22 yaşında ailemle yaşıyorum. Annem çok baskıcı herşeye karışıyor. Yapma dediğim şeyleri yapıyor. Bazen şiddet uyguluyor. Kendi yatağı var benim yatağımda yatıyor. Evlenmeyi düşünmüyorum. Tek yaşamak istiyorum. Cok para harcayan biri değilim. Gecinebilirmiyim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Para & Ekonomi konusunda 341 cevap paylaştı. Şartlara bağlı
Ucuz köhne bir ev lüks olmayan bir yaşam gecinirsin
Ama ilk tokezlediginde cok zorlanırsin
Issız kalmak hastalanmak vs gibi
Bu konuyu evde cozsen gitmekle tehdit etsen daha iyi olur
ya da üniversite öğrencisi ev arkadaşı arayan birinin yanına tasinarakta olabilir00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılkiralar 500 1000 civarında çıkarisen eşyalı çık.
yani kabul ediyorsa ailen çok borcun yok ise çık derim ama su elektrikte ödeyeceksin yani Bi nebze barınmak ve yemek maaşının %70ni kapsar. bende çok düşündüm ama olmuyor öyle kolay kolay kaç yaşındasın onu da bilmiyorum. Aranızda ne problem var ise git konuş paran cebinde kalsın. kin tutmak küsmek inan daha kötü yapıyor kendine zarar ben kendimden biliyorum00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
40
Cevap
63Cevap
Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı. asgari ücretle kira ödeyip geçinmen zor olur gerçi yaşadığın şhere ve semte göre de değişir
02 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul ucuz bi ev bulsam
+1 yılYaşadığın şehire harcamalarına bağlı asgari ücreti ile geçinebileceğini düşünüyorum yinede bi anda karar vermemelisin tabi ailenle rahatsız olduğun konuları konuş eğer davranışları devam ederse uygun bi dille ayrı eve çıkacağını söyle 1+1 ev bile tutsan yeterli olur bence sana.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet yeterli
kötü bir durum ama en azından aillenden kaçmak için evlenmek istemiyorsun en azından güzel birşey. şimdi sana şöyle bir tavsiye verebilirim. aşağı yukarı 10.000 tl civarı bir para biriktir. bu eve çıkman için yeterli olabilir. ama geçinmek çok zor bunu zamanında asgari ücretle bende çalışıyordum geçiniyordum ama zor gerçekten sağlam bir irade lazım bide yaşacağın evi iyi seçmen gerek ailen de destek olursa güzel olur evden iyi bir şekilde ayrılmayı dene
14 Yorumla
Soran+1 yılAilem desteği bırak izin vermez asla
Soran+1 yılKafam karışık bi daha dövmeye kalkarsa giderim
Asgari ücretle aileler geçiniyor sen neden geçinmeyesin. Sadece her açıdan doğru olanı düşünüp yapmaya çalış:)
32 Yorumla
Soran+1 yılOnu diyorum ben de tekim zaten ne kadar harcamam olabilir
İyi geceler ,
Kararlarına değil soruna direk cevap vericem.
Evet geçinebilirsin.12 Yorumla
Soran+1 yılKararım hakkında ne düşünüyosun
Para & Ekonomi konusunda 517 cevap paylaştı. Geçinirsin de başlangıçta yine de birikmişin olması lazım.
110 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar
Soran+1 yılMesela
Soran+1 yılİstanbuldayim
Soran+1 yılYasarim nolcak
Soran+1 yılO zaman biraz daha biriktireyim
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏
+1 yılTek yaşıyorum kardeşim merak ettiğin bi’ şey varsa sor
18 Yorumla
Soran+1 yılZor oluyo mu ve memnun musunuz
- +1 yıl
Tamamen kendi kararım üzerine çıktım ayrı eve tek yaşamayı seviyorum ama para biriktirmek filan gibi dertlerin varsa o zor. Yalnızlık güzel eğer seviyorsan. Ben asgariden fazla kazanıyorum ama kazanmadığım dönemler olmadı değil.
