AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
Şimdi bu mu yakışıklı, saçlara bak, şeytan gibi bakıyor, 1-2 kız beğense gerisi beğenmez, erkeklerde öyle.
Sen bundan daha yakışıklısin.
2 insanın ömrünü çalmış. Belki o insanlar 50 yıl yaşayacaktı. Yakışıklı olmasina göre değerlendirilemez
Yav işte klasik tiktok özürlüleri o ülkenin adaleti bizim gibi değil ki eşe gibi yatırırlar onu 24 yıl bizde 2 sene yatar çıkardı
Bizim dışımızda yine heryerde adalet takır takır işliyor. Bizde olsa 3 yıl hapis yer 1 yıl yatar çıkardı
Saçmalığa bak ya bu Ergen bozuntusu yüzünden anne ve evladı ölüyor tipe göre Adalet mi olurmuş 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ hiçte yakışıklı değil
aaaaa yakışıklıymış gerçektende ama katil ben istemem suçu neyse çeksin
masum insanlar öldü beraatı istemek çok saçma sırf yakışıklı dige
Yakışıklı olması suçlu olması değiştirmez. O yolda araba yarışı yapılmamalıydı.24 yıl az bile.2 insanın hayatının sonlamasından bahsediyoruz.
asla hayır...
adalet yerini bulmalı...
adalet ilmazsa herkes kendi adaletini sağlamaya çalışır... bu tehlikeli bir şey...
Paran ve işini iyi bilen vicdansız avukatın olduktan sonra böyle manşetleri çok okuruz yakında salarlar bunu.
olum ama cok yakisikli ya bak 3 cu ben olacam benden yakisiklisi mezarda diye biliyordum simdi intehaaar ediyom 🤣
Ne diyon liseli
Güzel olan beraat edecek olsa ben müebbet yerim olaya bak... ayrıca bu mu yakışıklı yav
Bunun benzer versiyonu da Ümitcan Uygun'a kur yapan manyak kızlardır.
Yakışıklı falan da değil sadece basit bi tik tok ergeni
İki kişiyi öldürmüş eğer adalet olsaydı değil 24 yıl ömür boyu hapisten çıkmamalıydı
Hayır istemem. Kasten insan öldürmekten idam edilsin. 🤬
Evet, çocuk yakışıklı. Ama olayla ilgili hiçbir şey bilmiyorum, eğer adam haksızsa ceza alır.
Bu arada yapılan yorumlar yakışıklı olduğu yönünde değil, 24 yılı fazla buluyorlar. Bir kazaya 24 yıl mı, bu kazayı yapmak istemezdi, pişman olmuştur, bir kazaya 5 yıldan fazla vermek delilik gibi yorumlar var. Yakışıklı olduğu için değil yani!
Kaza 24 yıl değil 2 insan öldürmek 24 yıl
@emrsm "Taksirle adam öldürme neticesinde “iki veya daha fazla kişi ölmüş” veya “bir kişi ölmüş ve bir veya birden fazla kişi yaralanmışsa” suçun cezası 2 yıldan 15 yıla kadar hapis cezasıdır." cık, değil.
Google amcamızdan kopyala yapıştırı bırak ta biraz. Bilginle düşüncenle yaz kaza esnasında alkollü olsa kazadan önce ışık olsa veya herhangi bir kusur olsa hakimin beyanına göre ceza değişir
@emrsm Kopyala yapıştır yapmaktan ziyade araştırdım, çünkü hukuk okumuyorum :) Evet, değişir ancak alkollü olduğu yazmıyor, araba yarışı yaparken ölen iki kişi diyor. 24 yıl verilen ceza fazla, bunu çocuğun tipine bakarak da demiyorum. Kim olursa olsun 24 yıl fazla.
