• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Sırf yakışıklı diye, 2 kişinin ölümüne sebep olan biri beraat etsin ister miydiniz? (Sayfa 3)

gülikam
gülikam Takip Et
Xper 6 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
104
Yapay Zekaya Sor
Sırf yakışıklı diye, 2 kişinin ölümüne sebep olan biri beraat etsin ister miydiniz?
Cevapla
Çocuk Soruları TikTok Soruları Twitter Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

174

Cevap

108

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    herkes hak ettiği cezayı çekmeli. o zaman çirkinlere daha ağır cezalar mı verilmeli bu mantıkla bakılırsa?

    0
    0 Yorumla
  • Patron12
    Patron12 Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    31ci erkek engenler bitti şimdi de bunların kız versiyonu çıktı. Gelecek nesilde daha beter olmaya basladi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yok henüz bu kadar mal değilim canım. Canımdan çok sevdiğim annem olsa bile kurallarımı yıkmam eğer hatalıysa cezasını çeksin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yakışıklılığı değil konu çocuk hapse girmemek için 75 milyon dolar evet o kadar ödemiş siz düşünün

    1
    1 Yorumla
    • hereiamagain
      hereiamagain
      +1 yıl

      Baba parası nelere kadir

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    isterdim ama bu çocuk o kadar yakışıklı değil bu çıkmasın

    1
    0 Yorumla
  • Arazzaras
    Arazzaras Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Bu z kuşağı ne kadar gereksiz duygusuz saçma salak bir kuşaktır

    1
    0 Yorumla
  • süslüberna
    süslüberna Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Ne yani şimdi Leonardo dicaprio gelip anamı babamı öldürse elini öpüp hayır duası mı alacağım? Saçmalık! millet çıldırmış!

    2
    0 Yorumla
  • Sevda2301
    Sevda2301 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    İnsan degilmiş yakışıklı olsa ne yazar ne insalar gördüm üzerinde ne kıyafetler var ne kıyafetler gördüm içinde insan yok hesabı.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çürüsün be o ne demek.. ayrıca habeş maymununa benziyor neresi yakışıklı😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Cidden tatlı çocukmuş keşke oğlum. Olsa böyle yakışıklı bir tipte.

    0
    29 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kasten öldürmediği için bence 24 yıl çok uzun genç biri için. Yarış illegal bir yarış mi? Yani 10 yil yeterli olurdu gibi.. Ama tabi her şeyi bilmiyoruz avukat ya da hakim de değilim

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Tipe tapan biri daha :D muhtemelen keko tipli biri olsaydı mk hapçısı idam gelsin , ömür boyu gelsin derdin. Senin Kocan , çocuğun ölseydi 10 yıl çok bile değil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ ikinci yorumum tipiyle alakalı değildi. Tipi mahkemede önem tasimamali. Benim söylediğim şey cocuk bunu kasten yapmadı. Yarısı kasten yaptı ama bunu. Sonunda ölüm olacağını o yasta biri bilse de ihtimal vermez. Piskoljisi kendine özgüveni haddinden fazladır. Hepimiz hatalar yaparak büyüyoruz. Yarış yapması bir hataydı. Kadin ve bebeğin ölmesi ise kaza. Acı bir durum ailesi için elbette. Ama hayatta çokça kaza oluyor. Bende kaza yaptım mesela. O an yarış yapmadığım halde. İnsanlar kaza yapabiliyor... Sonuçları kötü olabiliyor ama çocuğun ömrünü hapise geçirmesi bence çokta uygun değil. Hatasını anlaması ve acısını çekmesi için daha kısa süre yeterli olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ ayrıca çocuğu cocuk olarak tatlı buluyorum. Adam olarak Yakışıklı değil. Yani fark var
      Veee dediğim gibi tüm olayı bilmiyorum. Kafamdaki senaryoyu var sayarak soyledim

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Dalga mı geçiyorsunuz? İnsan öldürmek ne zamandan beri hata olmuş? Yazık... Öyleyse aynı hatayı size yaşatırlar umarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ hata so insan öldürmek değil yarış yapmak. İnsan ölmesi ise kazayla olan birsey. Kimse trafikte birini öldürmek amaçlı çıktığını düşünmüyorum. Seninde başına gelebilir. Üstelik yarış yapmadığın halde gelebilir. Kaza her yerde oluyor çünkü