Maddi olarak zorlanmadım. Ama belirli bi’ bütçe istiyor açıkcası - +1 yıl
Bu sitede de bana özelden yaz diyen hiçbir sapığa yazma tek önerim sana güzel kardeşim 🌺
Soran+1 yılYazmıyorum teşekkürler🙏
- +1 yıl
Ben sana kaba taslak anlatayım buradan.
Beylikdüzünde kirada oturuyorum 800 tl ama ben çok ucuza tuttum şu an 1000 1200tl den bulunur su 10 15 tl geliyor elektrik çok elektronik aletin yoksa 50 100 belki. Yaz geldi zaten doğalgaz da 50 100 desen 1.500 1.600 oraya gider tabi oturduğun semtte en uygun kirayı bulmak için sahibinden bakacaksın.
Bi kira bi depozito verdim 1.600 ben verdim
2000 sen versen kafadan letgodan cok ucuza eşya almıştım ilk başta baya baya bedavaya onları zamanla hesaplarsın 2.800 filan sanırım asgari ücret 1.500 e yakın eve gitse 1.300 kalır o da yemeğe filan anca gider iş yerinde öğle yemeğinde yoksa biraz sıkıntılı olabilir açıkcası başka merak ettiğin bi’ şey varsa sor buradan yine
Soran+1 yılLetgoda ucuzlar bi sıkıntısı var mı eşyaların
- +1 yıl
Hayır zaten belli pluyor neyin ne olduğu ya
Para & Ekonomi konusunda 370 cevap paylaştı. Minimal yaşayabilecek birine benziyorsun detayı okuyunca anladığım bu..
Buradan yola çıkarsak evet yaşayabilirsin.
Kiz kardeşim asgari ücretin bir tık üstü maaşla yalnız gayet güzel yaşıyor.10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBak şimdi evi ucun bulup 1000-1500 arası versen, doğal gaz elektrik su 1000 desen 2500 oluyor, geriye 300 kalır. Bu da bana yeter dersen durma çık ama birde eşya aldığįnı düşün, kuru ekmek yersin. Kötü anlamda demiyorum, bende ailemden kaçtım 3 yıl önce Allah bir şekilde yardım ediyor ama isyan etmezden başarırsın.
10 YorumlaAsgari bir yaşam süreceğim dersen neden olmasın. Ve gitmekte haklısın senin nasıl yatağında yatıyor daha çözemedim.
3.000 tl Maaş alsan 1.500 ev kira ve gider desen 1.500 ile yeme içme vs rahatlıkla karşılarsın.11 Yorumla
Soran+1 yılİnan ben de çözemiyorum
- Para & Ekonomi konusunda 717 cevap paylaştı.
+1 yılYaşadığın yer küçük şehir ise yasarsın eşyalı evler var burada 450₺ ye 3 tane bulduk ama sobalı dopalgazlıesyalo evler lüx şstersen 700-800-900 he şey dahi internet doğalgaz faturalar dahil 1100-1200₺ ye var
00 Yorumla Asgari ücretle çok zor büyük şehirlerde yaşıyorsan özellikle hani ev olsa yine geçinirdin diyeceğim ama olmaz geçinemezsin
02 Yorumla
Soran+1 yılEv olsa gecinirdim rahat
Maalesef ekonomik şartlar çok ağır yalnız başına aldığın bir maaş ile çok Zor olur. Kendine bir ev arkadaşı bulman şart.
04 Yorumla
Soran+1 yılKimseye güvenmiyorum
Soran+1 yılHırsızı var şeyi var
Asgari ücretle geçinen bir sürü aile veya birey var. Senin harcamaman ve yaşam biçimine bağlı herşey.
05 Yorumla
Soran+1 yılHerkes gecinemezsin diyo
Soran+1 yılFazlasında gözüm yok 😄
+1 yılgeçinirsin tek kişi ama her istediğini alamazsın tabiki
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok para harcamiyorum
+1 yılOlabilir tabiki. Kirası uygun bir ev bulduktan sonra hallolur gerisi. Ama biraz birikmişin olsa iyi olur. Yoksa çok zorlanırsın ilk başta.