Arkadaşım bebek katilini savunuyorsun farkındasın değil mi kimsenin zevki için yaşanmamış hayatlar sona ermemeli insan öldürmek en büyük suç 24 yıl bence bebek öldüren insana az bile şu an ülkede askeri okulda okudu diye hapis yatan insanlar var bu olaya ağır ceza verilmese önüne gelen yarış yapsın çarpsın insanlara 2 yıl yatıp çıkarım kafasında olmaz mılar cezalarda caydırıcılık payı olmalı ama gel gör ki sonuca bu çocuğun parası var diye değil 24 yıl 24 gün bile yatmaz hukukun o tarafına değil de bu tarafına kızmalısınız parası olan babası sağlam olan insan suçsuz :)
@emrsm Adalete duygusallığın karışmaması yönündeyim. Bebek katilini savunmuyorum, onun için zaten belli bir ceza varken yüzlerce yıl yatsın demek duygusallık olur. Kıyaslama yapacaksak bu ülkede adam öldüren rahatça serbest kalabiliyor. Ayrıca doğruluğunun garantisini veremem ama her cezayı paraya çeviremezsin diye biliyorum. Öyle olsaydı cezaevleri boş olurdu. Eğer paraya çevirme imkanı varsa suç çok büyük bir şey değildir, buna da 24 yıl ceza vermek mantıksız oluyor.
şimfi Tiktok izlemeye gidebilirsin iyi akşamlar
@emrsm Tik Tok tan nefret ederim, daha önce de demiştim yazdıklarımın çocuğun yakışıklı olup olmamasıyla alakası yok diye. Kim olduğunu bile bilmiyorum, sadece olaya duygusal yaklaşmıyorum. Yine de sen bilirsin.
Bebek yüzlü katil, parası olan için her yerde adalet işlemiyor.
Kızlar hayır falan demesi. Hepsi mafyayla evlenme hayali kuruyor
24 yılı fazla buluyor insanlar, yakışıklılığı için hayır diyen yok.
Dünyanın yakışıklılık anlayışına bak, kadinmi erkekmi belli değil bebe, sırf estorojen akıyor.
etiketin büyük kitlesini bizim kızlar oluşturuyordur, bi kurcalayın
Hayır. Hatta daha fazla ceza alsın diye uğraşırdım.
Bazı insanlarda empati yeteneği yok ve vicdan onlar için önemsiz bir kavram.
Bilerek öldürmemiş katil demem şimdi buna. Ama yakışıklı diye tag olması da insanların mallığıdır.
öncesinde 4 kere uyarılmış 5. de bu kazaya sebebiyet vermiş
Uyarıyı dinleseymiş hatalı.
Ne demiş Mevlana "güzelliğine güvenme bir sivilce yeter, zenginliğine güvenme bir kıvılcım yeter."
Yanlış söylemiş
@asdastlaar evet canım bi doğruyu sen biliyorsun çünkü.
Sivilce çok basit yöntemlerle geçer zenginlik için sigorta var, banka var
@asdastlaar mevlana döneminde de varmıydı?
O zaman ki şeyleri gelip burada paylaşma o zaman
@asdastlaar kısa kes. Sana mı sorucam. İstediğimi yazarım. Etrafımda dolanma sana batan bşy varsa.
Napim
Twitter ve Tiktok diyorsun , kaile bile almaya gerek yok bu 2 platformu. d
İnsanlar iyice aptallaştı. Ölüme sebebiyet vermiş, tabiki çekmeli cezasını.
Duygusuz nesil yetişiyor gerçekten. Tecavuzcu katile bile yakışıklı diye yapmaz diyenler var. Allah akıl fikir versin.
Dünya ne hâle gelmiş... bir yandan adalet istiyoruz bi yandan da böyle 😣
İçerde bu bebek yüzlülüğünun dezavantajı fena olur ama
bir sürü abla abiler ziyaret eder
Öyle şey mi olur. Eğer gerçekse zıçarım böyle adalete
Yakışıklılara her şet serbest, çirkinlere her şey yasak mı yani?