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Şehrin içinde yarış yapmak kaza öyle mi? :D o zaman alkollu birnin tecavüzü etmesi hata çünkü kasden yapmıyor , cinnetgeçiren birninin adam öldürmesi hata çünkü kasıt yok kendini kontrol edemiyor. Aldatma sonucu karısını öldüren adam hata yaptı çünkü duygulara yenik düştü. Benim başıma gelmez inşallah ama sen ve senin giblerin başına gelmesini çok siterim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ onların hepsi aynı şey mi? Alkollü biri özünde neyse onu yapıyor zaten. Cinnet geçiren biri de aynı şekilde öfke kontrol Sorunu vardir ve zaten şiddete meyillidir. Bunlar çok saçma saydıkların ve konu bambaşka şeyler. Gençler evet haza yapabiliyor. Kimi daha fazla kimi daha az ve yazdıklarımı okuduysan cezasız kalsın demedim... 10 yil yeterdi bence dedim. Veeeeee olayın her detayını bilmediğimi o yüzden de belkide 24yilin da haklı olabileceğini söyledim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cezasız kalsın demedim asla. Mutlaka cezası olsun ki yarış yapmayı planlayan diğer gençler cekinsin yapamasın.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Yoo aynı şeyler sadece işine gelmemiştir. Detayı ne olursa olsun bir anne ve bebeği ölmüş. İki masum insanın ölümü 10 yıl mı? O zaman tecavüze 1 yıl çok bile

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ olaya sadece tek taraflı bakıyorsun... Ölüm her yerde diyorum her an başımıza birsey gelebilir. Evet acı ama öyle. Ben ölümden korkmuyorum da kimsenin ölümüne de ağlamadım. Üzüldüm ama hayata dahildir ölüm. Sebebi ne olursa olsun... O kazada anne ve bebek sakat da kalabilirdi. Hangisi daha ağır olurdu açıkçası bilemiyorum. Ama o kazayı yapan kişinin suçu olurdu ikiside ve sırf sonuç farklı oldu diye hapisteki yıllar farklı mı olacak? Elbette ceza çekmeli ama ömrü bitene kadar bence çok fazla. Yarısı yapan kişi 30 yaşı da olsa 24 yıl bencede olur ama daha 20 yaşında biri için çok fazla. 20 yaşında kişiler çok toy oluyorlar daha.

      Tecavuz asla kaza ile olamaz bi kere. Yanlislikla penisi vajina a kayan birini gördüğünde bu kıyaslamayın yapalım. Öyle birsey olmadığı sürece de bu konuya dayanmak istemiyorum.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Senin dediklerinin hiçbir anlamı yok iki insanın hayatına sebep olmak tecavüzden daha kötü. 20 yaşında bir genç madde kullanıp kendinde olamadığı için tecavüz edebilir. Sen dedin ya "20 yaşında çok toy oluyorlar " Belki toylukla yaptığı bir "hata" sonucu böyle oldu bilemezsin. Seninle yeterince vakit kaybettin son mesajım. Dediğim gibi kim cezayı az bulduysa bu kaderi onlarda yaşasın.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Ayrıca doğal ecel değil cinayet !

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ beddua etmen yinede yanlış. Ben 20 yaşımda arabam olmasına rağmen yarış yapmıyordum sonuçta.. Alkol madde gibi seyler de kullanmıyorum. Yani saçma bir beddua. Sebeb siz yere beddua edenlerin de bedduası kendi başına gelsin amin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ insanların görüşlerine düşüncelerine saygı duymadığın için onlara beddua etmen çok saçma ya aşırı kıl oldum

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Sebepsiz yere evet katil bir ergenin daha az ceza almasını istmek sabesizlik değil. :D neyse iyi akşamlar

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Kendi başınıza gelse bunu istemezsiniz ancak yaşayarak öğrenmeniz gerek.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ kendi başıma gelse de aynı. Cocukun nyieti öldürmek değildi. Bu ona da büyük bir yük zaten. Ve hapishane cezasını anlamak birdaha yapmamak için değil mi? Bence 24 yıl 10 yılda aynı etkiyi yaratır ona ve sonrasında topluma geri dönmesi daha zor olur. Çıktığında 45 yaşında bir işsiz olacak, kimse is vermeyecek ve devlet ona bakmak zorunda kalacak. Evet yurt dışında devletten para alıyorlar... Ve o para anlinin teriyle çalışanların verdiği vergilerden oluşuyor. Yani tek yönlü bakmamak gerekiyor herseye.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Hayal dünyasında yaşamaya ve bir katili savunmaya devam et. Başına gelirse eminim öyle dersin hatta hakime karşı çıkarsın anam babam feda olsun genç bu az ceza alsın diye :D neyse...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ 10 yil bence az bir zaman değil. Ama sen bilirsin...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayrıca savunmuyorum. Yaptığını asla doğru bulmuyorum ama nedne öyle düşündüğümü açıkladığını düşünüyorum ve sana laf anlatamadığım. Icin susuyorum bundan sonra. İyi geceler