00 YorumlaKira ödeyeceksen zor. Ev arkadası arayanlar var ilk etapta onları dene derim
02 Yorumla
Soran+1 yılNasıl guvenicem ki
Evlenme sakın bence, kira çok gelirse oda arkadaşı alarak ya da sen olarak bir yer bulabilirsin, masrafları bölüşürsünüz
00 YorumlaAsgari ücretle hem ev kirası ödeyip hem geçinmek Ankara İstanbul gibi şehirlerde pek mümkün olmaz bence.
00 Yorumlaİstanbul gibi bir yerde geçinmek zor, malum gün geçtikçe gıda fiyatları yükseliyor ve faturalara zam getiriyorlar.
00 Yorumlaİstanbul'da yaşamak zorunda değilsin git başka bi şehirde ucuz bi ev bul yaşarsın rahat
02 Yorumla
Soran+1 yılKüçük şehir mi
Çok zor. Asgari ücretle pişman olursun böyle bir maceraya atıldığına
06 Yorumla
Soran+1 yılNeden geçinenler var
Soran+1 yılEe napıcam
Soran+1 yılBirikim yapamadım ki borçlarını ödemekten
Ben sizin yeriniz de olsam sizin gibi bir kadın daha bulup ortak yaşardım
06 Yorumla
Soran+1 yılKimseye güvenmiyorum
Soran+1 yılUcuz bi ev bulsam
Soran+1 yılİstanbul
çok para harcamasan da paran yetmeyebilir hayat pahalı.
08 Yorumla
Soran+1 yılGeçinenler nasıl geçiniyor
Soran+1 yılUcuz bi ev bulsam
Soran+1 yılİstanbul
Soran+1 yılEe napıcam ben
+1 yılSakın bunu yapma İki cihanda zelil olursun
Toplumun özü ailedir Annen sana kötüyse sen ona iyi ol014 Yorumla
Soran+1 yılNe demek istediniz anlayamadım. Evlenmeyi düşünmüyorum ömür boyu cekilcek gibi değil
- +1 yıl
Evlenmeyi düşünmüyorsan gayri meşru ilişkiler yaşayacaksın demektir
Allah ıslah eylesin
Soran+1 yılHayır günah
- +1 yıl
Zaten sana sormayacaklar ister misin diye
Koruyucu bir eşin olmadıkça sürekli tehdit altında olacaksın
Soran+1 yılNasıl yani
- +1 yıl
Ben Beyoğlunda resepsiyonluk yaptım, otel işlettim Senin gibi sahipsiz kızların ne hallere geldiğini yüreğim yanarak gördüm
Hayat bu dünyadan ibaret değil, ölümden sonrası var
İçi ateş dışı uzay olan bu dünyada sevgiden başka bir olay yok O da ailene sunarak yapman gereken bir şey Huzur bundadır
O umduğun hayat sana çok büyük sıkıntılar getirecek! Yazıktır geri dön
Soran+1 yılOtele gitmicem ki. Çok sıkıldım bu durumdan özgür olmak istiyorum
- +1 yıl
Otele zaten kimse gitmek istemiyordu ki
Sahipsiz kızlar zorla sürüklenip hap verilip dövülüp sövülüp buna zorlanıyordu
Kusura bakma da kimse senin ne hayal ettiğini umursamaz
Aslen nerelisin
Soran+1 yılKim nerden bilcek tek yaşadığımı söylemem
- +1 yıl
Belan seni bekliyor Arıyorsun bulacaksın Uzak dur diyorum Beni tanısan ikiletmezdin sözümü
Soran+1 yılKardeşim sen de biraz empati kur
- +1 yıl
Şu dislikeı sen mi yaptın
Yahu arkadaş tamam karışmıyorum gidip ne haliniz varsa görün
Soran+1 yılHayır ben yapmadım
- +1 yıl
Bak güzel insan şimdi hayatımı burda afişe etmek istemiyorum dilersen bana yaz açıklarım kendimi de çekincelerimi de