Ne biçim bir dünya olmuş böyle..
Efsane Ted Bundy bile adaletten kurtulamamışsa bunun hiç şansı yok hahahahah
Cezayı az bulan , daha az almasını isteyen kişilerin sevdikleri aynı kaderi yaşar umarım..
Dünyanın her yerinde var bu tarz isteklerde bulunan embesillerden :D :D
Neresi yakisikli a’mk ya yakisikli gormesek inanicaz
Tipini s’iktigim tipe bak saclara bak once bi’ kendine ceki duzen versin
ne varmış çocugun tipinde sende daha yakışıklı küfür etme ya tanrı var yakışıklı yani sakin timam
Beybi haklı @sweetdreams25 ağlama lütfen
@sweetdreams25 Cokmu yakisikli gozlerin bozuk galiba goz doktoruna git istersen gozlerini ovustur bi’daha bak
@cukur69 lens olmadan göremiyor ya
@Hirshmann 😂😂
hiç bile bozuk degil kudur be senden yakışıklı dige kıskanma
her mal-ın bir alıcısı vardı unutma bunu sende alan olur üzülme
@sweerdreams25 djdjdjdj durumun sandığımdan daha vahim miş Allahım şifa versin @cukur69
@sweetdreams25 durumun vahim senin
@cukur69 ne diyo bu ya
@sweetdreams25 Sana noluyo gerizekali senin niye zoruna gidiyo hayirdir tanidigin birimi kardesinmi kuzeninmi sevgilinmi hayirdir sorun ne 😡😡😡
@sweetdreams25 beni gordundemi yargiliyosun senden yakisikli diye sen hayirdir once bi’ beni gor emin ol yasindan kat kat fazla sayida cok kizdan iltifat aldim 😜 cici kız
cukur69 kesin avukatı veya bu işten prim alıyor 🤣😂🤣😂🤣😂
Kim kiz kizmi niye alsin😊
Foton güzeldi neden değiştirdin
Kizlar rahatsiz oluyomus konustugum bi’ kadin dedi degistir one oyle beni lezbiyen zannediyolar
Buda guzel siyah kaplan efsane
Ne alaka ya gayet hoştu ara ara açıp bakıyodum neyse tüh
Ahahah asik mi oldun yoksa😊 neyine bakiyodun bakip bakip 31 mi cekiyodun napiyodun😊😊
Yok ya yoklukta değilim naptın o kadar, ama aşık olduğum kadının fotosuna bunu yapmam yani... ve senin fotonla öyle bişey yapmadım. Bence çok yalın ve hoşsun. Fotonu ilk gördüğümde senden güzel anne olur dedim. Hoşsun lan işte daha ne diyim
Hoşmuyum? Fotodaki kizami diyosun bana mi ben erkegim 😊😂
siz evlenin tam birbirini bulmuşsunuz
@sweetdreams25 Sus kiz sana gicik oldum zaten sen konusma sen sus 😂 Erzurum lumusin sen
Evlenmeyle ne alakasi var tovbe estagfurullah belli ki beni kiz zannetmis nasil zannediyosa bende anlamadim 😂
yok ankaralıyım ben erzurumla alakam yok... ne bilim yakışıyorsunuz dige düşündüm
bircık birbirnize yükselince 🤣😂evlenirseniz tüm masraflar benden
Bizi gordundemi yakistirdin sus Allahini seversen ya tovbee konustugu lafa bak cik git surdan az otede oyna 😂
Kullanici adinda 25 yaziyo ondan sordum 25 Erzurum plakasiya o zaman niye 25 yaziyo yasin dogruysa 18 dimi? Yasin 18 yaziyo
evet 18 yaşındayım onu öylesine yazdım... şuç sizde sizde birbirnize yükselmeseydiniz o zman burada bakınca yakıştırdım
o da gelsin ya razıysa ben bu büyük aşka şahidiyim
Yav yuru git 😂 terbizeyiz sen buyugunle ne bicim konusuyosun😂 abi diceksin bana 4 yas buyugum senden
Sen daha körpesin minnacik yavrucaksin sen
Bu insanlar aklını peynir ekmekle yemiş galiba. Ya da maske takmaktan beyine oksijen gitmiyor.