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Sana benzer suçlardan örnek verdim aynı törelansı onlarda göstermedin. Samimi bulmadım seni haklısın en iyisi susmak. İyi geceler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ benzer suç a sen 1 yil örnek verdin neden 10 değil? Benzer se o zaman ceza uzunluğu da benzemesi. 1 yil bence çok az.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Tecavüz ve cinayet aynı hükümde değil , aynı ceza verilmiyor. İki kişinin ölümü 10 yıl dersen kişi başına 5 yıl düşüyor. Cinayet 5 yılsa tecavüz en fazla 1 eder.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ bence tecavüz de ölüm kadar olmalı. Tecavüze uğrayan kadın ölmeyi diliyor o an... Ölmeyi tercih ediyor duygusal olarak... Yani sence hangisi daha kötü? Seçim yapma, öyle birsey istemiyorum sadece düşün.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Hangisi kötü demedim zaten iksii de kötü yasa olarak öldürmek daha büyük suç dedim. Bu kaza değil cinayettir en başından beri bunu savundum. Bu videoda kardeşinin parçalarına ayrılışını gören sen olabilirdin.. Tek derdin karşıya geçmek ama şehirde yarış yapan bir p*ç kardeşini gözünün önünde parçalarına ayırsın ve biz bun kaza diyelim...
      https://youtu.be/VtZeizxy4Qc

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ ben baştan beri kaza olduğunu var sayıyorum dedim. Cinayet olduğunu değil. Ve bu vakaya ilgili çok birsey bilmediğimi ve kendi var saydıkları i baz aldığımı söyledim. Sen bunları görmemeye mi çalışıyorsun anlamdım. Videoyu yu da izlemiyecegim.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      Yazıyor işte şehir içinde arkadaşıyla yarışıyor bu esnada yoldan geçen annye çarpıyor. Anne ve bebek ölüyor. Şehir içinde yarışıyorsan önüne insan çıkacağını bilirsin ve belli bir hızdan sonra duramaz ya ona ya başka bir yere çarparsın. Yani bile bile yapıyor. Olay bu neyini anlamadın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ soruda soran kişinin ŞEHİR İÇİ yazdığını görmedim. Ben de bu konu hakkında araştırma yapmayı gerek görmedim.. Çünkü umrumda degil bu çocuğun ne yaptığı. Ben genelleme yapıp kendi var sayıları la yorum yaptım ama sen yırtık dondan çıktın geldin😂

      Yorumla
  • lylgame
    lylgame Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    bunları yazan 1. çirkinler/kendilerince kin kusmuyorlarsa (yakışıklı olsam ne olurdu kafasında yazılmış yazılar) 2. vahşi abazalar değilse ben de bir şey bilmiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben daha yakışıklıyım, o halde 3 kişiyi öldürsem bile kızlar yine savunur beni 😊

    0
    16 Yorumla
    • Tatlışçikolata
      Tatlışçikolata
      +1 yıl

      Sana kötü bir haberim var, çocuğu yakışıklı olduğu için savunan yok, bu paylaşımı yapan ya yanlış yorumları koymuş ya da yorumları okumamış bile. Bir kaza için 24 yılı fazla buluyorlar :)

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      @Tatlışçikolata "Bir kaza için 24 yılı fazla buluyorlar " aynı durum senin başına gelse "Bir kaza için fazla der misin?"