+1 yılGecinirsinde yanında kafa dengi bir iki arkadaşın olmalı çok zor olur yoksa
02 Yorumla
Soran+1 yılYalnızlığı seviyorum
- +1 yıl
Yatağında yatma sebebide elinde telefonu görüyor ve düşünceleri senin bazı erkeklerle olduğunu düşünüyordur. Geceleri bunu önlemek istiyor olabilir hani erkeklerle yatağını paylaşma der gibi kocan artık annen oluyor 😃😃😃
+1 yılPaylaşımlı evler var. O tarz bir eve ortak ev arkadaşı olarak da çıkabilirsin
04 Yorumla
Soran+1 yılTek yaşmak istiyorum kimseye güvenim yok
- +1 yıl
İstanbul da asgari ücretle çok zor. Anca silivri avcılar esenyurt tarafında 1000₺ eşyalı ev bulabilirsin onlar da güvenilir olur mu tartisilir
- +1 yıl
Sonra baskın yemesin bak 😳😂😂😂 @raki_balikkkk
- +1 yıl
😂😂😂😂 evet evet o da var
Şöyle diyim geçiniraib aslında ama kıt kanaat derler ya öyle olur. Kenarı para atamazsın muhtemelen bu şekilde olur ama geçinşrisn yalnızsın sonuçta ondan şüphen olmasın.
02 Yorumla
Soran+1 yılHerkes gecinemezsin diyo
- +1 yıl
Yaa herkesi salla sen millet nasıl geçiniyor İstanbulu yarısı belli asgari ücretle geçiniyor çoğu da kirada deidğim gibi geçinmek ise geçinşrisn ama hayat standardın düşük olur sıkıntılar çejebilriisn kıt kanaat olur öyle her zaman güzel yemek yiyemeyebilrişan her daim kendşne kıyafet alamayabilirisn ama geçinirisn.
+1 yıl2 iş lazım ole olursa olur kiralar çok geçinmek zor
00 Yorumla
+1 yılAsgari ücretle aile geçindiren insanlar var. Geçinirsin. Ona göre hayat tarzını düzenlemek şartıyla.
00 Yorumla
+1 yılAsgari ücret ile zor. Geçinirsin de ayın sonunu zor getirirsin. Ama yaşadığın şehir de önemli.
00 YorumlaMakul bir semtte yaşayacaksan çok rahat geçinirsin.
00 Yorumlaİnsanlar çocuklu halde geçiniyorlar elbette geçinirsin
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 317 cevap paylaştı.
+1 yılEvi nereden tutacagina kirasinin ne olacagina bagli
00 Yorumla
+1 yılNerede yaşıyorsun ona göre söyleyeyim geçinip geçinemeyeceğini
04 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul
- +1 yıl
Bende İstanbul . Pahalı semtte yaşarsan asgari ücret yetmez ucuz semtlere gelmen lazım oralarda iş olanağı daha fazla
Soran+1 yılNeresi mesela
- +1 yıl
Esenyurt mesela heryerde fabrika var iş imkanı çok
Asgari ücret alıp günde 5 milyar harcayan yanlız yasayan kadın doldu ülke. Sırrı çözemedim
00 YorumlaArkadaşın varsa öğrenci evi gibi 2 3 kişinin olacağı bir ev olmadan çok zor.
00 YorumlaUcuz kiralık eşyalı ev bulursan bir şekilde heçinitsin
00 Yorumla
+1 yılAsgari ücretle zor ya. Kötü bir semtte yaşarsan anca.
00 YorumlaAsgari ücretle çok zorlanırsın gelirini biraz yükseltmelisin
00 Yorumla
+1 yılTek başına geçinebilirsin. Valla ben de ayrı eve çıkmak isterdim ama bana ihtiyaçları da var.