Pff bu mu yakışıklı ya yakışıklı görmesek inancaz millet abaza olmuş iyice
Yakışıklı olması bir insanı öne mi gerçirir? Bu tamamen aptallık!
Iyi o zaman güzel çirkin herkes suç işlesin. Vae mi böyle bir dünya ya. Saçmalık.
Twitter Adalet Bakanlığı her zamanki gibi görevde, içimiz rahat olsun...
Olm. Bu nasıl bir zihniyet laaan ayrıca yakışıklı da değil
#stfuUf'inmorons
Bu da benim hashtagim olsun.
24*2'den yanayım ben.
Yedigim eksiye bakilirsa beraat isteyenlerden biri de burada, aramizda 🙄
Dualarim seninle kardesim, umarim beynin ivedi olarak ulasir sana... 🙏
Aklıma gelen tek soru Türkiye'de sonunda buda olur falan
Yakışılılığı yüzünden değil ama davranışları, verdiği sözler ve umutlar iki kişinin veya bir kişinin değil ölümüne, acı çekmesi bile beraat etmemesi için yeterli benim için.
Sadece başlığa göre yukarıda ki yorumu yaptım, şimdi açıklamayı okuyunca cinayet olduğunu anladım. Adaletin yerini bulması için cinsiyeti, dili, dini, maddi durumu, dış görünüşü falan beni ilgilendirmez. Cinayet cinayettir cezası da bellidir.
Yakışıklı diye mi onun var ya sülalesinin kafasına sıkarım
20 milyon dolar para mı ne ödemiş
Parayla adam öldürme gibi
Hayır hapis cezasına karşılık bunu vermiş
Herkes cezasını çekecek.
Trafikte kurala uymamak da cinayettir.
Bu paylaşımları yapanlar ergen güruhtandır. Kaale alınmazlar. Cezası neyse çekmeli.
İyi o zaman Tatlıtuğ da alsin eline makineliyi mekan bassın
Cezasını çekmeli her ne olursa olsun sonuçta iki kişinin canını almış
Ne sacma sey. hersey gibi birini öldurup ceza almamakta normallesmeye basladi
Tiktok kullanılıp başlatılan tag den ne beklenir ki
Saçmalık tamamen böyle bir şeyin olması. Herkese adalet neyse onada o
Bide dış görünüş önemli değil karakter önemli diyorlar
Bu mu yakışıklı?
Hayır istemezdim iki can almış cezasını çeksin
jdksksl bu mu yakışıklıymış? Aşırı derecede saçma alınan bir karar.
Demek bazı uçkuruna düşkün kadınların adaleti tipten ibaret. Yazık çok yazık
ne kadar saçma. kendi adıma konuşayım benim için de ne kadar güzel olursa olsun bir kadın bunu yapsa asla böyle bir düşüncem olmaz
Demek ki mal insanlar onu daha iyi anlıyoruz şu an :)
Manyakça ama yanlışlıkla olmuş bi şeyee bu kadar ceza vermek beni şaşırttı burda bilinçli yapıyolar yine ceza almıyolar ya
Bilinçli mi yapmış eğer öyleyse sonuna kadar hakediyor çeksin cezasını insanlarda karışmasın onların başına gelse bu olay o çocuk kılını bile kıpırdatmaz
Bir Ted Bundy değil mehh ölebilir. Şaka bir yana kimi insanlarda katil fetişi var sanırım. Hapishanedeki seri katillere aşk mektubu yollayan bir sürü manyaktan sonra buna şaşırmadım, teknolojiye ayak uydurmuşlar sadece.