      Yorumla
    • Tatlışçikolata
      Tatlışçikolata
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ Olayı tam olarak bilmiyorum, o 24 yılın içinde araba yarışı yapması da vardır. Şu an baktım ve ülkemizde araba kazasıyla iki veya daha fazla kişiyi öldürmenin cezası 2 yıldan 15 yıla kadar değişiklik gösteriyor. Araba yarışı için ise para cezası veriyorlar. Ben 100 yıl ceza almasını istesem dahi adalet insanların istediklerine göre işlemiyor. İstiyorsunuz ki araba kazasına 50 yıl versinler, o zaman diğer suçlara müebbet vermeleri gerekiyor. Zaten eğer tepki gösterildiyse bu da ülkelerinde 24 yıldan az ceza verildiğini gösterir. Bizim ülkemizde de böyle. Yorumlardan biri araba kazası için 5 yıldan fazla olmaması gerektiğini söylüyor. Yani alışıldık dışı bir karar verilmiş, tepki gösteren insanlar buna tepki gösteriyor. Yakışıklı olduğu için ceza almamalı gibi bir yorum yok. Ceza almasın demiyorum, elbet ceza alır ama araba kazasına 24 yıl verileceğini sanmıyorum.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      @Tatlışçikolata 5 yıl isteyen veya daha az ceza almasını isteyen şahınların sevdikleride bunu yaşar umarım. Kaza değil cinayet !

      Yorumla
    • Tatlışçikolata
      Tatlışçikolata
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ Cinayet olması için bilerek arabayı üstüne sürüp öldürmesi lazım. Ayrıca olaya bireysel ve duygusal olarak yaklaşıyorsunuz. Başlık "Bir ay önce araba kazasına verilen 5 yıllık cezayı fazla buldu, bugün araba kazasında öldü ve araba sahibi 2 yıl ceza aldı" gibi bir şey olsaydı hak etmiş, karma derdiniz. Aslında iki olay arasında fark yok, sadece başlıklar değişmiş olurdu. Eğer adaleti sağlayacaksanız daha önce yazdıklarını, bu konu hakkında dediklerini umursamamanız gerekir. Hakime göre "araba yarışı yaparken olan bir kaza, iki ölü" dür bu olayın başlığı. Yok onun annesi, onun kardeşi, çocuğu diye başlayan duygusal cümleler adalette olmamalı. Madem kötü bir olay neden başkalarının başına gelmesini istiyorsunuz orayı da anlamış değilim. Bizim ülkemizde olsa bu olay 24 yıl verilmeyecekti. Hatta ülkedeki adalet durumuna bakarsak alkollüydüm, pişmanım dese belki ceza bile verilmeyecekti. Gösterilen tepkinin çocuğun tipiyle değil aldığı cezayla alakası var.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      @Tatlışçikolata Madem öyle sarhoş biri ya da madde kullananan biri tecavüz ya da adam öldürme suçlarında minumum cezayı alsın. Sonuçta ne yaptığının farkında değil bilinçli yapmıyor değil mi? Sen şerhrin ortasında yarış yapamazsın eğer yapıyorsan karşına bir insan çıksa ne olacak? O hızla durabilecek misin? Hayır. E sen bunu göze alarak yapmışsın bu olaya kaza diyorsun yersen.

      Yorumla
    • Tatlışçikolata
      Tatlışçikolata
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ Araba yarışı yaptığı için aldığı ceza ayrı, iki insanın ölümü için aldığı ceza ayrı olur. Ayrıca "Madem öyle sarhoş biri ya da madde kullananan biri tecavüz ya da adam öldürme suçlarında minumum cezayı alsın." bunun aynısını bizim ülkede gördüm :) Adil mi, değil. Araba kazasıyla alakası var mı, yok.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      @Tatlışçikolata Gayette var senin dediğin gibi bilinçli yapmıyor. Sonuçta bile isteye yapılan durum değil. İki insanın ölümü nasıl ki kaza deyip 5 yıla indirgeniyorsa bu da öyle olsun. Neyse iyi günler

      Yorumla
    • Tatlışçikolata
      Tatlışçikolata
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ Tecavüz ve araba kazasına verilen ceza orantılı veya eşit olsaydı haklı olurdun, ancak değil. İyi günler..

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      @Tatlışçikolata cinayet* ve tecavüze

      Yorumla
    • Tatlışçikolata
      Tatlışçikolata
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ İstersen "özgürlüğünü kısıtlayıp şiddet uygulayıp adam öldürme" yaz, bunu başka bir suçla kıyaslayamazsın. Eğer durum böyle olsaydı bak işte o zaman 24 yıl az olurdu. Ama değil.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      @Tatlışçikolat Neyi anlatıyorsunuz ya sonuçta 2 can bir ergenin zevki yüzünden can var can. Kaza deyip minun cezayı versinler ee ölenlere ne olacak? Ailesine , sevdiklerine? Onları kim diriltecek? Ne desin ailesi ama canım kazada öldü boşver. Buna sebep olanda elini kolunu sallayarak gezsin. Kim ne derse desin severim o adaleti. Başıma gelse bizaat ben öldürdüm o p*çi sktiğimin adaleti ne ceza verirse versin o zaman

      Yorumla
    • Tatlışçikolata
      Tatlışçikolata
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ Üzgünüm ama hakimler "Bu anne, üç çocuğu var bu yüzden ceza artmalı. Bu yalnız, bunun seveni de yok, ceza vermesek de olur, öldüğünü bile fark etmezler." diye kendi kafasına ekleme-çıkartma yapamazlar. Düşüncenize saygı duyarım ama adalete duyguyu karıştırmamak yönündeyim. Anne ve çocuğunun ölmesi evet, üzücü ama zaten anayasada bunun için belirli bir ceza var. Araba yarışı yapmış, bunun sonucunda ölmüş, e bunun da belirli bir cezası var. Bu cezadan daha az verdiği taktirde nasıl adaletsizlik oluyorsa daha fazla verdiği taktirde de adaletsizlik olur. Aynı "Siyahiler beyazlardan üstün değil" diyen biri nasıl ırkçılık yapıyorsa "Siyahiler beyazlardan üstün" diyen biri de ırkçılık yapmıştır. Bu da bunun gibi, hakim verilmesi gereken cezadan daha az ceza verdiğinde adaletsizlik oluşuyorsa daha fazla ceza verildiği için de adaletsizlik oluşur. Avrupa'nın kanunlarını bilmem, ama bu kadar tepki gördüyse verilen cezayı fazla bulmalarının elbet sebebi vardır. Bunun tiple ilgisi de yok, alışılmadık bir karar olmasıyla ilgisi var. Dediğim gibi duygusal yönden bakmanıza saygı duyarım ama benim için duygular adaleti etkilememeli.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      @Tatlışçikolata Duygusal yönden bakmıyorum burdan adaletin açığından bahsediyorum. Misal ben birini sevmiyorum şakasına silah doğrultup öldürebilirim. Savunmamda da kazara oldu kasden yapmadım , sadece şakaydı derim. Daha az ceza alırım. Bunu gibi vakalarda mevcut. Adalet zaten yok + cinayet cinayetir kazası falan olmaz. İyi akşamlar bu kadar yeter

      Yorumla
    • Tatlışçikolata
      Tatlışçikolata
      +1 yıl

      @_Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ İstediğin kadar kabullenme, duygusal olarak bakıyorsun. Buraya yazdıklarının, kelimelerin hangi duyguyu barındırdığını yazardım ama tamam, bu kadar yeterli.

      Yorumla
    • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
      +1 yıl

      @Tatlışçikolata Yoo silahımı temizliyordum ateş aldı karıma isabet etti diyen adam var. Bu adam cinayetten yargılanmaz mesela.. Duygusal değil mantıksal düşünürüm.. İlk suçundan hapis yatma oranın da çok düşük çünkü hapisler kalabalık olacak , masrafları artacak , ülkenin imajı zedelenecek vs. Bunlar hep adaletin açığı. Görüşlerimiz farklı saygı da duymam. Zaten anlaşmayız o yüzden daha fazla yormaya gerek yok birbirimizi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İsterse dünyanın en yakışıklısı olsun yine de cezasını çekmek zorunda.

    0
    0 Yorumla
  • Vğıcpucpuc
    Vğıcpucpuc Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Buradaki sorun o değil aynı şeyi türkiye'de yapsaydı denetimli serbest bırakılıcaltı ama o yaptığı ülkede 24 yıl yedi eğer varsa herkese olucak dünyadaki

    0
    0 Yorumla
  • doanylmz
    doanylmz Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Gündem konusunda 540 cevap paylaştı.

    Tamam abi bu yakışıklı ise okey ben birşey demek istemiyorum artık.

    0
    0 Yorumla
  • _Laura
    _Laura Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Burda güzellik ya da yakışıklılık yarışması yapılmıyor.
    Kim olursa olsun, hak ettiği cezayı çekmeli.

    1
    0 Yorumla
  • delirdimmmmmm
    delirdimmmmmm Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    bu çocuk yakışıklı ise ben hakkaten kendime baya haksızlık yapmışım. Kızlar haklıymış sen yakışıklısın diyerek vay be

    1
    0 Yorumla
  • selinxp
    selinxp Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    hayır istemezdim bu adamın videosunu da izledim bana göre suçlu suçludur

    2
    0 Yorumla
  • Lordofallelements
    Lordofallelements Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Temel olan yakışıklılık değil, insanlıktır. Bu insan beraat alırsa yine bir şeyler yapabilir.

    2
    0 Yorumla
  • Icindekalmasin
    Icindekalmasin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ya insanlar ne kadar sacma düşünmeye başladı ya, allah akıl fikir versin.

    2
    0 Yorumla
  • tuanagano
    tuanagano Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    İnsanlar mal ya hadi adamın görüntüsünü beğendin katil olduğunu umursamadın.. çocuk sana mı bakar salak ne freesi

    0
    0 Yorumla
  • Valeriaaaaaaa
    Valeriaaaaaaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Yani yakısıklılıga göre mi ceza veriliyor cok saçma iki kişinin ölümüne sebep olan biri katil olmuş oluyor yakışıklı değil

    0
    0 Yorumla
  • cylnela
    cylnela Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kime göre yakışıklı?
    Saçmalık gerçekten hiçbir insan dış görünüşü, maddi gücü gibi şeyler ile muamele görmemeli Adalet böyle bişey değil

    0
    0 Yorumla
  • furkanwr
    furkanwr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bizde olsa eğer parasıda varsa yağrın tahliye ama yurt dışı ceza kanunları gerçekten adaletli özelliklede amerikadaki cezalar gerçekten çok ağır

    0
    0 Yorumla
  • Tttzzztttt
    Tttzzztttt Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    Öldürdügü kadinin ablasi falan dese abo bu yakiskli ben sikayetci olmim falan normal bulmicm ama nys dicem diger millete noluyor

    0
    0 Yorumla
  • asela11
    asela11 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dünyada yakışıklı kıtlığı mı var nedir bu sırf yakışıklı diye katil de olsa kadınların adama kul köle olması.

    0
    0 Yorumla
  • Sarışınhatunnnnz
    Sarışınhatunnnnz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Tövbe tövbe bu gözler bu saçma sorularıda mı görecekti yakışıklılıkla güzellikle suç işlemenin ne alakası var her vatandaş cezasını çekmeli

    0
    0 Yorumla
  • nobody123445
    nobody123445 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 59
    +1 yıl

    Bunu serseri görünümlü biri yapsa yorumları tahmin edebiliyoruz. Bir de dış görünüş önemli değil derler..

    0
    0 Yorumla
  • Mkrtkn
    Mkrtkn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ölen kişilerin ailesine sabır versin bunu yalan cezasi neyse ceker insallah.

    1
    0 Yorumla
  • Godesra
    Godesra Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    gerçekten sırf yakışıklı diye böyle bir şey olabilir mi saçmalık

    1
    0 Yorumla
  • amancanım
    amancanım Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Adaleti asla yakisiklik ya da tehditle göre
    ya da vb şeylere
    Göre adeletsizlik yapmazdım

    1
    0 Yorumla
  • SnapchatZehra
    SnapchatZehra Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    Bizde olsa en fazla üç ay yatıp çıkardı trafik kazalarında böyle malesef

    1
    0 Yorumla
  • Ksksjslsöksmd
    Ksksjslsöksmd Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    Suratına atcan kezzabı o zaman görecek ebesinin şeyini

    1
    0 Yorumla
  • Kakaolu_olsunlütfeN
    Kakaolu_olsunlütfeN Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yatsın ömür boyu umrumda degil hapiteki abilerin işini görür onlarda bayram eder 😏

    0
    0 Yorumla
  • hilooo
    hilooo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    aptal ergenler sonra adalet adalet diye gezer ortalıkta

    0
    0 Yorumla
  • Ferhatsertkya47
    Ferhatsertkya47 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ne kadar yakışıklıda olsa 2 kişiyi hayat'tan koparmış birine berat vermek vicdansızlık olur.

    0
    1 Yorumla
    • Peak99
      Peak99
      +1 yıl

      Ne kadar da yakışıklı olsa ne kadar saçma bir cümle yakışıklı olunca dokunulmaz mı oluyorsun

      Yorumla
  • Tözel-Harekatçı
    Tözel-Harekatçı Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Türkiye'de tipsizler de serbest kalıyor :D

    4
    0 Yorumla
  • YağızDemirören35
    YağızDemirören35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kesinlikle serbest kalmalı, bir yakışıklı kolay dogulmuyor

    0
    0 Yorumla
  • Zeynepcikk1994
    Zeynepcikk1994 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    24 yıl çok fazla ve istemeyerek öldürmüştü 3 yıl hapis yatıp 75milyona çıktı diye biliyorum hapisten

    0
    2 Yorumla
    • hereiamagain
      hereiamagain
      +1 yıl

      Çok mu fazla? 2 kişinin hayatını almış. Nasıl olduğu sonucu değiştirmiyor. Düşünsene bir adını anmak istemediğim birisi geliyor jennie ve lisaya çarpıp onların canını alıyor. 10 sene yatıp çıkması seni mutlu eder miydi? Daha o insanların kaç sene yaşayacakları vardı. Bir kendini bilmez yüzünden hayatları elinden alındı. Bana göre 40+ sene bile az. 24 çok fazlaymış. Can bu can. Sürücü hatalı olup öldürdüyse planlı cinayete teşebbüsten bir farkı yok. Zenginsen öde parayı çık. Ne güzel dünya be

      Yorumla
    • NereyeDiyeSormam
      NereyeDiyeSormam
      +1 yıl

      Ezdiği kişi aenin annen kardeşin olsaydı24 yıl fazla mı diyecektin. Nasıl istemeyerek? Kuraları ebem mi çiğnedi? Trafiğe açık yerde ebem mi yarıi yaptı?

      Yorumla
  • Adastra86
    Adastra86 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Tiktoktan çıkan bir şeyin mantıklı olma ihtimali %2 falan zaten

    0
    0 Yorumla
  • gizli13455
    gizli13455 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    hayatımda gördüğüm en malca soru cevabı söylememe gerek yoktur her halde

    0
    0 Yorumla
  • iSynchi
    iSynchi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    kaale almaya gerek yok böyle soruları 😃 tiktokta 9-14 yaşında çocukların saçmalıkları görün geçin

    0
    0 Yorumla
  • mutluet
    mutluet Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Aslında resim deki kışı okadar da iyi değil ben bunun için kilimi kipirdatmam

    0
    0 Yorumla
  • gökkota
    gökkota Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Öff daha neler duyacak kulaklarım ya 😪😒

    3
    0 Yorumla
  • ofbuneyauu
    ofbuneyauu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    Cidden bu mu yakışıklı?

    2
    1 Yorumla
    • Elasenaeylğk
      Elasenaeylğk
      +1 yıl

      N

      Yorumla
  • uzun_yol_
    uzun_yol_ Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Tipten 6 ay yatma muhabbetinin doğruluğu.

    2
    0 Yorumla
  • oylesinebakcam
    oylesinebakcam Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Bence tag açanlara da bi 5 sene kitlemek lazım

    2
    0 Yorumla
  • ÇARESIZveUMUTLU
    ÇARESIZveUMUTLU Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 85%
    +1 yıl

    Daha yakışıklı biride ona çarpsın ozmn

    2
    8 Yorumla
    • ÇARESIZveUMUTLU
      ÇARESIZveUMUTLU
      +1 yıl

      Hapse girsin, kudursun, döner bıçağıyla sünnet etsinler, hava alayım diye çıktığında kargalar saldırsın, hakettiğini bulsun

      Yorumla
    • ÇARESIZveUMUTLU
      ÇARESIZveUMUTLU
      +1 yıl

      Annesiyle bebeğin suçu neydi lan!!!

      Yorumla
    • Luckheart
      Luckheart
      +1 yıl

      Sünnet ne alaka

      Yorumla
    • ÇARESIZveUMUTLU
      ÇARESIZveUMUTLU
      +1 yıl

      Yersiz olmuş

      Yorumla
    • ÇARESIZveUMUTLU
      ÇARESIZveUMUTLU
      +1 yıl

      Çocukta müslüman tipi yoktu bunun hayran kitlesinin çoğuda kız herhalde ondan yazmışsım ama silemiyorum

      Yorumla
    • Luckheart
      Luckheart
      +1 yıl

      Bu arada İslam'da sünnet olmak sadece bir gelenektir yani farz değildir
      İslam'da hem erkeklerin hem de kadınların sünnet edilmesi sünnettir yani sünnet olunması tavsiye edilir ancak olmazssan da bir günahı yok
      Ancak Yahudilikte bu farz

      Zaten böyle bir erkeği zorla sünnet ettiremezsim😂

      Yorumla
    • ÇARESIZveUMUTLU
      ÇARESIZveUMUTLU
      +1 yıl

      Yok yani o işin espirisi yoksa ben kimim ki aklı başında bir bireye zorla tedavi yaptırayım

      Yorumla
    • Luckheart
      Luckheart
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Elalemin erkeği türk kızlarını gerdi, çoğunuz koca bulamıyor, sevemiyor, beğendiğiniz varlıkları kimsenin önüne atmayın, komik olursunuz.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bizim ülkenin insanlarını anlamıyorm. Sırf eli yüzü düzgün diye (yakışıklı!) o ölen iki masum insanı değil de bunu paylaşıyorlar habire

    0
    8 Yorumla
    • damesblanches
      damesblanches
      +1 yıl

      Ben de bizim ülkenin insanını (!) anlamıyorum. İki satırlık detayı okumaya üşenip gelip Türkler'e sallıyor.😒

      Yorumla
    • herobaby000
      herobaby000
      +1 yıl

      @damesblanches xD

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @damesblanches ben gayette okudum her detayı soruyu soran arkadaşa değildi lafım aırf yakışıklı diye paylaşıp çocuğu mağdur gibi gösteren kişilereydi. Soruyu soran gayet kendini ve tavrını belli etmiş ona değil tavrım

      Yorumla
    • damesblanches
      damesblanches
      +1 yıl

      Ben de diyorum ki olay Türkiye'de yaşanmamış. Türkülerle alıp veremediğin nedir?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bazı türklerin tepkisinden bahsediyorum çocuğu sırf şu bahsettikleri yakışıklı (!) vasfından dolayı paylaşan. Her şeye muhalefet olan ergen kesimden bahsediyorm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Asıl detayı okumayan sensin galiba

      Yorumla
    • damesblanches
      damesblanches
      +1 yıl

      Ergen işte. Olay yurtdışında ve orada başladı bu akım. Yani Türklerdeki ergenler değil dünya genelindeki ergenlerle ilgili. Bizimkiler şeklinde olan görüşüne bu tepkim. Yoksa çok saçma bir durum olduğunu hepimiz biliyoruz

      Yorumla
    • damesblanches
      damesblanches
      +1 yıl

      Okuduğunu anlamayan da sen olmalısın. Memnun oldum tanıştığımıza😒

      Yorumla
  • Parcalibulutlu97
    Parcalibulutlu97 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    millet kafayı yemiş gerçekten

    1
    0 Yorumla
  • Wierdo
    Wierdo Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 966 cevap paylaştı.

    İşte insanların adalet anlayışı

    1
    0 Yorumla
  • viopiaylin
    viopiaylin Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Etsin de mallar ölsün

    1
    0 Yorumla
  • Dangark
    Dangark Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 68%
    +1 yıl

    Yani yakışıklılık genleri korunmalı bence

    1
    0 Yorumla
  • BeşiktaşlıHatunn
    BeşiktaşlıHatunn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Adam bile şaşırdı serbest bırakıldığına

    1
    0 Yorumla
  • Geceyi_SevenKız
    Geceyi_SevenKız Takip Et
    Bilge Yaş: 125 , eic 80%
    +1 yıl

    Gerçekten yakışıklıymış😂

    1
    0 Yorumla
  • Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ u
    Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 35%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Burada olsa yakışıklı olması da gerekmezdi

    1
    0 Yorumla
  • enfektekurabiye
    enfektekurabiye Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Yakısıklı falan degil tam dayaklık bi tip

    1
    0 Yorumla
  • badboysilkici
    badboysilkici Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    ölen anne ve çocuğun adaleti ne olacak peki

    1
    0 Yorumla
  • yagmurgunes
    yagmurgunes Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Çok yakışıklı gerçekten.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (102)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Sırf yakışıklı diye, 2 kişinin ölümüne sebep olan biri beraat etsin ister miydiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevdiğiniz kişi adam öldürse onun yerine suçu üstlenir miydiniz? 35 cevap verildi
Hakkını helal etmediğin kişinin Azap çektiğini görsen hakkını Helal edermiydin? 13 cevap verildi
Yargılanma korkun olmasa birine içini dökmek ister miydin? 43 cevap verildi
Infaz koruma memuru bir sevgili ya da es ister miydiniz ögretmenseniz? 15 cevap verildi
Son yaşanan cinayetlerden sonra tanıştığınız erkekten adli sicil kaydı ister misiniz? 14 cevap verildi
Size çok kötülüğü olmuş birinin ölüm döşeğinde acı çeķtiğini görseniz hakkınızı helal eder... 86 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