıp cevap vermedim
Sakın öyle bi hataya düşme 🥲
Ben de düşünüyorum şu an
Çok pahalı ya hersey
Tek yapamazsın
Olsun başka şey denerim ben de
Eşyalı kiralık evler var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?