00 Yorumla
+1 yılBu kartlarla çok zor geçirmezsin anca kendine güvenilir bir ev arkadaşı bulursan belki
00 YorumlaSenin için daha iyi olur
14 Yorumla
Soran+1 yılHerkes gecinemezsin diyo
Soran+1 yıl1000 lirayı geçmesin dimi
Gizli Üye(36-45)+1 yılYasadigin yere bagli ayrica esya lazim birikmisjn olmasi lazim. Ve ailen izin vermez
02 Yorumla
Soran+1 yılHayatta izin vermez zaten ama ben istiyorum
Cevap sahibi+1 yılO zaman uapamazsin
+1 yılAsgari ücretle aile evinde gevinebiliyormusun dnjdj
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAsgari ücretle eve çıkmak zor,. birikmiş de yoksa.
Nerede oturuyorsun?00 Yorumlaİmkansız geçinmen para biriktir yoksa çok zorlanırsın kanka
00 YorumlaRahat serbest biriysen birde bayansın bir oda arkadaşı bulup asgari ücretle yaşayabirsin biz evde 3kişiyiz kira yok 2.250tl"le geçiniyoruz
00 Yorumla
+1 yılHa deyince öyle ayrılamazsın belki ama biraz para biriktirmeye çalış, sonra biriktirdiğin parayla daha kolay yaşarsın diye düşünüyorum...
00 Yorumla
+1 yılBence çıkma çok zorlanırsın 10 bin lira kazansan neysede artık kira paraları asgari ücret gecinemessin
00 Yorumla
+1 yılyaşadığınız bölge ve harcamalarınıza bağlı olarak değişir
01 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul çok para harcamiyorum
+1 yılBir kîz olarak yalnız yaşaman zor şerfsiz erkekler peşini bırakmaz evine kadar takip eder
04 Yorumla
Soran+1 yılTek yaşadığımı nerden bilcekler
- +1 yıl
Dengesiz bir komşuya denk gelirsen seni sürekli rahatsız eder. İşte kız olmanın zor yönlerinden biri
- +1 yıl
Güçsüz ve savunmasız görüyorlar
Soran+1 yılEvet o da var
+1 yılBenim gibi kiraya 400 verirsen geöinirsin yoksa zor
02 Yorumla
Soran+1 yılKüçük bi ev istiyorum zaten 400 iyiymiş nerden buldun
- +1 yıl
Yaz bana Bi özelden
+1 yılFazla para harcayan biri değilsen rahat rahat gecinirsin
00 YorumlaGiderlerini hesaplarsın, giderlerine göre takılırsın.
00 Yorumla
+1 yılİşsiz kalırsan işten çıkarılırsan ne yapacağını düşün tek sorun bu!
00 Yorumla
+1 yılKirasi cok uygun bi ev bulursan olabilir ama guvenilir hi semte ucuz bi ev bulabilir misin bilmem
00 Yorumla
+1 yılÇalışıyor musun
18 Yorumla
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Ailen nasıl karşılar sence bunu
Soran+1 yılİzin vermez
- +1 yıl
İstanbuldasın birde zor olmaz mı
Soran+1 yılBaşka seçeneğim var mı
- +1 yıl
Her zaman vardır ev arkadaşı lazım sana kız arkadaşın yok mu aynı düşüncede hiç
Soran+1 yılKimseye güvenmiyorum
- +1 yıl
Sürünürsün ailenin yanında kal adam akıllı birikim yap en azından seni 9 10 ay kiranı götürecek kadar sonra ayrıl
+1 yılYaşarsın
18 Yorumla
Soran+1 yılHerkes gecinemezsin diyo
- +1 yıl
Geçinirsin ben nasıl geçiniyorum peki
Soran+1 yılSiz tek mi yaşıyorsunuz
- +1 yıl
Evet 3500 tl maaşım var kral gibi yaşıyorum
Soran+1 yılNe güzel
- +1 yıl
Yani rahat oluyorsun baya
Soran+1 yılKiraniz ne kadar ayıp olmazsa
- +1 yıl
800 tl
İşin varsa geçinebilirsin ama çok zor yine de
08 Yorumla
Soran+1 yılTekim zaten ne kadar harcamam olabilir ki
Soran+1 yılUcuz bi ev tutarım
Soran+1 yıl😄😄
Soran+1 yılHayal dedin ya ona
- Devamını Gör (43)
Devamını Gör(88)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer